1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. hitmeisterD

    hitmeisterD Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren mijn elite gehaald had wel een probleempje met me AV kabel voor de tv, klote switch werkte niet kreeg geen beeld maar wel geluid.

    ik natuurlijk gelijk met MS bellen krijg een nieuwe kabeltje thuis opgestuurd en ook mijn transfer kabeltje.

    nu alleen nog hopen dat ik het op tijd krijg.
     
  2. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de elite met de extra heatsink en volgens mij hebben de meeste in nederland de extra heatsink....en aangezien de xbox 360 failures veelal bestaan door te veel warmte productie is dat als het goed is verleden tijd.
    5 is wel heel erg veel maarja je hebt 3 jaar garantie!!...

    Iemand trouwens intresse in een transfer cable nieuw ongebruikt en gesealed in plastic?....
    Bied maar wat leuks via pm geld of game maakt niet uit.
    Wachten kan ook maar ik heb er 25 WERKDAGEN op zitten wachten omdat ze tekort hebben aan die dingen dus dat is ruim 5 weken wachttijd!!

    Dus niet hier gaan posten maar via pm nogmaals :b:

    Groeten _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  3. _DM_

    _DM_ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag een Elite gekocht. Vanmiddag deed ik hem aan, kreeg ik 3 rode lichtjes. Daarna alle kabels losgekoppeld en nog een keer aangezet. Toen deed hij het weer normaal. Voor de zekerheid dus toch maar MS gebeld. Daar werd gezegd dat het duidt op een probleem met de voeding of een intern probleem. Hij raadde me aan om de Elite gewoon in de winkel om te ruilen.
    Tussen haakjes zou het best de voeding geweest kunnen zijn, want voordat ik hem aanzette had ik hem naar voren gehaald om mijn ethernetkabel er in te doen. En ik deed dit met een strak getrokken voedingskabel (misschien dat hij er een klein stukje is uit gekomen!?). Maar goed ik neem geen risico, dus morgen omruilen.

    Voor verdere details: Productiedatum 26-06-2007 met een BenQ drive. Ik vond hem redelijk stil. Ondanks dat dit mijn eerste xbox 360 is en dus geen vergelijking kan maken. Maar hij blazen klonk net zoals bij de PC en de drive was ook redelijk stil vond ik.

    Maar wat betreft de vorderingen van Halo 3!? Die ben ik nu dus kwijt omdat ik ook me harde schijf moet inleveren?

    En me gamerstag? Die kan ik gewoon weer op me nieuwe xbox aanmaken en blijft de ranking van Halo 3 online wel gewoon aanwezig? En is aan die tag ook je goldmemberschip verbonden? :)
     
  4. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    Of je jouw harde schijf moet inleveren hangt van winkelier af. Normaal hoeft het niet. Indien je wilt uitsluiten dat het aan de HD ligt, dan kun je beter zowel console als HD ruilen.

    Jouw gamertag kun je gewoon recoveren. Gold is gekoppeld aan jouw gamertag en niet console, dus bij recovery is gold weer beschikbaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik wil deze week ook een Elite aanschaffen .
    Staat er op de doos een lot nummer of productie datum ?
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja productie datum staat aan de zijkant, meer en deel komt van 26 juli (net als die van mij) heb nog geen andere datum gezien. Mijne is in iedergeval erg stil, zelfs met disc erin.
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    wil hem mischien ook halen ben nog denken heb nu de gewone maar goed .. zie wel
     
  8. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een Benq speler inzetten die redelijk stil is vergeleken met mn vorige premium. Maar wat ik wel merk zijn de koelers in de Elite zelf. Deze werken temperatuur afhankelijk volgens mij. Ik moet ook zeggen dat de elite zelf behoorlijk koel blijft en daar gaat het ook om. Wanneer ik een DVD of HDDVD kijk dan hoor ik alleen die koelers tijdens zeer stille momenten in de film verder hoor ik ze niet.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Sinds vandaag een 360 Elite (MRF 27-06-2007) in mijn bezit met een Hitachi dvd-drive.
    Voordelen i.v.m mijn 360 Premium :
    * koeler
    * stiller
    * iets mooier beeld hdmi ipv component
    * 120 gig HDD waarvan 105 beschikbaar zijn.

    Tot nu toe ben ik zeer tevreden :)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welcome to the club! :9

    Gisteren was een vriend van mij op me Elite aan het spelen, en hij heeft zelf een premium wat op een stofzuiger lijkt. Die gaat er nu gelijk ook maar 1 kopen. Gaat volgens mij wel aardig met de verkoop van de Elite, die Halo versie vind ik echt verschrikkelijk lelijk en lijkt me dat die een stuk minder verkoopt ook al staat er Halo op.
     
  11. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb een Elite die ook vrij veel op een stofzuiger lijkt

    [​IMG]
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    lol :D die wil ik ook!!
     
  13. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt deze ook al zo veel krassen?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die van mij niet uit 26 juli dit jaar, met een BenQ driver erin. Uiteraard geld nog steeds dat als je je 360 verplaatst en er zit een dvd in dan zouden er wel eens krassen op kunnen komen. :)
     
  15. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze?

    [​IMG]

    Als je het borsteltje gebruikt valt het reuze mee:)
     
  16. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem:
    ik heb vandaag een nieuwe Xbox 360 Elite (lot 0727) gekocht voor €422...
    maar ik zit te twijfelen of ik het moet terugbrengen en inruilen voor het volgende:

    MS Xbox 360 Premium + 4 gratis games:
    - Gears of War
    - Forza Motorsport 2
    - Splinter Cell: Double Agent
    - Viva Pinata
    €369

    of kan ik dat beter niet doen i.v.m. de grotere kans op problemen met de Premium? of moet ik gewoon zorgen dat ik eentje met een BenQ drive krijg?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja op xboxhome, maargoed je kiest een Elite omdat je die vet vind. Wij kunnen moeilijk beslissen voor jou of je hem moet ruilen, ik heb namelijk een Elite boven dat pakket gekocht. ;) Niet vanwegen de games want ze zijn allemaal vet, maarja een Elite is niet voor niks een Elite!
     
  18. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    of kan ik dat beter niet doen i.v.m. de grotere kans op problemen met de Premium? of moet ik gewoon zorgen dat ik eentje met een BenQ drive krijg?

    ik vind de Elite wel mooier, omdat ie zwart is. maar ik denk niet dat ik de grote harde schijf van 120 gb echt nodig heb.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Naja van de 120gig zit er bij mij nog maar 70 op omdat ik alle demos gedownload heb, en alle arcade games in de toekomst komt die 120gig wel van pas denk ik. Het zwarte vind ik ook mooier, maar dat was niet de enige reden ook de HDMI. En ik denk niet dat je op dat Premium pakket een HDMI hebt, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de Elite met BenQ drive, en weet niet hoe het bij jou Elite zit... meer en deel van die games is nu ook in classic versie te krijgen (25 tot 35 euro), want je zou het dan in principe alleen voor die games doen neem ik aan. Want een Elite is toch wel iets aparts... althans ik ben er erg over te spreken lang niet zoveel geluid als de premium (op sommigen na dan :9) maarja je vraagt dit ook in een Elite topic dus ja...

    Maarja zoals ik al zei wij kunnen niet voor jou beslissen...
     
  20. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag gamen op mijn 30" LCD scherm:

    Dell UltraSharp 3007wfp-HC Rev. A02

    # Monitorformaat en -type : 30-inch LCD-breedbeeldflatpanel
    # Resolutie : 2.560 x 1.600 pixels
    # Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 8ms / 300cd/m² / 1.000:1
    # Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 690 x 200 x 470 mm (gecomprimeerd)
    # Gewicht : 11,38 kg
    # Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
    # Poorten/connectors: Dual Link (DVI-D) met HDCP, 9-in-2 geheugenkaartlezer, 4x USB 2.0 ports, beveiligingssleuf
    # Pixelgrootte : 0,250 mm (pixel pitch)
    # Kleur : Zwart


    ik denk dat daarvoor de Elite makkelijker is aangezien die idd HDMI heeft, als ik Premium koop, moet ik dus weer 2 extra kabels erbij halen of niet? een VGA HD AV kabel en een verloopstekker voor DVI??

    wat de spellen betreft: ik wil vooral Gears of War en Forza 2 en die zijn juist nog €60 per stuk...
     

Deel Deze Pagina