Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Dude....het is veel eenvoudiger.

Gewoon op pauze zetten als je een jump maakt.

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Maak je nou een geintje of wat ;)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu eindelijk binnen... grandioos spel!

Ziet er echt super goed uit... beter als in de demo, speelt ook wat beter lijkt het wel. Maar vooral de sneeuw en ijs levels zijn bijzonder mooi uitgewerkt in deze game.

Het unlock systeem is ook mooi gedaan, genoeg auto's om mee te rijden, niet genoeg tracks, maar degene die er zijn zijn zwaar de moeite waard en zien er erg goed uit.

Online nog niet geprobeerd, ben nu alleen maar bezig met time trials en dat is dikke pret al.

Geweldige game dus.. alle hype mist helaas en deze titel is zwaar, ZWAAR ondergewaardeerd! niet echt gek als je alle filmpjes op een rij zet die ze eerder hadden uitgebracht, het zag er toen gewoon niet mooi uit... zelfde geldt voor de demo, dit is toch echt even een stukje gelikter... de reflecties van de glazen achter en voorruiten, reflectie van ijs, het noorderlicht, de water, modder, en zand effecten die opspatten als je er doorheen rijdt maken dit tot een echte opvolger van sega rally!

Nu nog een daytone game en ik ga kapot van plezier ;)

4. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Sega Rally is trouwens best pittig, zo niet erg pittig. Maar wat wordt dit spel ongewaardeerd zeg. Echt een heerlijk spel, misschien wel een betere, lekkerdere, leukere racer dan Forza 2. Ik heb Forza 2 echt veel gespeeld dus begrijp me niet verkeerd maar Forza 2 zuigt echt online, altijd van die jankerts die dan gaan bleren dat je ze van de baan tikt, tuurlijk maak je wel eens een rem fout oid maar dat gejank werd je echt helemaal leip van.

Sega Rally is meesterlijk online, geen huilies lekker raggen met zun alle, echt een feest. Plus hij ziet er veel mooier uit dan Forza2, jaja ik weet het 60fps en physics maar toch Sega Rally ziet er echt super cool uit!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ach, alleen hier op het forum waren sommigen ontzettend negatief. In de officiele reviews heeft dit spel ontzettend goed gescoord.

Ga hem zeker nog halen... nog eff een maandje wachten totdat ik weer voldoende geld heb om een spel te kopen. :)

6. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is idd zwaar ondergewaardeerd. Ik had zelf ook bijna deze geniale game gemist door Halo3. Maar de trailers die ze online hadden gegooid geven niet echt een goed beeld van het spel.
    Er hadden idd wel iets meer levels mogen zijn. Het is nu leuk dat je nu de banen goed leert kennen, en dat niemand kan wegkomen met de smoes dat ie de baan niet kende. Maar toch...

Enne altijd leuk om te zien dat er SYL/Devin fans zijn. City _O_.

7. Raptus

Raptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem dat hij mijn vooruitgang niet opslaat .
    Is dit ergens een instelling die ik over het hoofd zie ?
    kan iemand mij helpen?

8. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het echte raggen zou ik dan weer Flatout spelen :b:

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem!

Paar rondes gereden! het ziet er super uit! en het is aardig pittig. Mijn eerste indruk is geweldig!

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OCEAN MACHINE! :thumbs:

De banen zijn wel in orde qua aantal, maar inderdaad net te weinig... je krijgt in totaal dus 6 settings om in te rijden per baan (dus alpine 1,2,3 en reversed 1,2,3 ), plus nog een bonus track als je het spel uitspeelt... hopelijk komt er nog wat bij qua aantal via DLC.

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft iemand enig idee hoe je de laatste auto kunt unlocken? Bij alle categorien is alles waarbij eerst een locked tekentje stond nu unlocked. Maar kennelijk is er nog 1 of meer auto's te unlocken...

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat Een gaaf spel is dit zeg!

Grafish is hij echt prachtig! ok geen schade maar wat je verder te zien krijgt is echt verbluffend! Ik zelf vind het een van mij mooiste uitziende games tot nu toe!

Gameplay is ok en uitdagend! Het geeft gewoon een kick als je nog net voor de finish even dat laatste autootje inhaald! Ok de banen keus is wat weinig maar er zit genoeg uitdaging in!

Kortom een Prima arcade racer

13. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor de 2 seconden air, no collision en 160 miles? (welke baan & auto)

14. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb alleen de laatste twee. Bij 260 km/ph kun je het beste 1 van de unlockable wagens van de master classe nemen. Zo eentje die je niet in championship kunt kiezen, bijv. de Quattro pikes peak. Ik haalde het op safari 1, maar lakeside 1 lijkt me nog makkelijker. Neem trouwens manual transmission, dan ga je sneller.

Bij no collision is mijn tip, speel safari 1 op premier classe. Quick race op easy. Speel met geduld, je hebt tijd zat om iedereen in te halen, dus wacht je kansen af.

15. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De AI is op easy vrij voorspelbaar dus je kan ook wat meer risico nemen en er meteen in de eerste helft van de eerste lap langcrossen:+ Zo deed ik het en het was best te doen maar soms botst de AI je toch net nog even aan of je gaat wat te ruim door de bocht en botst tegen de kant. Het is ook niet altijd even duidelijk of je nou iets raakt of niet dus zet de muziek en de bijrijder wat zachter zodat je het hoort als je botst. 2 seconden air heb ik ook nog niet maar ik neem aan dat je die het beste met een snelle kar uit de Masters klasse kan doen en dan op een reverse track met een mooie jump zoals bv. Canyon.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waar stel jij de moelijkheids graad in?

(het wordt nu ff wat te pittig :) )

De muziek heb ik ook uit gezet.

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als je quick race doet kan je tijdens het autokeuze scherm met X de moeilijkheidsgraad instellen.

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, dat klopt. De championship mode is niet instelbaar qua difficulty.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Toch ben ik bij iedere race weer verrast door het grafische geweld het is gewoon een parreltje.

Ook de gameplay krijg ik meer en meer door!

Ik vind het het geweldigst in de sneeuw, het is gewoon prachtig.!

Ik hoop vanavond dat er wat mensen online zijn voor een paar potjes!
    (ik vind dat ik trouwens best goed mee speel online )

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Heb je mij al in je friendslist?
    Ik speel het regelmatig online.

Deel Deze Pagina