Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Laatste paar online potjes grote moeite gehad met scoren:mad: Was bij elke wedstrijd stukken beter dan de tegenstander maar kreeg die bal er maar niet in zelfs niet met 1 op 1 op keeper. Moet duidelijk oefenen op de afronding voordat ik verder ga met ranked matches:p En dan verlies ik uiteindelijk door kut penalties of een mazzel goaltje van de tegenstander. Wil ik die controller wel is door me tv heen smijten:p

2. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een bestaande online competitie vanuit hier?

vroeg het me gewoon af.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch maar besteld, sinds ik binnekort salaris krijg en vorige week jarig was heb ik genoeg geld. Ben benieuwd.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het uitspelen van spelers is gewoon oefenen. Verder zijn de spelers niet herkenbaar maar omdat je op ze neerkijkt heb je er geen last van. En de demo speelt anders dan de orginele game! ik denk dat in de demo de hulpjes uitgezet zijn waardoor het wat lastiger speeld.

Ik zelf heb begrepen dat later bij updates de spelers veranderd worden qua uiterlijk. (dit is voor de editors makkelijk aantepassen.)

Ik zou zeggen koop of huur deze game je kunt het dan zelf oordelen.

Maar ik denk dat de meeste pes Fans (waaronder ik) gewoon eerlijk antwoorden door te zeggen , deze game is gewoon goed.

5. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na 3 keer achtereen voor pes te gaan merk ik dat er nu lovende dingen te horen zijn over fifa kan iemand effe zeggen wat um nu ech zoveeeel beter makt dan fifa 07?

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    lees dit topic door en je weet het.

Weet iemand waar de afkortingen voor staan als je tijdens het spelen op de D-pad drukt?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zijn de aanvals-tactieken die je in kunt stellen bij de Formations-settings.

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is er een mogelijkheid om met de d-pad het mannetje te besturen??

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    op de site voor u opgeslagen doelpunten.Staat niks van mijn gamertag ofzo.ik vind daar niks terug van mijn xbox live wedstrijden

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel je online eigenlijk met hulpjes aan of uit of hoe je ze zelf heb ingesteld. Want dan kan je het jezelf onnodig lastig maken!

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    volgens mij gewoon hoe je het zelf ingesteld hebt, dus zal de hulpjes maar inschakelen voor online:p alhoewel je denk ik gerichter kan mikken zonder hulp maar dat is wel lastiger onder de knie te krijgen.

13. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ammai deze Fifa kan me wel amuseren!!!

Als ik 2 tips mag geven dewelke het voor mij nog beter maakt, dan zijn het deze:

- Zet camera op DYNAMIC.
    - Zet nederlandse commentaar op nul.

Gewoon doen! _0/

14. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lukt de schijntrap/schijnpass bij jullie? Lukt bij mij voor geen meter, als ik x+a doe (pes setting) dan is het meestal een loterij of het lukt of niet.

EDIT: nm, lukt me wel.

Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  15. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie iets opgemerkt van dat als je bij controlesettings soms dingen veranderd, dat het ineens van setting scherm naar setting scherm flikkerd voor een tijd? Of dat je midden in een wedstrijd ineens met de rt inhouden niet meer rent maar het rt+lt effect krijgt (dat je dus dribbelt met het gezicht naar het doel toe)? Gebeurt me niet vaak, maar om de 10 potjes... ik had dit ook met fifa7, zijn dit bekende bugs?

16. Achillias

Achillias Guest

17. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    3-0 in je dromen

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het komt gewoon neer op persoonlijke smaak. Ik koop ze allebei want ik kan gewoon niet kiezen, Fifa is veel realistischer, maar soms wil je gewoon wat meer arcade.

19. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb pes 6 echt verrot gespeeld en ben er een groot fan van, maar fifa08 is realistischer en voor mij dus beter. Later meer uitleg, ik zit het te spelen... al sinds fijven...

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Fifa 08 is gewoon erg goed. Ik speel het al het hele weekend grijs, en is juich nog steeds als ik een goal maak. Het scoren is gewoon pittig geworden. De A.I van de spelers is gewoon goed. Nooit meer dezelfde goals. Je moet het gewoon spelen. En niet de demo want die is vergeleken met de game heel anders. Dit zijn ff mijn + en minpunten voor de xbox 360 versie:
    + gameplay
    +graphicks
    +be a pro mode
    +heerlijke controls
    +vele optie's
    +herhalingen uploaden

- geen engels commentaar
    - gezichten van spelers lijken niet bij iedereen echt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina