Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nederlands commentaar: Youri Mulder: Als dat geen buitenspel is, eet ik mn hoed op!! Haha hilarisch. Maar begin me onderhand te ergeren aan het nl commentaar.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel had ik ook in het begin, maar nu ben ik er gewoon aan gewend. Fifa is gewoon wat trager wat realistischer is. En het wisselen van speler heb ik totaal geen problemen mee.
    Heb het nu een aantal dagen gespeeld en ik ben er al aan gewend en ik vind het gewoon geweldig, weinig minpunten en dit is zeker een goed spel. Be a pro is ook erg leuk om te doen. Maar ik koop natuurlijk ook wel PES.

Dat Nederlands commentaar is zo kut, in het begin lach ik in een deuk maar nu is het gewoon irritant.

Hier is Makaay!!! als makaay aan de bal komt bijvoorbeeld.
    of als je bij de middenlijn een ingooi heb: "Deze ingooi kan gevaarlijk zijn" of zoiets. Of: "Dat was een goeie kans maar hij schoot hem ruim naast" terwijl ik op de paal schoot..

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja ik kan me wel vinden in die punten ja. alleen het in de bal komen moet je zelf doen:p

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan je veel punten verdienen om op deze manier voetbalschoenen en shirtjes vrij te spelen?

Die challenges zijn echt ongelofelijk moeilijk, maar je krijgt er wel redelijk veel punten voor. Ik zoek liever een alternatief dus, want ik loop al vast.

5. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Wie me wilt toevoegen om even een wedstrijdje te spelen, voeg me gerust toe. Oefening baart kunst in deze FIFA!:p

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Toernooien spelen.

7. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    wat is toch wel mooi vindt aan pes2008 is bijv de openings scene.
    de camera gaat langs de spelers en daarna lopen ze langs elkaar en geven ze elkaar een hand.
    hoe is dit met fifa?? heeft die wel mooie openings scenes.
    in de demo zijn ze wel wat aan het warm lopen enzo maar daarna begint de wedstrijd gewoon.
    bij pes lijkt het als of je meer er in mee getrokken.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Niet echt een openingsscene.. gewoon goed maar niet zo als op TV inderdaad!

9. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag fifa 08 halen maar ik twijfel want ik weet niet of de hele nederlandse competitie er in ?

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    De eredivisie zit erin ja......

11. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn verschillende openingscenes in fifa. Maar die skip ik meestal. Is toch altijd hetzelfde, net als bij PES. Je wilt tenslotte maar één ding: voetballen

12. Achillias

Achillias Guest

Zoals ik al zei.. ik wil geen 2 voetbal spellen in huis hebben, dus dan wordt het de een of de ander. Aangezien ik PES vanaf 2 heb en deze ook weer in huis haal gaat dus Fifa bij mij de deur uit.

Ik heb er iedergeval positieve ervaringen mee opgedaan, Fifa staat bij mij niet meer bekend als de footie game voor noobs en makkelijke en simpele mooie doelpunten, en oja hoge uitslagen.

Fifa08 :thumbs: EA ga aub door in deze richting, fuck de massa geef onze voetbal-liefhebbers de ultieme game

PES08 :confused: .. let's hope so :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2007
  13. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
  14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oeii nu ik een aantal dagen fifa speel ziet PES er wel heel snel weer uit :mad:

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal wel aan mij liggen, maar in mijn ogen ziet PES er zoveel malen beter uit ( en ja ik heb fifa hier liggen dus dat heb ik ook gespeeld )

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben gewoon een andere stijl qua graphics. FIFA ziet er fotorealistischer uit.

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    FIFA heeft betere textures (fotorealistischer idd)
    PES heeft veel meer details en animaties (natuurgetrouwer)

Dat is mijn mening iig. Vorig jaar vond ik FIFA nog veel te donker. Ook dat is gelukkig minder geworden.

Vanmiddag ga ik FIFA ff halen.....

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  18. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Die lijkt mij nu ook zo snel uit. Te snel als ik eerlijk mag zijn.
    T.o.v. PES 6 is er toch een verschil.

Met pijn in het hart vrees ik toch dat Fifa het gaat halen van PES dit jaar.
    Ik heb veel plezier in deze nieuwe fifa. Hopelijk ook met PES zoals de laatste 8 jaren.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben geen diehard voetbal fan en de enige voetbal game die ik tot nu toe heb is die van World Cup Germany. Ik koop hooguit 1 keer in de zoveel jaar een voetbal game. Nu twijfel ik welke ik moet halen. FIFA schijnt erg goed te zijn deze keer en daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit.

Verleden jaar had ik PES gekocht voor de 360, maar deze na 2 dagen weer geruild, omdat de game erg tegenviel. Hij viel voornamelijk tegen op grafisch gebied en ik zie dat de huidige versie van PES nog niet veel verbeterd schijnt te zijn. Graphics zeggen natuurlijk niet alles, maar FIFA ziet er gewoon sfeervoller uit vanwege betere graphics.

Het gaat mij er ook niet om welke game de meeste strategieën heeft, maar welke game gewoon het leukst speelt en waar ik de meeste lol aan kan beleven voor iemand die geen diehard voetbal fan is, maar wel af en toe van een potje voetbal houdt.

Is het mogelijk om met FIFA in te stellen met welk weer je speelt? Vroeger kon dat volgens mij. Zijn er veel stadions? Kan je ook s’avonds spelen?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja je kunt ook 's avonds spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina