Iemand die NU co-op op legendary wil spelen? vanaf het begin.... EDIT: ik bedoel Sierra 117...Arrival heb ik al.
Wat? Level 1 tot waar we komen op legendary Wanneer? Morgen vanaf een uur of 4 Hoeveel mensen nodig? 1,2 of 3 Mensen die meedoen? Ik Eigen gamertag Speurneus Pim Als je levels in co-op uitspeeld krijg je toch wel gewoon de achievements?
Wat? Level 1 Heroic of Legendary Wanneer? Vandaag, maandag rond een uur of 11.00 in de morgen. Hoeveel mensen nodig? 1,2 of 3 Mensen die meedoen? Ondergetekende. Eigen gamertag Ward de Wiseguy
Wat? Full Story Legendary (Redden we dat niet.. andere dag verder) Wanneer? Donderdag (Hele dag?) Hoeveel mensen nodig? 1,2 of 3 Mensen die meedoen? Iedereen die Legendary Donderdag wilt uitspelen. Eigen gamertag HaloTrooper NL
ik doe wel mee, zal er alleen niet de hele dag zijn, heb 's ochtends rijles, tot 11 uur, en vanaf een uur of half 5, moet ik weg...
Oja, ik heb ook rijless die dag.. 11 tot 12 Maargoed, dan kunnen we iig rond half 1 beginnen.. en dan kijken we wel hoever we komen
Kan waarschijnlijk ook wel meedoen, heb donderdag voor zover ik nu weet de hele dag vrij, en heb ook nog die legendary achievement nodig. Ik laat het je binnenkort nog ff weten.
Wie heeft zin om vanavond rond 8 uur, de laatste 2 missies op heroic te doen met mij? Die lukken mij niet in me eentje.
Iemand zin om vanavond de tweede en de 6e missie even over te doen? Op de een of andere manier heb ik daar geen achievements voor gekregen terwijl ik al bij de 8e missie ben ..
Als jij het geen probleem vind om missie 7 nog eens over te doen op legendary dan kunnen we elkaar helpen. Voeg anders mijn gamertag toe aan je vriendenlijst. GT: nl martin (uiteraard mogen andere mij ook toevoegen) Misschien dat er nog andere mensen zijn die dan mee willen doen, met 4 personen loop je de levels erg gemakkelijk door.
Iemand zin om vanaf 7 uur Halo3 te co-open op legendary vanaf level 4? Plus gelijk het pakken van de skulls?