TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat was LoC van vroeger, ook begin halo 2, daarna ging hij naar L2k. Ook nog hevige battles gehad over die ongein hierzo. Ik lachtte me kapot destijds in de h2 experience. En nu van L2k naar qG. Maar is een goede keuze hoor want wij zijn lang niet zo vaak actief als spelers van qG en vVv. Vandaar ook de zogenaamde onderling online strijd die momenteel heerst.

De meesten van ons lopen stage of studeren, zitten in de 20 of aan het begin van 20. En je weet wat ze zeggen he: 20 is het begin van het einde.

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je tegen mij of tegen towel?

ik weet niet of er mensen van me clan online zijn vanavond dus dat kan ik niet garanderen, anders vindt ik het opzich niet erg.
    en towel heeft geen 360 dus die kan niet8)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bezem er doorheen gehaald. dutchdragon krijgt een OW.

Normaal posten weer aub.

4. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ff een mededeling of eerder een vraag, aangezien sommige van jullie niet antwoorden via msn 8)

Vanaf welk moment is iedereen online in halo 3? Ik bedoel dus, wanneer heeft iedereen halo3 in huis en kan online met hun nieuwe clantag ervoor?

Ik haal halo deze maand in ieder geval nog. Ik verander mijn naam kort daarna denk ik. Anton hoeft niets meer te doen :thumbs:. Jurian moet naam veranderen. Towel wanneer kan je nu echt lekker halo online spelen? Fearr(ookal wil ik eerst met je spelen voordat we zomaar een clan member erbij hebben) Silencer en Niels moeten alleen naam nog veranderen.

PS: post ff wat vaker, dan wordt het gezellig :+

Groetjes

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Pak je gwoon weer nemo?

6. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Of ik gewoon pak? Nouja, je kent me, ik ben alles behalve gewoon :9 En ik pak iedereen duss, dat lijkt me vrij duidelijk ;) Als we het nou eens een keer eens worden over een 4 vs 4 team dan heb ik zin om tegen jullie te spelen Jan *) Ookal zijn we misschien nog matig in het begin. Je ziet me vanzelf wel keer online komen om jou billenkoek te geven. :b: Enne zeg tegen Kamachi dattie stopt met roken. :)

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    kamach zal nooit stoppen met roken.
    maar ik vroeg me gwoon af of je TsS finding nemo doet, of een random naam zoals baretta

8. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ow, zeg dat dan :9. Ik snapte je zin al nie helemaal. Maare ik neem gewoon TsS Nemo *) Vind ik wel vet en iedereen noemt me toch zo, dus is ook gewoon het beste. Groetjes;)

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    TsS 2 teams
    Team 1 (Vanwege hoog L2k gehalte bij elkaar = teamwork)
    TsS The DoN
    TsS Nemo
    TsS Switchblade
    TsS Eddy64 (hoogst waarschijnlijk <-- meester)

Team 2 (Niels wil bij Towel en vanwege balans)
    TsS Towel
    TsS Niels(de fan van..)
    TsS Fearrrrrrrrrr
    TsS Silencer

Voorlopig lijkt dit ons het beste. (Is mededeling richting TsS members) (Teamnummer doet er natuurlijk niet toe!)

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  10. Towel

Towel Guest

Najah het zijn niet mijn 2 teams he. Wat me zoiezo het meest logische leek is 1 team oud L2K, en 2 team : Fear, silencer ik. Dan wist k nog nie waar niels en de 8ste speler bij wie zou gaan spelen. Maar ik begreep dat niels perse door mij gecarried wilt worden:cool:. Ik vind het prima, silencer fear en niels spelen toch al vaak met elkaar dacht k.

Volgens mij speelt eddy maar af en toe, en dan zag ik um al in het team van xtreme players? En k sprak KillJill op msn die zei dat Xorta ook een erg goede speler was. Naja ik zie het wel zodra k op live kan komen, dan heb je zoiezo wel de beste indruk.

En kwa nummer moeten we natuurlijk "Team Gold" "Team Silver" doen! Of:
    Team Alpha en Team Beta
    Team Anton en Team Berta
    Team Winners en Team Losers
    Team Skilled en Team sexy

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2007
  11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me opzich wel beste, kijken het wel effe aan zo.

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Eddy heb ik gesproken voordat hij een weekje weg ging en zei dat hij zn huidige clan niet boeiend vond. Ons wel natuurlijk! Niels heeft verteld dat hij graag bij jou op het team zou willen, vandaar dat ik het ff zo geplaatst heb.

Over Deadric/Xorta weet ik dat hij nooit echt in een team heeft gezeten (heeft hij nooit gewild) Dus, we horen het wel!

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Deadric zit ook op dit forum.
    Ik heb op mn lijst en speelde pas een custom met ons mee, weet alleen niet meer hoe hij het deed. Maar ik denk dat hij het een en andere moet leren over 4v4, sinds hij een FFA fanatiekeling is :+

14. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening zijn het beide goede teams. Ik ken iedereen uit mijn team zegmar en dat vind ik fijn :)

Aangezien ik altijd ruzie krijg met niels is het echt slim om niet bij hem in het team te zitten :D Verder wil niels perse bij Towel en Towel bij Silencer en Fearr, dus dat lijkt me goed geregeld toch :)

Ik wil graag bij Antoine en bij JT en Eddy dus dat komt ook mooi uit. Watch out Batties, TsS is coming;)

PS: We komen Barba hard en Barba dope:D

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  15. Towel

Towel Guest

Barba hard en Barba Dope? Ik zit nu op de bus te wachten en die komt maar niet:{ Ik haat ook dit tering gehucht!

Niels ik heb alle units op de post gedaan, dus wie weet heb je morgen al binnen. Leer dan snel websites bouwen (moet je ook niet dreamweaver hebben) zodat je iets kan maken voor de clan:thumbs:

Freakinnoob, jouwn clanlid werd ingemaakt door mijn clanlid:+

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=24680872&player=NME Silencer

Je weet dat je me altijd kunt bereiken he voor wat tips:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2007
  16. SmartieZ

SmartieZ Guest

TsS - Team Sexy
    TsS - Team Skilled

vetvetvet

17. IX SilenceR XI

IX SilenceR XI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BTW die spartan heeft talent hij is NL en was NL Sniper hij was een jaar geleden noob. hij was egt onder de indruk van zijn skills dat potje hij carriede heel het team moet maar ff paar potjes met hem spelen.....

18. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol,mooie hobby he al die stats bekijken Towel?
    By the way jouw clanmember???
    wat nu clan er staat nog steeds NME,ik moet wel lachuh TsS !!!
    1 zonder xbox,de ander zonder halo 3 ,de rest zonder TsS ervoor en natuurlijk 1 zonder vriendin en zonder skillzz (Towel)maar verder doe je het goed hoor Towel.
    ik zal binnenkort FLK Starsix,FLK Sostic en FLK IcE even toevoegen kijken of die gepwned worden:thumbs:

ps: je weet best dat ik wat bejaarde maten erbij heb zitten die weinig tot niks raken,maarja met hen ken ik wel mooi iedere avond een pilske drinken das toch net iets beter dan die virtuele clanvriendschap

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    ja hoor Spartan nl speelt idd goed*)

20. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen hun weer:D zijn dat hun GT's want dan add ik ze morge ff :thumbs:

Topicstatus: