Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hoppa...

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    begrijp ik nou goed dat de edit mode toch niet zo uitgebreid is al van te voren werd gezegt?

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat staat er wel he :'-(

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jezus man het hele jaar lopen ze al te roepen dat de edit mode zo fantastisch word:confused:

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Quiz. Welke observatie vind je belangrijker?
    of
    Hmm, ik weet het wel:)

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ja ofc maar, ze zeggen wel al heel lang dat er een uitgebreide edit mode inzit. dan moet dat er ook inzitten vind ik.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    There seemed to be

Het lijkt alsof..dus het is nog niet zeker! :+

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    schoenen enzo maakt me niet zoveel uit, maar ik wil sowieso weer shirts kunnen editen en ik wil spelers kunnen editen/transferen. dan ben ik tevreden. (dus gewoon heel de edit mode uit 5)

9. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu wel mogelijk om replays te saven? En weet iemand hoe het zit met het commentaar? Zit daar nu eindelijk vordering in?

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat weten we nog niet omdat we de full version nog niet hebben. De berichten die we hoorden is dat op je twee vragen beide het antwoord 'ja' is :)

11. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jawadde... Een drastisch beperkte EDIT-mode.... Komaan seg, da kunnen ze toch weer ni flikken zeker??!!!!

En eerst maar zeggen dat er zowat alles kon ge-edit worden... Dit wil ik zo rap mogelijk zeker weten... Shame on you Konami...=(

12. Achillias

Achillias Guest

Denk dat ik mijn pre-order weer maar ga afzeggen, wat een aanfluiting dit.

13. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PES, supergame. Konami, flutbedrijf. Ik zal hem wel weer kopen (zoals elk jaar), maar EA doet echt veel meer moeite (en het heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen dit jaar) terwijl Konami maar lekker op zijn lauweren blijft rusten. Als dit waar is hoop ik dat ze voorbijgestreefd worden dit jaar.

14. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelen alleen dat je ´slechts´ uit zeven schoenen kan kiezen en dat kits maken niet zo uitgebreid is. Dit staat ook in de reacties op dit bericht.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het is minder uitgebreid, omdat je uit minder schoenen kunt kiezen. Je kunt wel gewoon kapsels aanpassen, namen aanpassen, logo's inporteren, etc. (Xbox Live Vision Cam).

Dat je maar uit 7 schoenen kan kiezen, zal me me kont roesten. Als ik spelers maar kan aanpassen en of kan transfereren.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zelfs 9.. en wat dan nog, net of je naar die schoenen kijkt als je aan het spelen bent. Voor de rest zit de edit mode er gewoon weer in zoals we kennen, dus met speler maken, spelers van club wisselen etc. Vroeger kon je bij het maken van Kits ook gewoon uit een aantal setjes kiezen) dus ik snap de heisa niet echt.

Voeg daarbij nog de mogelijkheid om foto's in het spel te importeren en zo jezelf wel heel realistisch te maken, dan kan je toch concluderen dat het helemaal niet zo negatief is ?

Daarnaast gaat het bij een voetbal spel nog steeds om het voetbal en daarbij vind ik Fifa dit jaar weer tegenvallen..

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je logo's vaN teams veranderen? en merken erop zetten? Bijvoorbeeld Manchester dat je AIG, Nike, en MU logo kan editten? Of zou het niet zo uitgebreid zijn...

18. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Logo's editen is sowieso mogelijk. Ik ga er dus vanuit dat je ook sponsors kunt importeren en op shirts kan zetten. Je kan zelfs je eigen gezicht via de Xbox Live Vision cam importeren. Dus tjah.... wat is uitgebreid?

Enige nadeel is dat je een Xbox Live Vision Cam nodig hebt daarvoor.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij kan je logo's enzo importeren met die cam maar hoe ,met een plaatje ervan ofzo?

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij overtuigen om toch PES te kopen hehe?:cool:
    Ik speel het al sinds het 1e deel.
    Fifa kocht ik al sinds 2001 niet meer, wel elk jaar getest bij vrienden. Dit jaar voor het eerst maar weer eens Fifa 08 gekocht, omdat de gameplay er gewoon een groot stuk op vooruit is gegaan, plus realistischer.
    Pes6 viel me een klein beetje tegen eigenlijk, deel 5 vond ik leuker.
    Lijkt de demo sterk op Pes6 of toch meer op deel 5?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina