Ik kom net dit nieuws tegen voor gta 4 maar er staat bij ps3, maar ik dacht dat ps3 en xb360's GTA 4 tegelijk worden released? wanneer komt hij nou uit, lente 08 of deze maand nog? http://uk.playstation.com/games-media/games/detail/item78646/Grand-Theft-Auto-IV%E2%84%A2/ Grtzzz /Mod niet nodig om hiervoor een nieuw topic aan te makne , we gaan verder in het GTAIV Topic....
Ja.. En net of Saints Row beter gaat verkopen dan GTA. Ik heb hem toen gespeeld en was best leuk, maar alleen omdat er geen GTA op de next gen was... Wel kut dat ie zo laat komt
jammer voor saints row, voor gta IV maakt het geen flikker uit, want iedereen koopt toch wel gta IV, ook al wordt saints row 2 beter, ( wat het niet wordt)
ik heb nog geen 360, maar als ik gta.s.a. heb kan ik die spelen op de 360, maar kan ik die daarop ook opslaan of wat= bij ps2 kon je ps1 spellen ooks pelen maar niet daarop opslaan dacht ik,vandaar. grtzzz
Zo en jij kan dus in de toekomst kijken, leer mij dat ook eens!? Ik ga eerder voor SR2 omdat die toch vetter word, zinloos. Er is by de weg trouwens toch gewoon een centrale topic voor GTA4, kon deze vraag daar niet in?
GTA IV wordt al zolang gewacht, het enigste wat we van saints row 2 hebben gezien is 1 screenshot, low-res wel te verstaan en dat terwijl hij tegelijk uitkomt met GTA IV, dus wat denk je nou zelf welke game beter wordt? en nix kan GTA overtreffen, dat is gewoon een feit
Dude das wel erg fanboyachtig! Maargoed smaken verschillen he, ik heb veeeel meer plezier gehad van SR dan van San Andreas. En heb jij maar 1 screen gezien? Ik heb er toch echt wel meer gezien hoor, die screens zeggen idd niks daarom wacht ik het rustig af.