wie kan met me nu coop op legendary doen ? Ik moet level 6,7 en 8 nog doen. Zou iemand me kunne helpe ?
Ik zou je wel kunnen helpen, maar ik begin liever eerst bij 4 en 5. als ik die heb gehaald wil ik wel.
Als het goed is ben ik en een ander dan ook online en als ik me niet vergis hebben wij gister level 4 gedaan, dus ik zou zeggen stuur me een request en ik voeg je toe!:b:
Voor mensen die willen spelen, voeg me toe: Bluze Niet alleen voor campaign, MM en custom games lijkt me lachen! Heb alleen nog weinig vrienden, dus toevoegen plz!
Zijn er straks (na 18:00 uur) mensen online die met mij level 7 op legendary willen doen? Is het enigste level dat ik nog moet doen. (wil ook best andere helpen met het behalen van andere levels) Voeg mij even toe als vriend en laat me maar weten hoe laat. GT: NL Martin.
Heb het spel al uitgespeeld moet nog alleen 4 skulls vinden. En ze zijn niet de makkelijkste helaas . Iron catch, fog en famine. Kan iemand me helpen ze te vinden ?
Wat? Full Story Legendary We kijken hoe ver we komen, en als we de game niet uitgespeeld krijgen.. gaan we gewoon een andere dag verder. Wanneer? Vandaag (Donderdag) (Hele dag?) Hoeveel mensen nodig? 1, mischien 2, (wacht nog op een bevestiging) Mensen die meedoen? - HaloTrooper NL - DodgyDodo - King-steven (Wacht nog op bevestiging) - Plaats vrij! Eigen gamertag HaloTrooper NL
hey man, heb ook wel zin om mee te doen, alleen je bent cker vandaag vrij dat je de hele dag wil spelen... ben zelf redelijk laat thuis. iets van 5 uur. zie maar edit: zoek zelf ook mensen die full story legendary willen doen pm me maar ff
Ik zoek iemand om nu level 3 (Crows nest) mee te doen op legendary, daarna heb ik campaign op legendary done.