qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het totaal met je eens op die achievementlijst na .. alles is al uitgelegt klopt wel helemaal .. we hebben er ook dinge van voor qG ingezet, op PGR na waren al die dingen gewoon gehaald door de personen die in qG zitte + als er een naam achter staat gaat het om persoonlijke achievements die men graag wil vermelde .. mijne hoeven er niet tussen te staan anders had er nog meer bij gestaan .. echt het klopt heus wel, ik hoef ons hier niet staan te verdedigen omdat het niveau nu toch al laag ligt.. het klopt gewoon en als je het niet vind kloppen dan leef je met de gedachte dat het niet klopt en ben je blij ? net of je er niet van kan leven dat iets niet zou kloppe ? .. Jan-Peter Balkenende klopt ook niet ? en toch leef ik nog steeds ..

2. JeePee

JeePee Guest

Deadbringr, misschien leuk om te weten dat Stefan zelf ook meegedaan heeft aan de WCG Nationals en in de finale stond samen met Handewasser? Thought you might know. Hij weet waar ie over praat ;)

En idd, die WCG Qualifiers kon je niet winnen. Je kon alleen uitgeschakeld worden.

3. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ie daar stond ..niks dan respect daarvoor :thumbs::b:*)

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hoezo niet? Als je de Qualifiers Wint (dus niet uitgeschakeld wordt) verdien je een plaats voor de playoffs (in dit geval een finaleplaats) het werkt in princiepe precies hetzelfde als een ladder alleen wordt er niet bepaald wie er in Qualifiers 1e of 2e word.

Is het triest om jezelf aangevallen te voelen omdat iemand een opmerking plaats op het internet? Geen opmerking, maar een aanval én dan geen enkele aanval, maar een van de zovele. Mensen in qG hebben hard gewerkt voor wat er nu bereikt is, er staat niets tussen wat er niet hoort, niets wat van iemand anders is en als het al van een enkeling is staat het aangegeven. Als dit allemaal tóch klopt waarom is er dan nogsteeds gezeur over? Waarom is het wéér (want ja zo komt hij bij mij en vele andere van qG toch over) wij die het gezeik krijgen?
    Ik lig er niet wakker van als er mensen van dit forum zijn die het niet eens zijn met mijn manier van doen en laten, ik vind het echter wel jammer dat er uberhaubt mensen van het kaliber 'notendop' zijn die zo'n betreffende aanval op een forum zetten, keer op keer. Ach het zal ook wel aan mij liggen, ik heb er de tijd noch moeite voor maar zou het hier en daar wat op prijs stellen als mensen zich eens wat minder bezig zouden houden met het zoeken van dingen om qG op te pakken. Misschien vat jij het zo niet op, ik onderhand wel.

Relativeren? Nah, eigenlijk niet. We hebben verder wel door hoe het zit, mensen blijven zeggen dat het geen Jaloezie van hun is maar de Arrogantie van ons. Mij zie je echter nergens paraderen met de prestaties van mij en de rest van teamqG en dat zul je ook nooit zien doen. Hoe komt het dan dat we daar toch op een zekere manier op afgestraft worden?

PS. Als jullie een betere manier hebben om het niet-uitgeschakeld worden oftwel winnen van een Qualificatie te verwoorden, aarzel dan niet om het even te melden.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2007
  5. JeePee

JeePee Guest

Je hoeft het niet te melden. Als je in een PGR3 tourney telkens 4de van de 8 wordt in de race (en dus niet wordt uitgeschakeld maar door gaat naar de volgende ronde) zeg je toch ook niet dat je de 8ste finale, de kwart finale en de halve finale gewonnen hebt. Je bent gewoon niet uitschakeld. Dat is heel wat anders dan winnen.

Als je in de Formule 1 de 3de kwalificatie haalt en in de 2de dus niet bent uitgeschakeld, heb je de Q2 ook niet gewonnen. Je bent gewoon door naar de volgende ronde. Zo ook Handewasser op zowel WCG 2006 en 2007. De finales heeft ie gewonnen ja, maar de voorrondes? Nee. Daar waren geen winaars, slechts verliezers.

Daarnaast is WCG NL nogal vaag, omdat je het hebt over de Wereldkampioenschappen in Nederland... Dat kan niet. In Nederland waren slechts de kwalificaties voor het plaatsen van de WCG dus zo zou je kunnen stellen dat Handewasser inderdaad de Qualifiers gewonnen heeft. Maar dan is het dubbelop om te zeggen dat hij de finale gewonnen heeft, aangezien de finale in dit geval hetzelfde is als het winnen van de Qualifiers.

En ja, ik heb niks te doen :cool:

ps. Het plaatsen van overwinningen zonder daarbij nederlagen te melden komt nogal over als arrogantie. 'Kijk ons eens wat we allemaal gewonnen hebben'. Dit zou bijvoorbeeld VVV ook wel kunnen doen. Wij plaatsen alleen het nieuws als we wat gewonnen hebben, en sommen het niet op in een lijst (kan ook niet, want dan wordt die lijst huge natuurlijk :cool:). Ook als mensen je uitdagen moet je niet gaan patsen met je prestaties en als er iets nieuws gaat komen (zoals een nieuwe game) moet je van te voren niet gaan zeggen dat je denkt dat je het goed gaat doen (ja, dat doen jullie). Ook niet zeggen bijvoorbeeld dat alleen iG tegenstand is voor GoW op de WCG. Gewoon je mondje houden, dan merken we vanzelf wel hoe goed jullie zijn. Mensen en teams die hun bek houden en hun daden laten spreken worden over het algemeen veel meer gerespecteerd dan mensen die veel praten en arrogant overkomen, hoeveel ze ook winnen. Dus nooit over pwnage praten, nooit voorspellingen doen, maar blijven spelen zoals je nu speelt, en je reputatie schiet omhoog, gegarandeerd ;)

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

wow wat een verhaal jeepe leuk dat je er zo veel moeite in stopt wat 3 mensen lezen:9

heeft handewasser de match gewonne of moet hij nog spelen? Hij moest toch vanavond?

7. JeePee

JeePee Guest

Ja toch?

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het nu over CoD4 hebt, ik denk dat we daarop wel bewezen hebben dat we er redelijk goed in zijn, ook al was het een beta. En waar heb jij ons zien zeggen dat iG geen tegenstand is? iG is namelijk 1 van onze grootste tegenstanders daar.

Btw: Zonder verloren matches? Het is een award list.. Superveel clans hebben dat, check bijvoorbeeld even iG of bijvoorbeeld Dignitas. Onze resultaten staan gewoon bij results op de site, alleen zijn we zo'n maand geleden gehacked waardoor we weer opnieuw moesten beginnen.

Anyway: WC3 is echt vet om te zien, de micro en macro van die gasten, echt ziekelijk. Heb net 4K.ToD tegen SilverMoon zitten kijken, echt heel gaaf.

9. JeePee

JeePee Guest

En Halo 3. En het maakt niet uit dat je het bewezen hebt. Gewoon mondje dicht en doorgaan waar je mee bezig bent en alleen resultaten posten als je die net gehaald hebt, nieuws dus. Niet voordurend terugkomen op resultaten van een paar weken terug. Kijk, van mij mag het hoor, maar je krijgt er wel een bad rep van.

Lees die zin van mij nog eens ;)

Waarom én een awardlist en een result list... Resultlist is toch voldoende...

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 hebben we nergens gezegd dat we er super goed in worden, alleen dat we een goed Nederlands Halo 2 hadden opgepikt. Waar komen we dan terug op resultaten van een paar weken terug? Die worden hier gepost door anderen, daar hebben wij niks mee te maken.

Sorry verkeerd gelezen, maar iig: Infinity uit de VS zal ook problemen gaan geven, maar verder zijn het alleen maar teams die nog niet zo veel bereikt hebben.

Omdat een awardlist laat zien welke toernooien we hebben gewonnen en welke prestaties we hebben neergezet, een resultlist laat alle uitslagen van die toernooien zien, maar ook laddermatches bijvoorbeeld, een heleboel clans hebben het zo...

11. JeePee

JeePee Guest

Justice heeft ooit beweerd haast alles opzij te schuiven en de beste van Nederland te worden in Halo 3. Volgens mij speelt hij die game nu amper :9

Nooit onderschatten. Handewasser kwam ook zn poule niet door vorig jaar, en hij heeft betere stats dan jullie GoW team. Overigens komt die quote ook weer arrogant over. Je zegt in principe dat jullie wél heel veel bereikt hebben. Je kan ook zeggen 'We hebben geen idee wat we voor tegenstand verwachten op de WCG, maar we zien het positief te gemoed.' Komt leuker over!

12. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer zet je nederlagen in zo een lijst met prestaties van je clan? Die staan allemaal bij results.

PS: SC is nog vetter om naar te kijken :)

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Justice = Sarcasme in persoon.

O, ze zullen niemand onderschatten hoor, alleen kijk naar de feiten.

En ons team heeft al menig clan verslagen, LAN's gewonnen en online zijn ze ook erg ver gekomen, met als laatste achievement het verslaan van Reason in het EGCpro toernooi. Maar wat dacht je van jou post: "Dan wordt die lijst Huge!", is dat niet arrogant?

Overigens zijn wij voornamelijk een shooter clan, ik kan me niet voorstellen dat je bij racegames laddermatches speelt, dus vandaar het verschil tussen results en awards...

Ik ga nu weer WCG kijken, ik reageer morgen wel weer...

14. JeePee

JeePee Guest

Ik had er eerst j/k achter staan, maar ik dacht dat de ':cool:' smiley wel voldoende was ;)

15. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ JeePee : plossing tot al jouw problemen .. 'KOM HIER NIET MEER TERUG'

ik doe toch ook geen moeite om naar VVV topic te komen en elk miniscuul foutje te gaan opnoemen.. ik kan zo vertellen dan jullie site geen VVV memberlist heeft .. nergens kan ik scores terug vinden en als ze er al zijn moet ik er moeite voor doen daar heb ik geen zin in .. jullie headteksten mogen wel wat beter geordend worden na 2 zinnen heb ik al geen zin meer om door te lezen.. geef ook eens informatie over de wedstrijden die er zijn gespeeld.. maak filmpjes over hoe WGC voorrondes in verschillende landen er aan toe gingen.. mij hoor je niet klagen over jullie site op jullie topic ..

aub doe geen moeite als 'qG' je teveel word .. no personal offence maar je probleem is in 1 klap opgelast als je niet terug komt .. ik ben het helemaal met SmartieZ eens we hebben overal voor gestreden en we doen moeite om sponsers binne te krijgen/ behouden .. we gaan ver .. en we komen ver, als het goed is mag je dat laten zien zeker als je ervoor hebt gevochte om de top te halen.. en als er steeds maar pessimisten zijn die op alles en niks staan te zeuren komt het op een gegeve momentje spui gaten uit .. als je iets op mijn tekst wil zegge vraag ik je me te PMe regel we het daar verder.. dat je dit niet als persoonlijke aanval mag beschouwen ik weet heus wel dat je een leuke vent bent...

16. JeePee

JeePee Guest

Mag je best zeggen hoor. Niks tegen op een mening. Alleen die memberlist staat op de frontpage, iets naar onderen scrollen en dan in de linker kolom. En ik geef btw alleen maar kritiek op jullie houding. Site is dik in orde, alleen jammer dat op vorige klikken geen zin heeft :9

hovj (K)(L) ;)

Truste!

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je moet JP bedanken!! Al die moeite, for your amusement :+

Maar goed, nog ff klein dingetje @ qG. Dit topic moest toch een strict vragen only + klein beetje info over qG topic worden?8) Het lijkt wel of dat een klein beetje misgaat zo :+

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Best gek als er naar 3 pagina's al weer mensen komen bitchen over dat ze het niet eens zijn met een woordje op onze resultaten pagina. Ik vind het leuk JP dat je alles gaat vergelijken, weerleggen en vervolgens conclusies gaat trekken.
    Ik blijf van mening dat als je jezelf door een qualificatie weet te slepen je dit als een prestatie kunt zien. Jij bent dan de winnaar van de qualificatie, jij mag naar de finale, je kunt inderdaad hier niet aangeven dat je de nummer 1 of 2 of 3 of misschien wel 5 bent van deze qualificatie, maar je bent wel een winnaar.

Nu weer over je post en daarbij weer vergelijking met qG tot VVV. De resultlist is practisch een lijst met alle matchuitslagen. Alle clanmatches / scrims etc worden hierop vermeld. De resultlist is de lijst met behaalde plaatsen en resultaten op toernooien/ladders/events en andere benoemswaardigheden. Ik kan me best voorstellen dat VVV deze niet beide draagt, er worden door racers ook amper clanmatches/laddermatches gespeeld, het draait vrijwel allemaal om de events.

Daarbij kom jij met de opmerking dat wij zouden beweren goed te worden op een spel? Hebben wij dat gezegt op Halo 3 of Call of Duty 4? We mogen misschien op Gears gezegt hebben 'dat toernooitje winnen we hands-down' of misschien zou iemand als eXpLic1t (Just1ce) gezegt hebben 'ik sacrifice mijn leven voor Halo 3 en word uber pr0-1337 speler? Heeft dit betrekking tot opmerkingen van qG als geheel? Nee, wij wachten netjes af, wij trainen en wij spelen in de toernooien. Op ons dooie gemakje, we seeden onszelf niet en plaatsen ons niet in de zogenaamde 'favorites-lijsten'. Dit doen wij zo altijd en misschien als je ooit tegen ons zult spelen of de events van de games die wij doen volgen kom je erachter dat het ook daadwerkelijk zo is. Doorstampen op je eigen forumkennis heeft geen waarde.

Maargoed, even iets heel anders, Handewasser is samen met Rolfu winnaar van z'n poule en gaat door naar de single-elimination (best of 3 tracks)! GG!

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nicccceeee :)

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exp3r1enz had toch geprobeerd om een soort MLG in NL te maken?

Is dat nog een beetje gelukt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina