Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niveau is ook bedroevend toch nog toe op halo.. heb nog geen 1 tegenstander gezien waar ik het moeilijk tegen heb gehad.

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ze kunnen allemala niet zonder de auto-aim.
    Laatst een slayer po9tje met kut team, we verloren 50-44, ik had 22 kills.
    Echt, met een beetje fatsoenlijk team was dat easy win lol.

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja miss is dat de reden, maar ook weinig echt goede / bekende halo2 spelers tegengekomen hoor, alleen blackatak en nuked2k6.. maar dat waren easy wins
    iig vandaag ook tegen japanners gespeeld, die lui moetne echt gebanned worden van live, wat een graftakken verbinding hebben die lui zeg. ( toch nog gewonnen:+ )

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit gezeik gehad met dual wield, bijna niemand doet dat bij mij, hoogstens dual-wield maulers, maar die ook vaak gewoon 1tje, schieten en melee.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Die soort van pistol is icm. een melee echt super krachtig:eek:. 1 keer schieten, metéén daarna slaan, en de tegenstander heeft geen idee wat 'm overkomen is:D.

8. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    melee is zoals hij hoort, al mep je iemand soms wel tering ver weg met een simpele AR mep :p
    Half over de map lol.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Die medal van 'Luke owns u a steak' hoe krijg je die?
    Ik heb hem ook kijk maar.

En level 40 worden is in TS niet zo heel moeilijk denk, als je team 2 bij 2 loopt kan je gewoon bijna niet verliezen.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me gister toch zo'n ongelovelijk zieke match.. Op Isolation pakte ik die ghost, en de HELE TIJD ermee rond gereden..
    Check hem!

In totaal: 1 Rampage, 1 Running Riot, 1 Killing Frenzy, 4 Killing Spree's, 2 Vehicle Manslaughter's..
    15 mensen gesplatterd :9

Uiteindelijk ging ik dood door een bug, ik werd geboard.. Stond gelijk weer nast de ghost RB ingedrukt, maar hij boarde hem niet.. Toen opeens stond ik voor de ghost en was ik dood. Echt klote!
    Maar was wel super grappig :9
    Filmpje staat op mijn fileshare ;)

Waar ik me online nogal aan erger: Die auto-aim!
    Toen ik begon met spelen had ik er amper last van, maar nu erger ik me er steeds meer aan! Dan wil ik een granaat gooien, maar duurd het veel te lang vordat mn aim van dat mannetje af is, zodat hij weer weggerent is.

Kun je dit ook ergens uitzetten? Of is het misschien doordat ik de campaign paar keer op Normal heb gedaan (skulls/terminals etc), dat hij nu 'aangezet' is..

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet neit, maar volgens mij zit er in halo3 juist heel weinig auto-aim... Tenminste wel in de br en de sniper.... Zelf heb ik ook nog geen problemen gehad met granaten..

Is het trouwens meer mensen opgevallen dat stucks een stuk makkelijker geworden zijn, of is dit gewoon mijn verbeelding..

12. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie dat ook, dat als je een game host op xbox live gewoon voor vrienden en onbekende (team slayer en dergelijke) dat het behoorlijk lang duurt voordat er uberhaut iemand kom:x

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Snapt iemand al hoe die levels werken, want net weer 10 potjes gewonnen en geen level omhoog... En dan verlies je 1 keer en dan ga je er weer 3 naar beneden:confused:\

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    whaha is echt te vaag idd. Slaat nergens op :emo:.

Dat met die nades heb ik ook last van... zie je een mannetje wil je nade naar hem toegooien maar dan blijft die auto-aim zo hangen op dat mannetje dat de nade veel te laag komt :{

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    willen vanmiddag (over een kwartier ofzo) een paar best wel goede mensen met mij team slayer doen of team objective? Word gek van al die noob teammaten.
    Voeg me toe:
    Striker NL

16. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch echt een keer leren samenspelen met Team Slayer.
    Loop bijna altijd alleen door de levels heen, wordt tijd om eens wat serieuzer te worden door wat teamplay toe te voegen.

Ik voeg je toe.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik vind de multiplayer maps maar tegenvallen eerlijk gezegt, ze vervelen allemaal zo snel.. Ik mis maps zoals ivory tower:mad: De orginele lockout vond ik ook veel leuker dan deze guardian...
    De leukste map vind ik nu eigenlijk last resort en die is nagenoeg hetzelfde als zanzibar. ook hiervan vond ik de orginele(zanzibar) beter. dat was ech de perfecte 1 flag map maar nu hebben ze rare dingen met het gebouw uitgehaald etc.
    Hopelijk komt er snel wat downloadeble content voor dit spel.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  18. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    mischien de auto aim ff uitzetten:b:

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De leukste maps van de halo series vind ik nog steeds de maps die je alleen op de pc had. Die waren toen online echt kick-ass.

20. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tombstone & Lockout!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina