1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advertenties XBW Pre-Order

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mika Kimi, 2 okt 2007.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste wat me opviel toen ik dit forum opende was de advertentie die rechts in het beeld staat, ik vind deze erg ongelukkig geplaatst en vroeg me af of dit ook blijvend is.

    Ik dacht eerst dat het alleen bij de index zou staan maar het staat dus bij elk forum, ook als je een bericht typt en het neemt naar mijn mening wel erg veel ruimte in.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het ermee eens ik zal eens kijken wat de bedoeling precies is.
     
  3. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook zwaar irritant, adverteren vind ik niet erg maar niet op die plek het hele forum is gelijk een stuk kleiner qua breedte. Hopelijk wordt het opgelost
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    wij moderators zijn ook aan het informeren.....
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, die staat niet echt prettig nee ;)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap het sentiment, maar als je hier langer dan een jaar komt, dan heb je deze banner op die positie vaker gezien. Deze is ongeveer een jaar geleden verdwenen door een forumupdate en eigenlijk puur en alleen door luiheid niet teruggekeerd.

    Nu is hij terug en is het weer even wennen, maar laten we het niet overdrijven het is immers maar 160 pixels die je mist en geeft XBW de mogelijkheid advertentieinkomsten te genereren.

    Als iemand een beter idee heeft over waar deze banner kan staan op het forum, dan hoor ik 't graag though!

    In een later stadia wil ik ook graag wat frontpage informatie verwerken in de strook, ala teamxbox forum! Ben daar erg van gecharmeerd. :)

    Feedback welkom, maar laten we niet uit het oog verliezen dat het voor jullie (en mij) weer even wennen is en uiteindelijk maar een kleine 160 pixels verschil uitmaakt, maar dat het voor ons een groot verschil kan maken in te genereren inkomsten, wat vervolgens een verschil kan maken in de kwaliteit van de website in het algemeen, etc.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    [​IMG]

    Dit is op 1680x1050, het is extremer op mijn andere scherm :+

    Foutje bij het aanpassen lijkt mij ;)
     
  8. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    gefixt
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    omg jorrit is de bom...
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Begrijpelijk, maar hij verspringt ook in grote bij het wisselen van pagina's (vaak) en soms is mijne halve beeld nog maar xbw. Verder is het een beetje vreemd dat hij alleen bovenaan staat, dus als je de onderste posts in een thread bekijkt zie je hem niet. Misschien dat er meer onder elkaar kunnen komen of dat hij meebeweegt met scrollen? Dan voelt de lege grijze ruimte niet zo leeg...
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zie nu dan een advertentie van CoD: 4 en voor de rest gewoon niets, alleen maar grijs. Vind het vorige veel duidelijker en prettiger..
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wel ff wenne weer ja, maarja waarom moet het een skyscrapper (zo heet de banner) zijn? de top banner kan toch onderaan het forum nog een keer terugkomen?
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    omdat niet iedere adverteerder een ruim assortiment aan banners heeft..

    maar ik begrijp dat mensen de loze ruimte niet fijn vinden, ik zal daar even over nadenken, moet iets mee te doen zijn!
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mooi, maar opzich maakt mij de loze ruimte nog niet zoveel uit. Het laden van een pagina gaat alleen best langzaam, eerst is ie gewoon normaal en dan komt op eens de banner. Zit hier op een 2mbit verbinding, thuis op glasvezel. Maar denk vooral voor mensen met een langzame verbinding is het vervelend die zien namelijk een tijd alleen grijs. :)
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    [​IMG]

    Nu moet ik dus telkens die balk verschuiven om verder te lezen! ZWAAR IRRITANT
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan ook gewoon in Firefox het hele ding blokeren, rechtermuisknop -> adblock image.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is inderdaad helemaal niet fijn. Het kijkt gewoon zwaar befokt. Gewoon weghalen die shizzel.

    @Doelie:

    Dat heb ik ook alleen bij mij verspringt hij na een tijdje weer.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dank :)

    Edit: Nu wordt het beeld weer te ver opgerekt, haha.

    Meer banners natuurlijk :cool: Loze ruimte opvullen ;)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou... volgens mij vind men de loze ruimte + banners irritant. Tenminste ik. Gewoon afschaffen. Misschien kan er onderaan de pagina een banner. Zeg maar onder het balkje waar je je style kan selecteren.
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, gruwelijk irritant dit. Adverteren, oke. Maar niet op deze manier. Ik kom hier inmiddels al een aardig aantal jaren en heb dit op deze manier nooit meegemaakt. Kan nooit lang zijn geweest, die banner aan de rechterkant. Ik vind dit een enorme achteruitgang, beetje zonde.
     

Deel Deze Pagina