Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je die truc moet doen met c.ronaldo ?

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Welke truc? Hij kent er wel meer ;)

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    RB+LB+LT

4. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:lol:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    OMG :D :lol:

[yt]Ikqk0ROtjWo[/yt]

Deze maakte ik met C. Ronaldo zonder speciale knoppen te gebruiken.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die doet ie heel vaak. Moet je is met y een bal voor hem spelen en dan Gelijk richting doel drukken. Neemt ie hem ook achter zijn stambeen mee. Beetje nep!

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Er zijn nogal wat 'geluiden' dat Fifa08 een betere simulatie zou zijn/worden dan Pes.

Is natuurlijk de definitieve versie van Pes 2008 afwachten maar Fifa08 is al uit.

Echte PES liefhebbers hiero die een constructieve mening hebben over Fifa08 (omdat ze die al gespeeld hebben)?

Kan zelf bijna niet geloven dat Fifa 'beter' zou zijn dan PES, maar ik heb de Fifa08 demo ook nog niet gespeeld.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind Fifa dit jaar beter dan PES. En dit komt van iemand die PES speelt sinds PES 3.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, FIFA is best wel goed geworden. Ik betwijfel of het beter is dan PES, maar ze zijn PES in ieder geval dicht genaderd. Verder kan je een hoop info vinden op www.pesonly.nl , waar ook een hoekje voor FIFA is vrijgemaakt, zodat we goed kunnen vergelijken.

10. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor ook heel veel geluiden inderdaad dat de DEFINITIEVE versie van Fifa echt heel dicht bij PES komt en volgens anderen zelfs beter is.
    Demo moet je niet naar kijken zeggen velen, want die is een stuk anders dan de definitieve versie. Dus ga hem zeker even spelen en even kijken.
    Vind dat je het een eerlijke kans moet geven en niet bij voorbaat maar elk jaar standaard moet zeggen dat PES beter is dan FIFA..
    Maar goed, meningen blijven in elk geval verdeeld.
    Om ontopic te blijven, 'k vind PES demo er in elk geval goed uitzien en lekkerder spelen dan vorig jaar.

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is de Demo van Fifa ยด08 niet te vergelijken met de Definitieve versie?!
    Vind het verschil tussen de Demo van Fifa en Pes wel erg groot....

Hoef niet meer te gaan vertellen wat de verschillen zijn, maar vind PES velen malen lekkerder spelen :).
    Dus moet de definitieve versie van Fifa wel echt veranderd zijn ten overstaande van de Demo!

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad :) Waar een demo dan nog voor dient tegenwoordig? Weet nog wel dat de demo van FM2 veel lelijker was dan de finalbuild, terwijl er geen enkel verschil inzat :eek: Pes koop ik sowieso, fifa ga ik eerst even in de winkel testen. Misschien dat ik hem nog wel een keer in de bazar oppik.

13. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, maar ik vind het veld zeer slecht. vooral stukken waar de bal niet is. Ook vind ik in replays de shirt nummers er blokkerig uitzien.

Soms maak je een overtreding met X in je eigen strafschop gebied. kut dus, weer penal tegen. terwijl dat niet je opzet was. Als dit nu met een sliding gebeurd, ok! En het gezicht punt vanuit de keeper bij een penalty tegen vind ik persoonlijk ook irri. verder speelt het spel lekker weg.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat ik alleen niet snap is dat iedereen zegt: "de demo van fifa lijkt totaal niet op de final build" maar hoe kan je dan nu al zeggen dat fifa beter is dan pes? aangezien de final build van pes ook heel erg anders kan zijn dan de demo....

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb gister Fifa gekocht, vind PES nog altijd beter (de demo ja). Zodra PES uit is zoek ik iemand die PES wil ruilen voor Fifa.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De FIFA-demo speelt langzamer dan de uiteindelijke versie, die ik ook heb.
    Verder niet veel verschil qua gameplay met de demo.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    (Btw, Ik heb net ff pesonly.nl over Fifa gelezen)

Ik heb misschien een verklaring waarom Fifa niet en nooit helemaal kan brengen wat (sommigen) ervan verwachten, en waarom het lastig is dat onder woorden te brengen. Dat is het volgende. Voor zover ik altjd begrepen heb is:

- Bij PES gaat Konami uit van de BAL (dus de physics van de bal, en die kan alle kanten op springen/ketsen, reden waarom je ook never hetzelfde doelpunt of zo ziet)

- Bij Fifa is dat (denk ik) niet het geval (Je leest in reviews dan dingen als 'de bal zit losser' e.d. ... nou hoe bedoel je 'losser'? Als je uitgaat van de bal dan heeft dat helemaal geen betekenis)

Dusssss ...

Dat is de reden waarom ik Fifaxx gewoon niet kan vertrouwen, hoe goed men ook zegt dat het is. Voor zover ik weet is diep onder de motorkap e.e.a. niet in orde, en DAT 'voel' je.

...

Goed ,dat is mijn theorie. Kan iemand bevestigen/ontkennen of Fifa nu wel van de bal uitgaat (zo ja, dan zou je dat op veel momenten moeten kunnen zien, bv afketsballen, kluts, rare goals, e.d.)

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat vind jij er nu van? Eerlijk? Beter dan de demo van PES2008? Of toch niet?

19. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een enorme pes fan (ga pes2008 ook weer gewoon kopen), maar FIFA is veel realistischer dan welk voetbal spel tot nu toe. 1 van de hoofdredenen: de bal is VEEL losser dan in pes, er kunnen VEEL meer verschillende situaties ontstaan. Dus alles wat je noemt (afketsballen, kluts, rare goals) komen voor en veel realistischer en vaker... want waarin je bij pes soms verwacht dat de bal onderschept/af gaat ketsen op een tegenstander die in het traject van degene waar je de bal naartoe passt loopt en dat dan uiteindelijk toch niet gebeurt omdat de bal op rails dan een bepaald traject volgt, is dit bij FIFA vele malen minder->tot niet.

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook FIFA2008 sinds 2004 weer is. Hij is goed, maar pes2008 word zeker beter :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina