Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ten eerste heb ik even gekeken en wil ik je uitnodigen om te kijken naar de tothegame releaselijst van deze maand en de onze.
Lijkt mij duidelijk dat onze releaselijst nogal veel weg heeft van die lijst, alleen meer titels bevat, inclusief Xbox Live Arcade games.
Verder baseert onze lijst zich op de gegevens van Nederlandse uitgevers. Niet die van centrale Europese uitgevers. Verder ben je bij tothegame net zo min op de hoogte van een eerdere release in de winkel (vóór de officiele datum) als die bij die van ons.
Kortom, ik snap het punt niet. Ik vertrouw op releases van onze Nederlandse uitgevers, niet op een website met algemene Europese releases (die natuurlijk logischerwijs veelal het zelfde zijn) en daarnaast wat belet het je om die lijst van hun te bekijken?
I belet het je echt niet! Ik geef alleen feitelijk aan, hoef ik niets voor te verdedigen, hoe onze lijst tot stand komt en waarom deze betrouwbaar tot zo ver dat mogelijk is in Nederland, voor een Nederlandse consument en wat het verschil is met officiele releasedata en het in de winkel liggen van een game.
Hoop dat het nu duidelijk is!
Laatst bewerkt: 16 okt 2007