Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je moet echt gewoon lekker gaan genieten van het spel. Ik ben precies als jouw, ik wil of een volledige warrior of een volledige magier en momenteel ben ik bezig met de warrior. Gewoon lekker rondlopen in het spel. Veel ventjes verslaan en gewoon alles pakken wat er te pakken valt. Koop daarnaast gewoon een goed wapen in een van de steden (kijk eerst rond waar er het meeste van te koop zijn) en stacken dan maar. Dan kan je aardig wat sneller levvelelen. Ben nu zelf level 22 in een redelijk korte tijd.
     
  2. Mercival

    Mercival Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Beserk kan je halen bij een skill trainer, ik denk in het brotherhood camp , en misschien zelfs al in Komorin. Skill trainers hebben een bruin blauwe ruit als je langs ze loopt.

    Ik zou lekker geen beserk nemen. Mijn warrior van 45 sloeg alles in een paar klappen dood incl. de eindbaas. Beserk haalde de uitdaging uit t spel voor mij. Ik heb het meest in strength gestopt, bijna even veel in vitality, een beetje in dex zodat ik nog wel kon zwaardvechten, zeg 25 punten ofzo. Will power heb ik ook relatief veel ingedaan (30-35), omdat ik in het begin nog dacht een soort fire damage warrior te gaan worden en ik heal best veel. Misschien heb ik dat later weer ge-untrained. Maar voor de damage met beserk maakte het niet zoveel uit->> die was tussen de25k en de 40k. En lekker veel added damage op mijn wapens (een speerachtige en een katana). Het nadeel is dus dat ook Stone golems heel snel sterven. Zij (stone golems)kunnen je met beserk aan ook in één klap killen maar als je goed ontwijkt zijn ze te sloom om je goed te raken. (tenzij ze met zijn 4en zijn, dat was nog wel spannend). De lava draak moet je gewoon zorgen dattie je niet hapt ( met de rode knop). de fire damage deed niet echt zeer.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bedankt. Zou je voor mij nog voor de zekerheid willen nakijken waar ik beserk kan halen???? Ik wil die skill namelijk wel graag gebruiken en heb er geen problemen mee dat ik snel vijanden dood, ook niet in één klap. En in welke skills moet je investeren om snel te kunnen healen en in kracht te winnen?

    Verder bedankt voor de info. ;)\o/
     
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Matige game hoor

    De framerate is zo slecht dat ik het gevoel krijg dat ik het op pc speel.
    En waar hebben die dieren last van? ze lopen allemaal zo maar opeens allemaal achter me kont aan terwijl ik ze niet eens aanval, heb zeker honig aan me kont en soms wachten ze je gewoon op bij de spawn point en dan ben je gelijk dood :confused:

    Grafics zijn veder wel goed gedaan maar Oblivion is veel en veel beter :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien zijn ze gewoon allemaal aggressief? Het zijn immers wolven, wilde zwijnen, draken enz. Beetje logisch dat ze je aanvallen toch? dit is een beetje te negatief.

    Frame rate is soms wat matig en de teksten zijn overduidelijk voor de pc gemaakt maar heb ze nog nooit bij een spawnpoint zien staan hoor. (of je moet ze er zelf naar toe hebben gelokt omdat je wou healen terwijl je vecht. Tja dat is dan je eigen fout)

    Ik vind het nog steeds een prima game. Weet alleen iemand waar ik die gast kan vinden die gevlucht is voor de baas van de provincie (de gevluchte is een van de rebellen, dus een skelden) Tis een quest in het dorpje links van het eerste dorpje (aan de andere kant van het meer) en hij is gevlucht ofzo toen de quest gever kwam maar vind hem nergens

    Daarnaast hoe kom je in de Skelden Hide-out helemaal links boven (waar een deel van de main quest ligt.)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    een van de quests van de outpost kan ik niet oplossen ???!??

    Het gaat om 'six feet under'. In die dungeon is niemand ?/ Heb wel een locked gate (rood), maar geen idee hoe die open te krijgen ??

    Overigens heb ik een SE waarbij het boekje bij het spel in het frans is en de manual in de doos voor de PC versie ?!?
    Hoe kan ik hotkeys mappen ?

    En wat waar zijn die magic points voor die je steeds ontdenkt op de map ?
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  7. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Magic SOURCES, om je Mana op te laden (makkelijk om bij te bliven staan en vuurballen op zombies te schieten :p )
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben nu bij de mainstoryline bij de quest ' The Breach', maar waar is het kasteel van Gandohar, en waar vind ik een man van Gandohor. Als ik op de quest druk krijg ik steeds een locatie in Qudinar, maar daar is niks.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zijn nu gamerpics online voor de fans van Two Worlds. :) Met natuurlijk wel een prijskaartje eraan. Ik dacht iets van 100 Microsoft Points.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als het goed is moet daar een heel klein bijna onzichtbaar stipje op je map staan. Ze praten bijna de hele game over niks anders dan die zuigstad Qudinar. Alles in het zuiden van Antaloor vind ik kut. Als je dat stipje btw niet ziet, dan zou ik het ook niet weten. Dat stipje is namelijk een aanduiding dat daar iets of iemand voor een quest te halen of te vinden is. ;):9
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooi, ik heb de mainstory uitgespeeld, wel vreemde achievement, 370 Gamerpoints als je Gandohar verslaat|:-

    Moet wel zeggen, Reist vond ik moeilijker dan Gandohar, die had ik letterlijk binnen 10 seconden dood.
    Nu maar verder met de gewone quests, zijn er genoeg:9

    Zit nu op level 32 na 17 uur spelen.

    PS: Tip voor de mensen die mainstory uitspelen, als je op het punt staant om het kasteel van Gandohar te gaan bezoeken maak dan eerst een aparte savegame aan, want als je Gandohar hebt verslagen, kun je niet meer terug en eindigd het spel.

    PS2: Weet iemand waar ik een stone Golem kan vinden?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, in het zuiden bij dat Duivelse Orkkassteel moeten ze rondlopen in de buurt van Lava en andere afgelegen plaatsen. Je moet dus in het zuiden zijn. Hoe ben je zo snel naar level 32 gekomen in 17 uur?
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gewoon:cool:

    Ik ben voornamlijk bezig geweest met main quest, paar zijquests gedaan en daarmee verdien je aardig wat XP. Verder veel monsters en dergelijke afgeslacht. Ik levelde gewoon erg snel.

    Als ik trouwens op xpaar sites kijk lukt het de meeste pas om Reist ( een van de eindbazen ) te verslaan op level 50 a 60, terwijl ik binnen 2 minuten klaar was op level 32:thumbs:

    Tip: Ga naar Athos ( stad ten zuiden van Qudinar ), haal daar de steen weg uit de tempel. Als je deze steen hebt weggehaald is de stad gevallen voor de orks, vernietig alle orks in de stad en check al bodies van de inwoners van Qudinar. Deze hebben allemaal katanas en katana gombais. Ik heb daardoor katana gombai in inventory van class 36, met damage van 2800 en fire damage van 1600. Alles gaat in 1 slag kapot en ook de eindbazen zijn zo dood.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En als je nog meer exp wilt moet je voor dat je de steen pakt eerst alle burgers afmaken. Dood gaan ze toch!
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Bedoel je bij Gor Gammar of bij Hadeborg Castle?
     
  16. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    hadeborg castle daar zijn stone gollems
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als je maar in een grijs grauw gebied rondloopt zit het meestal wel goed. Die jongen boven mij heeft ook gelijk. ;):)
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb er een gevonden achter de white dragon eggs, helemaal in het oosten.
    Wel een zwakke tegenstander:cool:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat zijn jou skills en stats, en waar heb je je punten in verdeeld als ik vragen mag? Ben wel erg benieuwd naar je character. ;):)
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Level: 34
    Exp: 19832
    HP: 3781
    Mana: 2072
    Attack: 51%
    Defense 43%

    Vitality: 42+2
    Dexterity: 40+4
    Strength: 60+5
    Willpower: 43+3

    Verder heb ik alle skills, de hoosgte skills zijn:
    Horse riding: level 7
    Lock Picking: level 8
    Alechemy: level 5
    Critical hit: level 6
    Necromancy: Grand Master
    Fire Magic: Councilor
    Defensive Combat: Level 5


    Dan Armor en Wapens:

    Helm is Black Terror met protection protection: 318
    Pantser is The Forest Plate Dragon Hauberk protection: 624
    Broek is The Terror Of The Shadows protection: 407
    Laarzen zijn White Thorns Full Plate Armored protection: 351
    Handschoenen zijn Golden Armored Gloves protection: 322
    Schild is The Forest Tower Shield parry: 677
    2 wapens die ik gebruik zijn:
    Katana: Slashing damage 1738-2272, fire damage 1856
    Katana Gomai: Slashing damage 2155-2818, cold damage 1326


    Spreuken die ik gebuik zijn Dead Hands, Meteor en Summon a Devil.


    Dat is het wel zo'n beetje:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina