Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan krijg je denk ik wel veel dezelfde clubs, en weten jullie wat in career mode de scouting voor nut heeft? krijg je dan van het gekozen land de transferlijst ofzo?

    Edit: ik nodig je nu ff uit voor wedstrijd go ahead eagles:p voor die competitie
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Gaan jullie trouwens ook nog PES08 halen ( voor de pesfans hierzo die nu Fifa hebben).
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij me AZ game toen bij scouting geval een speler uit zuid amerika gehad en die kun je dan contracteren of niet voor weinig geld.
    het is een leuke optie
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik niet. Krijg volgende week ook al PGR4 binnen. Dus dan heb ik genoeg te doen.
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog maar 2 matches online gespeeld. Beide spelers zijn vertrokken, allebei met 2-0 achter. Snappen ze dan niet dat dit nadelig is?
     
  7. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me aangemeld bij die competitie die iemand had aangemaakt een paar pagina's terug

    competitie: xbox360
    pw: fcb

    ik speel met Blackburn Rovers :)
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik met Real madrid:p
     
  9. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik met Fc Seedorf: Milaan
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe bedoel je nadelig? Jij krijgt dan gewoon je punten hoor, en zij gewoon hun verlies + extra hoog dc % wat hun naam geen goed zal doen.

    Ik snap het trouwens best dat sommige mensen pissig de game verlaten heb zelf ook al een paar keer met 1-0 verloren terwijl ik 3 keer zo goed als de tegenstander was en hij dan met 1 kans zo'n geluksgoaltje maakt. Wordt ik ook vrij boos:p
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij bedoeld dat het nadelig is voor hun.
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijft EA bij elke match hun roosters updaten? :confused:
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat je je Arena speler veranderd hebt. Die moet je gewoon op Ronaldinho laten staan. Dit is een bug.
     
  14. Achillias

    Achillias Guest

    Wat een mongool ben ik eigenlijk, mis Fifa08 :mad: denk dat ik mijn preorder maar ga afzeggen en hem weer opnieuw haal met winst lol..
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan weer verkopen voor pes? Make your mind up.
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    :'-( ik weet het, maar Konami maakt het mij zo moeilijk dit jaar, ziet er naar uit dat de edit mode ook zeer beperkt blijft, en de gamespeed is voor mij echt veels te hoog, niet leuk meer.
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik won met LA Galaxy een toernooi. En punten gekregen om te gebruiken in de fanshop? Helemaal niets.
    Dus ik weet niet wat je er precies mee bedoeld, maar op deze manier gaat het dus niet.

    En die Amerikaanse competitie btw, die zit er niet eens in, alleen maar 2 cups als ik t goed heb.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De snelheid is lager dan in de demo en de editor is juist wél uitgebreid. Alleen de schoenen en shirtmogelijkheden zijn verminderd. Daarentegen kun je met je Xbox Live Vision cam logo's en plaatjes importeren. Dus uitgebreid?? Ja dus!
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn het alleen maar die 9 schoenen die je op screenshots ziet?
    Normaal gesproken kon je ook nog de schoenen op zich aanpassen, nu dus niet als ik t zo begrijp?
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan ik in godsnaam de taal op z'n Engels krijgen zoals vroeger? Ik word helemaal gek van die 2 duffe Nederlanders die maar 10 zinnetjes kunnen zeggen. Waar zijn die sfeervolle Engelse commentaren? Ik kan bij het starten van het spel alleen maar kiezen uit Nederlands, Spaans en Zweeds of iets in die zin. Ik heb mijn taal van mijn 360 al op Engels staan en mijn land op United Kingdom, maar dit helpt niet! :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina