[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    ik heb speedtouch maar ik moet dus zorgen dat mijn xboxlive STRICT heeft, dan ziet halo OPEN NAT, als ik het groed berijp
     
  2. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet sowieso strict zien bij deze router... tenminste dat is mijn ervaring. De UPnP zorgt ervoor dat hij Open NAT geeft maar dit gaf bij mij dus die message. Dus door de volgorde van zaken regelen te veranderen kun je dus zorgen dat Halo 3 de "nieuwe edits" van je router ziet maar Xbox Live hanteerd de "oude versie" die voorheen met alle andere games perfect werkte.

    Zodra je de test weer doet krijg je WEL problemen heb ik door langdurig testen gezien. Je kunt dus het beste de volgorde hanteren die ik beschreven heb met die speedtouch router.

    Laat me ff weten wanneer je bent geslaagd :)
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van mij staat zelfs aangegeven in me xbox als strict..
    maar waar moet ik die instellingen van me router dan veranderen in de computer of xbox ???

    en ik kan wel matchmaking en etc,, alleen niet met vrienden connecten vanwege de NAT instellingen..

    maar als ik de NAT ga veranderen ' als iemand me verteld hoe' kan ik dan nog wel vrij internetten via de pc's in huis die ook op de draadloze upc router zitten.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik ga vanavond aan de gang, gisteren geen tijd voor gehad. Je zult het strax wel horen :) alvast bedankt!
     
  5. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dan gewoon internetten hoor... dat maakt niets uit. Je moet de volgorde aanhouden zoals ik hem opschreef.
    Aanpassingen maak je in de router door in je browser: http://speedtouch.lan in te typen. Voor wachtwoord en instellingen moet je bij je ouders of jezelf zijn en anders zijn die default en te vinden in je speedtouch handleiding.

    Belangrijk is wel dat je weet waar je mee bezig bent. Als je er weinig verstand van hebt moet je het even aan iemand in huis vragen die het snapt en de volgorde die ik beschreef aan laten houden.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een netgear geen speedtouch
     
  7. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je even in je handleiding kijken. Daar staat het IP wat je moet intypen in de browser. De optie om inbound/traffic te regelen staat ergens links.

    Voor het IP adres van je Xbox moet je even kijken in je xbox of in de netgear zelf.
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    die staan er niet tussen

    Port Forwarding / Port Triggering
    die staan er wel..
    en daartussen kan ik een service instellen..

    moet ik dat doen..??
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  9. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhh... gevonden... je moet naar RULES

    Daar staan twee opties: Outbound and Inbound

    Kies bij Inbound voor ADD

    Je krijgt dan DIT te zien: http://www.smallnetbuilder.com/images/stories/security/netgear_fvs114/fvs114_04_797.jpg

    Bij WAN users ( je hebt wireless neem ik aan? ) doe je bij start en finish het IP-adress van je wireless netwerk adapter van je Xbox
    Bij LAN doe je dit alleen als je via een draadje verbind.

    Ik hoor graag van je of het is gelukt.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6


    neee bij
    Port Forwarding / Port Triggering
    daar moet je xboxlive naam en port (1) en ip typen..

    die optie is speciaal voor gaming.. en daardoor gaat je hele NAT op open
     
  11. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi toch? Ik weet ook niet welke jij hebt maar bij mijn zwager werkte dat :) ... is het gelukt nu dan.. kun je nu normaal gamen op halo 3 ?
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaan ze hier nog wat aan doen aan dat couldnt retreive server info... of moet ik het gaan aanpassen (aangezien ik niet zo heel handig ben) ??
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ja alleen jammer dat me vrienden niet online zijn.. maar ik krijg geen NAT-meldingen meer
     
  14. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht moet je het zelf oplossen... het ligt waarschijnlijk ook aan een routerinstelling.

    Mocht het niet het geval zijn dan is het helaas een probleem met de hoeveelheid gebruikers op de bungieservers maar ik denk neit dat dat nu nog veel voorkomt.

    Ik zou het proberen om te fixen of iemand te vragen die het kan. Het heeft mij 3 dagen gekost maar ik kan nu als het meezit zonder problemen gaan gamen.
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm ja dan ga ik het maar proberen denk ik, nog nooit problemen gehad met gamen op live=( Halo 3 in t begin ook niet.....
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou wat ik zo lees moet je NAT gewoon OPEN zijn en dat is de mijne, Bungie zal er op t moment wel aan werken ik wacht even af..
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    KingSeth bedantk het werkt alleen werken me ander games nog ?:)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik word gek van dat level systeem. Win je 7/8 potjes op rij, stijg je niks. Verlies je er 1, daal je gelijk. Daarna won ik weer en stijg ik weer 2 ranks met 1 game, egt wtf 8)
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zo klagen he jij kan tenminste nog online;) |:-
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    True, maja dan nog :+

    Bungie.net is ook traag, ben al een dag captain en staat er nog niet bij 8)
     

Deel Deze Pagina