[Halo 3] Locaties Achievement Skulls (Spoiler Alert)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 26 sep 2007.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt, eindelijk een duidelijke beschrijving :thumbs:
    Hoe heet dat lvl ook al weer waar je die in moet doen? (nr 7 ofzo?)
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    The covenant => zie startpost ;)
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    uiteraard.. Bedankt :9
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok gelukt!!
    Heb nu alle skulls (zowel zilver als goud)
    En natuurlijk mijn hayabusa gear! \o/
     
  5. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Net die silver skull gehaald maar deed ik save en end game en toen had ik hem niet echt kut.
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je gewoon resume campaign kiezen. Als het goed is kun je de skull dan weer pakken.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor je mij dat zeggen dan:confused:

    En voor jou info, ik kwam toevallig de game in bij 2 mensen die het gingen proberen... Ik heb nog nooit een tutorial aangeraakt, maar zij deden dat wel en daar kon ik ff makkelijk van mee profiteren.. Verder denk ik dat neimand die skull zonder tutorial kan halen (tenzij je met iemand meedoet)..
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Of als je een Amerikaan bent die geen werk heeft. 8)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik verwacht toch dat ergens in de game een message verstopt zit hierover alleen heb ik er nog niemand over gehoord of niemand heeft hem nog gevonden. maar zonder die info of tutorial zou niemand hem kunnen vinden.

    Ik lees ook dat je geluiden zou moeten horen als je door die ringen springt, maar ik heb die zelf nooit gehoord. Iemand anders wel?
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wanneer de ringen op gaan lichten, en je pakt de skull.. Lichten ze daarna op in een bepaalde volgorde. In deze volgorde staat elke ring voor een noot, en spelen ze het theme liedje van Halo.
    Maargoed deze ring hebben ze gevonden door naar de code van de game te kijken, nogal ziek dus.
     
  11. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb in een 2 player coop de IWHBYD gepakt en ik weet zeker dat ik niet naar het einde van het level ben gegaan. Toch heb ik hem geunlockt.
    Wat ook handig is te zeggen: je moet dus eerst naar de prophet, dan die brug activeren, filmpje kijken, flood killen, en dan kun je bezig gaan met door de ringen springen.
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.

    Ik ging net ff proberen de Catch Skull proberen te pakken en ik kwam op het gebouwtje via een gegooide granaat vanaf een Wraith. Maar toen lag de Skull er niet. Maar mag je de rijder ook niet uit de Wraith slaan?? En nog een vraag. Mag je de Brutes die achter de plasma rifle zit in de Wraith wel doden??

    Catch Skull Location:

    The “Catch Skull” can be found on the fourth level, in the first area where you need to destroy the Wraith Tanks. When you enter this area, do not eliminate the Wraith Tanks (The skull appears when the tanks appear, and disappears when the tanks are destroyed). The Skull is located on top of the circular building next to the Anti-Air Tank. You can access the roof using a grenade jump, or jumping on the back of a hog
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag ook gehaald, maar je mag niet dat ding kapotmaken dat van die grote blauwe ballen afschiet ( excuseer me dat ik niet weet hoe die heet :9 ).
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Wraith heet die tank. Maar bedankt ga meteen ff proberen.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog 3 silver skulls maar ik snap niet waar die plek ligt van die aller eerste....excuus als ik zo blond ben....
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    In het eerste level ergens om het hoekje op de punt van een rots.
    Voeg me anders een keer toe.
    Dan kan ik je laten zien waar.
    En anders zal iemand anders je wel kunnen laten zien waar die skull zich bevind.
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    geldt dat ook voor mij O-)
    nee, zal je even toevoegen, en als je dan een keer tijd en zin hebt, kan je misschien een aantal skulls laten zien (die silver dan, want die kan ik echt nooit vinden...)
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je het eerste groepje vijanden hebt afgemaakt kom je bij een kleine waterval waar een nieuwe groep vijanden wordt gedropt door zo'n alien-vliegtuig (weet de naam ff niet :9). Het level gaat verder als je de linker weg van de waterval volgt. De skull vind je als je de rechterkant van de waterval volgt ;)
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hatsikidee! Vandaag de laatste skull gepakt, en dus ook het hayabusa armor unlockt. Nu die katana nog!
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* misschien even je sig aanpassen? tis maar een idee...

     

Deel Deze Pagina