Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon vragen de klant is koning
     
  2. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    haha inderdaad heb je gelijk in,
    ga ik dat gewoon doen :p
    zou super zijn als ik m morgen heb, wil echt graag een 360..

    grtzz
     
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft zo'n medewerker niet aan te spreken(zijn vaak toch ongeinterseerde niets wetende mongolen) op elke xbox360 verpakking zit namelijk een flapje die je omhoog kan trekken waaronder dan te zien is de manufactoringdate/serienummer/lotnr.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dixons/frs 360's behind glass :).

    Leuk die tips allemaal :p, heb er alleen niks aan ^_^.
     
  5. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat schijnt dus die sticker te zijn waar iedereen het steeds over heeft in dit topic, en het komt nu ook voor dat er 2 stickers over elkaar heen zijn geplaatst, en in dat geval kun je het dus helemaal niet checken want ik denk niet dat media markt zomaar een verpakking opent voor mij, voordat ik iets koop.:x

    maar ik moet dus het best kijken naar laatste 5 cijfer en die 3 moet dan eigen op 36 dan zou ik de goede hebben, ik ben benieuwd en zal mrogen dit goed onthouden.

    grtzz
     
  6. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, daar hoef ik niet voor te kijken, dat weet ik zo al, maar media markt staan ze volgens mij wel gewoon klaar om zelf te pakken, en andere grote bedrijven denk ik ook wel, ik zal morgen eens kijken bij MM of ik erachter kan kopen, en ja ook al is het de verkeerde, denk dat ik hem alsnog koop, wil hem echt hebben, heb nu 0 consoles thuis :emo:

    tijd voor de 360_O_

    grtz
     
  7. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf nooit naar stickers gekeken? plakken ze die op de doos ofzo? enkel altijd dat flapje opgetild, neem aan dat wat er daadwerkelijk achter op je xbox staat ook zo is en niet een of andere sticker op de doos, daar ken je alles wel opplakken op zo'n doos...
    En ach weet je wat als je er maar 1 heb uit 2007, je hebt verder een goede garantie en mocht ie stuk gaan ( of meerdere keren ;) zoals bij mij ) krijg je vanzelf met de tijd een falcon, geloof dat dat ook ms z'n opzet is dat met de tijd alle 360's die stuk gaan vervangen worden door nieuwe dus...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  8. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zeg je wat zeg, het zou idd best kunnen, met psp had je dat ook, als je hem brickte en terugstuurde kreeg je nieuwe terug met nieuwste firmware.

    dat zou idd helemaal mooi zijn*)

    grtz
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tenzij die lang genoeg meegaat tot buiten de garantie en ut dan begeeft ^^.
     
  10. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk me 360, heb niet die codes gecheckt daarzo.

    En uh heb niet die nieuwe chip volgens mij.
    heb niet 034 maar 030, beetje jammer maarja heb iig 360 xD
     
  11. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Die falcon series zullen toch langzaam in de winkelketens gaan belanden nu de oude modellen snel verkocht zullen worden door Halo 3.
    De oude vooraad zal toch eerst verkocht moeten worden voordat ze die nieuwere modellen ( falcon ) in de winkelmagazijnen op vooraad brengen.
    Je moet natuurlijk wel naar een winkel gaan ( bv MediaMarkt ) waar ze sneller verkocht worden en niet naar een freerecordshop waar ze maar weinig van verkopen.
    Heb laats gaan vragen aan een medewerker van Freerecordshop hoe het met de verkoop gaat van de Xbox 360 en dat vielt hem vies tegen.
    Trouwens wisten 2 medewerkers van Freerecordshop helemaal niets van de problemen over de hardware en stonden verstelt wat ik allemaal vertelde over de 3 jaar garantie vanwege die Ring of Death.
    Eigenlijk als je zo,n dure machine,s verkoopt zou zo,n medewerker er toch iets vanaf mogen weten.
     
  12. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    In december zullen ze wel allemaal vervangen zijn.. tegen die tijd koop ik wel zo'n speeltje voor de kerstvakantie :p
     
  13. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  14. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    @abruzzese

    ik heb mijne ook niet van een frs uit t dorp ofso, maar van de media markt in rotterdam. Rotterdam is altijd deruk dus ik denk dat het daar wel goed zal lopen, toch had ik geen falcon.

    grtzzz
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag bij de MM kwam ik een gewone premium tegen met HDMI en lotnr.0733 geen falcon waarschijnlijk.
     
  16. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel even geduld want de oude vooraad zal toch dit jaar opraken en de volgende lading zijn falcon series.
    Is toch mooi zo , als je maar geduld hebt.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vraagje: Zijn er ook al gewone witte 360's, en dan de Falcon versie (met de 65nm chip erin)? En welke code moet daar opstaan dan..
     
  18. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, ik heb iig zon Halo 3 pack gekocht, dus op zijn minst een Zephyr moederbord zit er op. Maar al paar keer na dik uur Fifa gegamed te hebben voelt de console licht lauw aan. Dus kwa hitte zal die Zephyr dan toch wel goed zijn.

    Of heb ik zonder dat ik het weet toch een Falcon, door die gaatjes kon ik echt niks zien hoor.
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een premium met hdmi gekocht die wordt ook niet warm dus zeker een Zephyr en die is half augustus gebouwd dus of dat een Falcon is geen idee,ik denk dat niemand dat weet of je moet hem open maken.
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou ook wel heel benieuwd naar. Het verschil tussen om de zoveel tijd je console een paar weken missen, of gewoon een apparaat wat prima werkt is nogal groot.
     

Deel Deze Pagina