Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat is waar ook. Dan is het inderdaad met het linkerpookje naar boven duwen zodra je begint bij een half pipe en loslaten als je op het midden zit. Een pro vertelt dit inderdaad. Bij mij was het danny way in het riool bij het community center skatepark.

    Ik heb overigens voor iedereen die problemen heeft met zijn gamertag linken aan een ea account de tutorial die ik had geschreven geupdate om bij twee situaties een oplossing te geven. Bekijk hem hier: http://forum.skateflickit.nl/showthread.php?tid=116&pid=1124#pid1124
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn de achievements makkelijk. Of in ieder geval haalbaar, zodat je niet 50 uur saaie dingen moet doen als je een achievement wil halen?

    BTW: Mijn orderstatus is al 'betaald'. Dus hopelijk heb ik hem morgen.
     
  3. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    die tutorial waar je leert pumpen is bij het rec center, waar je dus ook skate in de demo en dan in die halfpipe daar.
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Achievements zijn niet echt moeilijk en ook niet saai vind ik zelf. Heb de game nu minder dan een week en hoef nog maar een paar online achievements. Die had ik nu al lang kunnen hebben als er niet steeds mensen online komen om samen te skaten.:+
     
  5. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja je hebt gelijk, naja volgende keer maar weer :)
     
  8. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens op internet een lijst te vinden met alle warehouses enzo die je kan unlocken?
    Ik heb plan B al maar ik weet niet wat ik moet doen om de andere te krijgen. Gewoon het spel verder spelen maar het zou leuk zijn moest ik weten wat ik precies moet doen en wanneer ik het unlock.
    Googelen op unlock spots brengt me alleen maar bij lijsten van de achievements. :confused:
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan verdere plekken pas unlocken als je de game verder speelt, dan komen er bepaalde pro challenges vrij waarmee je weer die spots kan unlocken. Je zult dus sowieso de hele game uit moeten spelen wil je alles unlocken.
     
  10. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand een grote no skatezone waar je aardig wat punten kan halen? Ik zit nu telken bij die kerk maar weet iemand een betere?
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het ziekenhuis of boven bij matrix plaza (ga naar de de linkerkant zodra je boven bent daar komt de security guard niet als hij je niet ziet. ).
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Matrix plaza, als je daar boven komt staat er een bewaker, skate naar de andere kant en je raakt de bewaker kwijt. Zet je session marker ergens dus in dat gebied en daar kun je vrij rond skaten zonder dat de bewaker komt.
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops had je post even niet gezien :D
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik hem hem ook eindelijk maar eens gehaald :D

    Gisteren even lekker gespeeld. Vette shit man. Alle pro's voor deck sponser zijn verslagen; ik rijd nu voor Girl. En ondertussen zijn mijn Autobahn wielen ook gratis ;)

    Je merkt wel echt dat je meer skill krijgt als je langer speelt. De demo had ik echt grijsgespeeld. Die P-Rod challenge met de Nollie 360 flip had ik first try :)

    Gelukkig wordt het nu ik verder kom in het spel echt een stuk uitdagender. Het customizen van je mannetje vind ik ook echt heel vet. Damn, ik ben blij met dit spel. We moeten echt een keer online gaan dudes.... :D
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ff alle spots ge ownt :) trickbook heb ik ook alles, nu alleen nog 4 footage filmpjes doen maarja daar heb ik geen zin in:p , alle botten al meer dan 3 keer gebroken (voor dem bonez) hmm wat kan ik nog meer doen?:lol:
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb alle tricks uit het trickbook gedaan, alleen krijg ik die achievement niet. zijn er nog meer tricks die je eerst moet unlocken ofzo?
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    hahahaah, dan zal dat het zijn, ga ik gelijk ff kijken :p Bedankt :thumbs:
     
  19. mastermano

    mastermano Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand skate nog voor een mooi prijsje onder de 50 euro gezien :)?

    Wil deze game ook graag hebben, maar zit beetje krap momenteel. Maar ik moet 'm wel hebben. Heb de demo suf gespeeld
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Breek ze 10 keer voor de "uninsurable" achievement ;)
     

Deel Deze Pagina