De toekomst van Halo *!!!SPOILERS!!! mbt einde Halo 3*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 30 sep 2007.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, de Flood was een uit de hand gelopen experiment of iets in die trand. Ze verloren iig controle over de Flood. Daarom bouwden ze Halo's.

En de Hierarchs van de Covenant waren degenen die heel de oorlog met de mensheid wilden. De brutes e.d. dienden hun alleen maar. :)

De reclamecampagne Believe gaat over een oorlogsmonument om te herdenken hoe de mensheid als soort won van de Covenant, ook al waren ze outnumbered. Ik neem aan dat ze pas een monument maken als het echt voorbij is. O-)

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, na de eerste wereldoorlog toen duitsland verslagen was stond er in compiegne óók een oorlogsmonument,namelijk de treinwagon waarin de duitse bevelhebbers de overgave ondertekenden.Dit belette duitsland echter niet om 22 jaar later een nieuwe oorlog te starten en bij de overgave van frankrijk dat monument uit de eerste wereldoorlog met springstof op te blazen om de schande uit te wissen.:b:

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo terug kijkt zijn alle oorlogen zó kinderachtig.

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1

Als je de ARG volgt met betrekking tot IRIS op Bungie.net (weet even niet zo snel de volledige naam) dan zie je dat de mensen worden gezien als de volgende Forerunners, wij zijn er om in hun voetsporen te treden, vergeeet niet dat je aan het eind van Halo3 ziet dat Johnson de sequence moet activeren omdat "alleen" een Forerunner dat kan, oftewel, wij stammen van hun af. Wij zijn de nieuwe Forerunners om het zo even te noemen of snap ik het verkeerd?
    En volgens mij is de planeet aan het eind van het legendary filmpje bij Halo3 de planeet uit het boek Ghosts of Onyx

Toch voor de zekerheid even een kleine spoilertag.

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    lijkt me wel gek dat MS zoon geweldige character als Masterchief wegdoen... lijkt me niet want waarom Gaat hij dan die capsule in en waar gaat dat schip naartoe.. vind het erg vaag. maar dat filmpje maakte wel indruk op mij..

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    In Halo 2 had Tartarus al een mens nodig voor de activering. En ja je ziet het goed.
    Gravemind zei ook "I cannot forgive you for your father's sins."

Ik denk niet dat het Onyx zelf is, want volgens mij is die uit elkaar 'gevallen' doordat de sentinels los lieten.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad:)

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zou ook wel zonde zijn ja.
    En MC is toch niet gestorven wat eerst werd beweerd van wel.

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Uhm, door Halo uit te spelen. ;)

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Halo 3 uitgespeeld, vond het een erg mooi einde. Vooral dat Chief het net haalde met dat schip enzo en naar Cortana toekwam. Maar dudes, ik vind het allemaal geweldig maar ik snap t allemaal maar voor 30 procent of zo.. :emo: Want wtf happended with the Gravemind? Opgeblazen met Halo? Maar Halo was toch al vernietigd in Halo 1 (of zoiets, te lang geleden :+). En wat is er gebeurd met de Brutes? En de Flood, is die nu helemaal uitgemoord? Of praat ik nu dikke poep.
    Anyway, mooi einde!

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Halo is de naam van die ringen zeg maar, er zijn dus meerdere Halo ringen :).
    De Gravemind is gelijktijdig met die ring vernietigd aan het eind evenals die flood die daar aanwezig waren.
    Het lot van de Brutes is onduidelijk evenals de rest van The Covenant.

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind als ik het filmpje zo zie het een gigantische Cliffhanger.. bungie kan er nou van alles van maken. of ze zeggen van we noemen het nu anders maar in de hoofdrol MC..

14. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het uit in legendary en wacht tot na de credits...

15. The Hiddey

The Hiddey Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De Flood komen van buiten dit melkwegstelsel. In Halo 1 vertelt 343 GS dat de ringen gebouwd zijn als onderzoeksstation met de mogelijkheid om een eventuele uitbraak tegen te houden (door alles en iedereen uit te roeien).

Op de terminals in Halo 3 valt te lezen hoe de Forerunners zich terugtrokken naar de Ark (of Arks) terwijl er tenminste een van hen zoveel mogelijk andere soorten probeert te redden door die ook naar de Ark te transporteren. Om deze te redden wordt er een oorlog gevoerd tegen de Flood, die de Forerunners verloren en daarom dus de ringen activeerden.

(dat is tenminste de grote lijn, als ik me niet vergis)

En nogmaals, Onyx bestaat niet meer.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als ik nou Alpha deel van de laatste missie op Legendary speel, krijg ik dan ook dat alternatieve einde waar jullie over spreken?

En wat ik als toekomst van Halo zie? Honderden jaren later word de MC met Cortana pas teruggevonden. De mensen, maar ook de Covenant (met Elites als leidende kaste) zijn flink geevolueerd. En dan breekt er weer een oorlog uit. En... MC bevind zich al op een UNSC schip. The Pillar of Winter (:+, natuurlijk niet, maar dan snap je 't idee xD) en ontwaakt daar als er vraag naar hem is!

Nou, dat zou dus kunnen. Want Halo 3 eindigde zoals Halo 1 begon. Dus da's nog niet zo gek. Of wel?

Wat me dan wél leuk lijkt, zijn games over de boeken. Sqaud Based Strategy Combat bijvoorbeeld. Check dit:

The Fall of Reach (boek): Squad Based
    Combat Evolved (game): First Person
    First Strike (boek): Squad Based
    Halo 2 (game): First Person
    Ghosts of Onyx (boek): Squad Based
    Halo 3 (game): First Person

Dus een Squad Based game als Rainbow Six of Ghost Recon klinkt nog niet zo slecht. Met meerdere Spartans verschillende missies uitvoeren. Die minimaal (of niet) in de boeken voorkomen. Lijkt mij best goed. Stel je voor:
    Spartans die nog geen MJOLNIR hebben, maar wel met z'n 4en zijn.
    Beter of niet?

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, als je alleen het laatste deel van Halo op Legendary speelt, krijg je ook het speciale einde te zien. :)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, beter. Doe ik dat ff. Is te simpel. :+ Vijf vijanden en dan alleen maar auto rijden. xP

19. BrotherB

BrotherB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iets zegt me dat de planeet uit het legendary einde, planeet Onyx is.

En ik zou het niet erg vinden als Bungie doorging met Master Chief O-)

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Onyx bestaat niet meer, het kan hoogstens een planeet zoals Onyx zijn.

Deel Deze Pagina