Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, Fifa is idd erg realistisch dit jaar maar voorgaande jaren was het niet veel dit jaar is het super.

PES tja realistisch dat hou ik in het midden.:p

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gister Fifa gekocht, veel gespeeld en ook de Be A Pro mode. Ten eerste erger ik me helemaal dood aan dat nederlandse commentaar, welke mongool bedenkt dat?
    Daarnaast vind ik het altijd nog zo spelen als "fifa'', traag en de controle over de spelers vind ik nog altijd niet fijn.
    De Demo van PES vind ik toch echt beter spelen, doe mij Pes maar :)

3. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop hem zou ik zeggen.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Probeer hem straks wel te ruilen voor iemand die pes weer geen fuck aan vind.

5. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt wel goed hoor.

6. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gevoel had ik ook in eerste uur spelen. Kon moeilijk aan die gameplay wennen. (ben zelf een Pro PES gamer). Maar na een tijdje voel je het anders. Ge moet er moeite voor doen. Nu heb ik het nog altijd zo moeilijk maar het speelt toch wel lekker. Realisme ligt zeer hoog in deze versie. Is mijn eerste fifa game dat ik koop sinds versie 2000.

7. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb precies dezelfde vraag. Bij PES ben je gewoon gewend dat je dan of wegdraait (als je speler een beetje goede stats heeft is dat meestal al genoeg om de tegenstander van de bal af te houden), of rt indrukt bij het aannemen v/d bal. Heb nog steeds de neiging om puur uit gewenning dit nog te doen.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En ik ook, de computer doet het wel de hele tijd. En ik verlies steeds de bal als ik langzaam loop.

Maar hebben sommige mensen ook last met overschakelen van spelers? Maak een actie bij met een speler en hij verliest de bal. Dan blijf ik hem een tijdje terwijl ik met een ander er heel makkelijk bij zou kunnen. Maar dan maakt ie eerst met dat poppetje de amnimatie af voordat ik over kan schakelen naar een andere speler!

9. bustaramz

bustaramz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je gelijk geven en arcade is miss ook niet t goede woord.. miss dat dat ook komt daar het menuutje en het muziekje komt, een stuk minder als fifa.. Het klopt ook wel dat je bij PES erg kan groeien..
    Wat ik eigenlijk bedoelde was dat PES vanaf t begin wel fijn speelt maar moeilijk is.. FIFA08 speelt vanaf het begin onwennig én is moeilijk, maar na verloop van tijd wen je dr aan en voelt t erg natuurlijk aan en kun je gaan groeien in het spel..

ramon

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het menuutje en muziekje (zoals jij het noemt) is inmiddels flink verbeterd hoor. Het menu is gewoon strak en de soundtrack is veel beter. Je kunt zelfs aangeven welke genres je wel en niet wilt horen.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    http://bp0.blogger.com/_yyRF3Az_ms0/Rv1oNOfdV-I/AAAAAAAAAIQ/hsWpnPmP8Qs/s1600-h/control.png

dit is de ‘’Nieuw’’ controller set-up, en met LT hou je dus een verdediger van de bal af.

En het werkt, ik heb het al meerdere malen getest. ;)

Verder heb ik geen problemen volgens mij met het wisselen van mannetje, heb je dat helemaal op manual staan ?

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    'WAT een duik zeg! Een snoek is dr niets bij!':+

'Ik ben Evert ten Napel en naast mij zit Youri Mulder'
    - 'Bedankt dat je mij ook noemt Evert'

Haha, de 2 lompste opmerkingen uit het spel.

Verder nog rare opmerkingen tegengekomen mensen?:cool:

13. TheGodfather

TheGodfather Guest

Haha zeker lompe opmerking!!
    Ik speel hem op Engels dus ik hoor Evert en Youri niet

14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk dit is raul :p maar eem ik vind het jammer dat je na een ranked match bij die beste speler enzo dat menu niet kan zien hoeveel punten je tegenstander heeft alleen maar de credit punten:confused:

15. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dit is makaay!!!!! (en dat zegt die als ronaldinho van tegenpartij alweer bijna bij me goal is)
    Oeeeee wat een kans evert. (als ik met de bal van het middeveld niet eens richting goal trap:emo:)

Trouwens wel lekker gevoel als je online met Feyenoord van Barcelona etc. wint :p minder gevoel als je net 1-0 van ajax verliest:'-(

16. iBeats

iBeats Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Fifa mensen,

Heb het spel een weekje en speelt zeer smooth. Een vraag: Als ik een nieuwe speler creeer dan kan je mbv ervaring punten hem sterk maken. Is er een mogelijkheid om ervaring punten op de een of andere manier te verdienen om zo een zelfgemaakte speler echt beter te krijgen? Thx

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
  18. Achillias

Achillias Guest

Jongens ik heb fifa08 verkocht:eek::'-( , niet omdat ik het niet een leuk spel vind maar om de dood simpele reden en dat is.. ik ga pes2008 halen en wil geen 2 footies vandaar fifa08 de deur uit en PES08 over 23 dagen in huis.

Wat zal ik Fifa08 missen geweldig spel.:thumbs:_O_
    Een dikke 8.5 waard

Dag top 30 world ranking :mad:

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Jij bent raar.

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden: