Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Coagulation & Headlong! Had gehoopd dat er wel van beide een soort zelfde map werd gemaakt.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien even vertellen HOE, had hem in het begin dacht ik niet/minder..
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Valhalla is bijna identiek aan coagulation:eek:
    Headlong was idd ook erg vet.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Vetste maps uit vorige delen van halo waren in mijn ogen toch echt chill out, prisoner, rat race, damnation, midship, lockout.... En ergens ben ik het wel met je eens dat de maps gaan vervelen, maar dan speel ik weer een vette custom op isolation en is het weer leuk.. Jammer alleen dat in de meeste maps de set ups en taktieken vrij eenvoudig zijn om te gebruiken, zodat de taktiek eigenlijk niet egt ver gaat...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe een muliplayer kan spelen met meer mensen.
    iedere keer doe ik matchmaking dan speel ik altijd in de pit met maar 8 mensen. ik heb ook custom gedaan maar dan komt er niemand bij.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    kies big team battle vanaf social games :) En ik vind het jammer dat ze geen vevolg op battle creek gemaakt hebbem. Die zat in zowel halo 1 als in halo 2 :mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valhalla vind ik iets missen wat Coagulation wel had..
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Valhalla is duidelijk beter als coagulation, ik vind het jammer dat in de 4x4 games teveel van de grote maps worden gebruikt, de kleinere mappen zijn daar ook prima voor! :)
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er ooit nog wel een 'Classic Mappack' of iets dergelijks komt, waarin gewoon de echte klassiekers uit Halo 1 en 2 terugkomen, zoals Prisoner, Damnation, Battle/Beavercreek, Lockout en Midship. BloodGulch/Coagulation was trouwens in Halo 1 én 2 echt een te simpele map, maar leverde wel klassieke 2 flag (warthog) ctf momentjes op, dus misschien komt er ook nog een iets exactere remake dan Valhalla...
     
  10. D-uke

    D-uke Guest

    Ik vind dit echt heel raar :confused:

    mijn NAT staat gewoon op open en ik krijg geen melding bij matchmaking of iets dergelijks maar ik kan bij matchmaking niks vinden... er blijft maar staan possible matches 0

    Iemand hier een oplossing voor?
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je niet op maps kan spelen die jij leuk vind tenzij je een eigen custom game maakt. Dan vind ik de systeem van gow beter.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Lockout zit er wel in hoor, het ziet er alleen anders uit (junglesfeer ipv sneeuw in H2), maar heeft dezelfde vormen. Ik weet ff niet hoe hij heet...
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Guardian. En die is toch nog ff anders dan Lockout.
    Ik voel me btw zo 'klein' he..echt, ik doe meestal alleen maar Lone Wolves en nu zit ik op lvl 33..en ik ben Gunnery Sergeant Grade 1..en ik kom altijd bij gasten die zijn al dikke Corporal en Captain enzo en hebben de vetste armors al geunlocked incl katana enzo. En dan spelen die gasten nogal pittig slecht.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  14. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over live, hoe is het niveau, want ik ga hem denk ook kopen maar ben dan beginner en so, heeft het dan zin om live te spelen?

    grtzzz
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste Halo game, en ik knal de meeste gastjes gewoon hard neer op live :emo:
    Dus gewoon doen!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben dan vast 1 van die gastjes die je constant afknalt :+
     
  17. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    FCK! Halo op Live is good :D

    Ben ondertussen al naar 3e rangs officier, en met Social Slayer op Ranked level 5 of 6 (niet echt boeiend ver, maar tis wel leuk :) )

    Net ook..Kwam met Team Slayer 3 tegenstanders tegen..werd uiteraard hartstikke kapot geschoten, maar wist nog net met de linkerschouderknop een granaat te droppen..Was zo'n plakding..PRECIES bij 1 van die lui op het been..hij loopt naar achter, waar ook die 2 andere staan

    Triple kill :D

    Live is echt 10x beter dan de single player
     
  18. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    haha okee want heb ook nog nooit halo gespeeld dus weet niet eens precies de verhaallijnen of het doel maar daar kom ik vast wel uit, ik hoor zoveel mensen erover, dat moet een goede game zijn haha..

    we zullen zien ;)

    grtzzz
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap steeds minder van die rare rankings. Ik ben net in 4 potjes 5 levels omhoog gegaan (van 6 naar 11).:D Is toch raar??
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nee, niet echt. Want toen ik begon met spelen en toen won ik mijn eerste potje was ik ook meteen level 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina