The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en precies voor m'n herfstvakantie, denk ik

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wou halflife 2 voor de originele xbox al kopen, maar omdat de reviews enigzins tegenvielen doordat er wat van de grafische pracht te vervallen kwam door de power van de xbox hoopte ik op een 360 versie. Toen die eenmaal aangekondigd was was ik de meest blije man op aarde totdat het spel een aantal keer uitgesteld is. En omdat ik altijd zo hooked ben geweest aan half life 1 voel ik me eigen verplicht om deze geweldige deal voor een heerlijke prijs aan te gaan.

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de Grapichs. Ik heb HL2 nu voor de xbox1 op mijn 360 en dat ziet er niet mooi uit. Zullen de Grapichs aangepast zijn? En zal EP2 er nog mooier uit zien qua grapichs?

4. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zal HL2 aangepast zijn. Volgens Valve draait het allemaal op native HD resoluties, dat belooft wat :b:

Ik heb HL2 kapot gespeeld op de oude xdoos, kan dus niet wachten om met episode 1 en 2 aan de gang te gaan. Voorlal EP2 lijkt me waanzinnig na het zien van de trailers en gameplay-filmpjes...

Echt "Rumble in the woods......"!!

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    HL2 en Episode 1 zullen de graphics krijgen van Episode 2. Dus dat betekent HL2 eindelijk met HDR, Motion Blur en Field of Depth.
    Of nou ja, laat ik het zo zeggen, dat heeft VALVe tijdje geleden gezegd maar of ze het ook echt gaan doen terwijl dat aardig wat GB in neemt op een schijf.

6. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met het online gedeelte? Voor zover ik nu weet is alleen met Team Fortress 2 een beetje te deathmatchen via LIVE.

Ik vond HL2: Deathmatch en Team Deathmatch ook wel gaaf op de pc...

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    TF2 wordt de enigste Multiplayer game van het pakket.
    Op zich wel jammer want inderdaad is HL2DM super tof, maar ook maakt het mij niet uit, want vindt TF2 super vet op de PC!

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben benieuwd of dit alles op 1 dvd past!? Ik heb een menu screen gezien waarop je de game die je wilt spelen uit moet kiezen wat een beetje duid op 1 disc.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt ook 1 dvd, nu is het natuurlijk wel zo, dat episode 2 een episode is, dus niet een volwaardige game, ook bevatten de episodes, en dan vooral ep1, veel textures van hl2 nog,
    en portal, gebruikt natuurlijk de textures van ep2, ep1, en hl2,

dus dat ruimte gebruik valt wel mee,

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als alles HDR krijgt, dan kom je al gauw over de 8Gb dus oftewel een Dual Layer

maar inderdaad, aan de screen van het menu te zien wordt het in ieder geval 1 DVD

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HDR is toch nix meer dan een mooi glansje?

hoeveel ruimte kan dat nou innemen

12. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    nope, dat is dat effect als je van binnen naar buiten loopt dat dan alles eerst fel is, en daarna minder word, dat je ogen zogenaamd moeten wennen aan het licht
    op PC willen ze dat niet geven voor HL2 omdat dan iedereen aardig wat GB moet downloaden, dus ik neem aan dat het groot is

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Textures kunnen ze inderdaad gewoon 1 library voor aanmaken en alle games op team fortress na gebruik van laten maken. Want team fortress gebruikt wel aparte texturen enzovoort. Hoofdzakelijk is die engine hetzelfde maar wel met veranderingen.Geluiden lenen ze wel allemaal bij elkaar. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat allemaal in elkaar steekt.

14. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast kunnen ze nog compressie technieken toepassen op de gamedisc aangezien een hoop toch naar de cache kan worden geschreven. De maps met HDR zijn idd groot maar op één dvd met de juiste compressie moet zeker lukkken.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Moet toch lukken met een disc van... 8 gB?

Vooral HL2 (vanilla) en Team Fortress 2 zullen wat meer plaats in beslag nemen. De andere uitbreidingen maken vooral gebruik van de textures en geluiden van het basis spel.

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten eigelijk even een verzamel topic maken voor de mensen die TF2 gaan spelen. Is wel leuker als je het met NL speelt.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat weet ik, en dat noem ik een glansje;P

maar ik had gehoord dat ze op de pc wel die updates doen voor hl2, dus dat je met de pc dezelfde graphics heb als op de 360

18. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ga deze game ook zeker weten halen man !

19. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007

Deel Deze Pagina