SG.Supreme Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 12eaper, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dt jullie een aanbod voor halo3 krijgen, oke jullie zijn teering goed in GOW maar in halo3 vond ik jullie maar matig hoor eregister

ik speelde met 2 randoms die niet eens teamwork hadden, ik zat maar te schreeuwen om br te pakken en back-up te geven, is niet gebeurd, maar alsnog 50-39 gewonnen.

maargoed succer er iig mee, miss kunnen we ook wel eens customs tegen jullie doen ofzo

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, is GoW dood aan het gaan ofso?

3. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    LMAO

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker onderbouwend toch weer

5. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet in discussie ga omdat het toch maar weer uitloopt op Jaloezie en trashtalk.

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neee sorry ikben niet jaloers

ik geef me mening alleen over jullie team in halo3, en sorry die vind ik niet goed ( die game althans , daarom gaf ik al aan om eens customs te doen )
    en op dat punt snap ik niet dat jullie dan wss dikke sponsor krijgen, terwijl je dan , sorry dat ik het zeg niks gaat presteren

7. Towel

Towel Guest

Hihi, jaloezie dus:b:8). Joh niels volgens mij wordt reaper alleen gesponsord omdat hij in een ander h3 team gaat spelen. En misschien is hij wel tering prof. En sponsors heb je toch snel! Ik mijn plaatselijke supermarkt waar iedereen mij kent als "de Towel halo master" werd ik ook al aangesproken door het kassameisje of het mogelijk was dat hun de chips en bullits konden voorzien voor op de lans*)

8. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Tis dat wij volgens mij nog nooit contact met een sponsor hebben opgenomen niels, anders waren we allang miljonair geweest in h2 vergelijke het destijds pauper SG.

Maar waarschijnlijk is de plaatselijke SRV man binnenkort onze sponsor! Wij krijgen melk met koekjes ;) (mits we presteren natuurlijk!)

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miss wil onze plaatselijk aldi ook wel sponsoren, hun ice tea is echt prof

10. Towel

Towel Guest

Najah SG waren niet erg goed, maar ik vond ze zeker niet slecht. Daarbij vond k ze ook altijd wel coole gasten. Team NME daarintegen vond ik fockin tergend. Individueel zogen ze als de tering (silencer ook:b:) maar deden zo stoer toen ik op mn gohide2 accountje met Frituurvet NL moest spelen tegen hun. Gelijk trashtalken, maar daarna met baseball pim en syco harde pak gegeven.

Maargoed ik dwaal af, we moete niet gaan trashtalke in andermans topics, beter spreke we gewoon wat custom games af dames!

Hhahaahhaha! De SRV, wauw wat een legendarische truck. Bestaat dat nog eigenlijk? Er was niks burgelijkers dan de SRV:) te mooi!

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2007
  11. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, jij hebt onze verslagen in Halo 3 MM Game. GJ. Nouja, hoe weet jij dat WIJ niet gaan presteren? Iedereen dacht ook met Gears of War, NOU dat 'Supreme Gaming', komt ook niet ver. Het zijn een stelletje nubs.

Maarja, kunnen wij ook nog even inkomen? Ik kan het niet helpen dat jij 2 jaar EXTRA Halo 2 heb gedaan, daarom misschien nu meer owned met Halo 3. Sorry Niels, dat wij gister verloren hebben van je.

Kom op zeg, je zegt dat je niet jaloers bent maar toch geef je aan ''en op dat punt snap ik niet dat jullie dan wss dikke sponsor krijgen, terwijl je dan , sorry dat ik het zeg niks gaat presteren'' Kortom wij verdienen die sponsors niet, beter kunnen ze ons aan nemen want wij gaan zeker weten wel presteren.

Nouja, Niels ga trainen Go to WCG/MLG/MATCHBOX360/XL en laat zien uit welk hout jij gesneden bent met je team.

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    In Piershil nog wel! Geweldig en wat een vent, de onze had 13 kinderen! Respect

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je weet best wat het niveau is in halo3.. zelfde ook als halo2 en daar was je nou niet echt 1 van de topspelers.
    en op dat punt snap ik niet dat een sponsor ( die wss geen game ervaring/ info heeft ) een gow team die wss een matig halo3 team wordt gaat sponsoren voor denk ook tournooien ofzo?
    Ik denk, nee weet zeker dat je weggeblazen wordt door de concurentie.

14. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee is ook moeilijk om jezelf te bewijzen als er hooguit 10 Nederlandse teams zijn. Towels team met YupYup en L2K (ofzo) shinato IGK en wij SG wat meer een vrienden team was.

Maarja, misschien kunnen er nog dingen gebeuren als wij wat gaan NO-lifen. Of gewoon veel scrimmen ?

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden waren er wel heel veeel goede halo2 team's
    toen speelden shinato enzo nog niet eens:+
    en alle mensne die in 1e jaar al zijn gestopt met halo2 zijn nu weer terug, en nee die zijn allemaal niet slecht
    edit: en ja je kan no-lifen enzo, maar er zijn nu al genoeg team's die dat doen ( masterspy , airwave ? :p ) en nog wel meer europese team's en die vind ik nou eenmaal beter als jullie ( op mijn matchmaking en halo2 ervaring met jullie gebaseerd )

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Respect -1 Ouwe? Damn wanneer leren mensjes hier eens het woord sarcasme.

17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor bullshit shinato speelde niet. Ik speelde Halo 2 met shinato en forreal vanaf het begin XBC FTW!

Nee, maar waarom blijf je dan nog steeds haten? Je maakt echt van een mug een olifant.

18. Towel

Towel Guest

Die teams daar kloppen niet helemaal maargoed:9. Reaper je hoeft je nie te bewijze tegenover niels. Halo 3 is net begonne dus 1 potje zegt inderdaad niks. Maar wat je zegt over niels 2 jaar langer halo2 is onjuist want niels is zon beetje gelijkertijd met gladiator gestopt. Alleen ik ben nog doorgaan bikkelen:)

En ja xbc is wel wa anders dan live he...

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2007
  19. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    WAARSCHIJNLIJK DUBBEL POST SORRY!

Ik heb 2 jaar MINDER gespeeld als jou en de VVV/qG gasten. Ik heb 1 jaar lang GoW gedaan. En jij verwacht dat ik binnen 1/2/3 dagen weer op top niveau speelt. Zal wel raar zijn als ik jullie ineens zal ownen. Terwijl jullie 2 jaar lang halo 2 gedaan hebt terwijl ik 1 jaar lang niks op xbox gedaan heb, 1 jaar lang GoW.

Kom op Get Real. Maar ik zal zeggen ga trainen met je team enzovoorts en tot de WCG 2008.

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begon opzich niet met haten, pakte gewoon een punt eruit wat ik niet snapte omdat ik jullieniet goed vond in halo3 en wel in GOW en niet begreep waarom een sponsor jullie eruitpakt op GOW ervaring terwijl dat heel ander spel is.

en ik heb het over halo2 op live, xbc ken ik niet

iig laat maar, succes ermee, en je kan altijd aankloppen voor een custom hoor;)

edit: welk topniveau?:+ sorry flauw.
    maar ik heb al sinds de launch van de xbox360 geen serieuze halo2 game meer gespeeld, andere games gespeeld enzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina