[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360FTW

360FTW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus gisteravond gebeld, even voor anderen duidelijkheid: het gaat om een 360 terug gekregen van MS repair centre met een nieuw moederboard en andere drive dan ik had (zelfde als c.ronaldo), die deze foutcodes aangeeft:

W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 00C2-03E0
    Z: 0000-0000

Het is dus a.h.w. een nieuwe 360 die niet op live wil. Het is geen refurbished van een ander die gebanned is want dan moet de Z code eindigen op 190D.

Bleef dus vaag, niks helpt. Technische dienst geeft ook aan dat het een hardwareprobleem is. Krijg je deze codes, dan kan je direct doorgeven dat ze het ding op moeten komen halen omdat dit op geen enkele manier op te lossen is dan reparatie... Dat gaf de technische dienst van MS iig aan.

Ik kan nu weer gaan bellen zodat ze 't ding op komen halen. Nu mogen ze me wel een hele nieuwe sturen, eentje met HDMI poort en 65 nm CPU :p

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Yepz, ik ben gisteravond ook gebeld. Erg slordig hoor, net terug van reparatie kan die alweer naar Weiterstadt...|:-

3. 360FTW

360FTW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jah, vorige keer had ik 'em in 6 dagen terug :p Als dat weer zo snel is en er weer een maand live bij zit hoor je mij niet klagen. Op zich is het iig mooi, 3 jaar garantie nu

4. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik had em ook binnen 6 dagen terug, maar toch...het blijft slordig. En ze zeiden dat alleen m'n moederbord was vervangen maar ik had ook een nieuwe dvd drive....

5. 360FTW

360FTW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja slordig, het had beter kunnen gaan. Als ik echter naar de PS2 kijk met veel uitgebrande lasers, dat SOny zei dat 't aan de gebruiker lag en je console maanden weg was. Kwam hij terug niks gerepareerd dan heb ik liever dit.

Die nieuwe DVD drive wat boeit dat? Hij is stiller, hij krast niet als het goed is (Toshiba/Samsung mist de rubber bumpers om de lens en kunnen krassen) en het is van Philips/BenQ ben ik wel blij mee hoor. Ik heb er zelfs weer om gevraagd bij terugsturen. Hitachi is net een opstijgend vliegtuig, hoef ik ook niet.

6. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Samsung, nooit problemen/krassen mee gehad. Nu heb ik opeens Hitachi, die is toch juist ouwer en kutter..?:'-(

7. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Mijn 360 staat dus in de woonkamer met mijn tv, maar ik wil dit niet meer dus ben ik van plan hem op mijn slaapkamer te zetten. Maar het probleem is, mijn modem staat onder in de woonkamer. En ik kan geen kabel trekken naar boven... Nou was ik me dus het bedenken dat te doen met draadloos, maar wat heb ik daar precies voor nodig en hoe ga ik dat regelen?.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jups, de kans op krassen is nog groter, en maakt teringveel lawaai.
    Je hebt je xbox nu weer opgestuurd toch? De kans is groot dat je er 1 terugkrijgt met een benq drive erin:)

9. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer op internet

Wat is het probleem?
    Ik kan niet meer op internet na een paar uurtjes gamen, dan houd hij er gewoon mee op. Ik heb draadloos nnetwerk adapter van micsofot en dan kan hij na een paar uurtje opeens geen contact meer maken met de router

Welke provider?: Chello
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: weetniet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Weetniet
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows Firewall

Router

Welk merk router heb je?:Linksys WRT54G
    Welk router type?:linksys WRT54G
    Welke firmware?:geen idee
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:draadloos

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:Gewoon connecten
    Waar stopt de test?:bij wireless network
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):reconnecten

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  10. MeMB

MeMB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wijk af van de normale lay-out, aangezien ik eerder al heb gepost in NAT problemen.

Ik heb het probleem weten te isoleren naar mijn PC. Het internet gaat via de router naar mijn PC toe, in een netwerkkaart. Dan gaat het via een andere netwerkkaart weer naar de 360. (ICS) De verbinding heb ik gedeeld, en alles werkt prima. Behalve de NAT, die staat nog altijd op strict. Ik heb de proef op de som genomen en de 360 direct aan de router gehangen (dus zonder PC ertussen). Dan staat de NAT wel open. Tenminste een opluchting dat ik geen nieuwe router hoef te kopen.

Mijn nieuwe vraag is dus, hoe zorg ik dat mijn PC de geforwarde ports doorlinkt naar de 360? Als ik de ports forward voor de 360 dan werkt dit niet omdat hij achter de PC zit. Als ik de ports voor de PC forward dan werkt het ook niet, omdat de ports dan voor de PC geforward zijn. Enig idee hoe ik dit software matig kan oplossen? Ik heb de mogelijkheid van een switch of hub overwogen, maar als ik dit niet softwarematig kan oplossen is de kortste klap om een nieuw kabeltje te trekken. :confused:

Ik draai overigens Windows 2000 SP4.

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  11. _DM_

_DM_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje:)

Waar kan je zien hoe lang je Live gold nog geldt? En is dat dan hetzelfde scherm waar je het kan verlengen?
    Alvast bedankt.

12. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit: al gelukt :D

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  13. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil misschien overstappen naar Tiscali en wil de snelste uitvoering hiervan. Als ik het goed heb dan zit deze P-2602H-D Series ADSL 2+ VoIP IAD modem erbij. Mijn vraag of iemand hier bekend mee is en of dat deze modem een goeie is voor Xbox Live (vanwege NAT). Ik wil namelijk ook een goede router kopen zoals een Draytek of een Linksys. Ik heb nu abbo van Orange en deze wordt overgenomen door T-Mobile en Orange heeft een Livebox en dat werkt niet echt heel goed met Xbox Live (voor de rest wel) en daarom zijn dat de 2 redenen dat ik wil overstappen

14. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En helaas werkt mijn live weer eens niet meer...
    Heel vaag, woensdag ochtend deed die het eerst niet meer draadloos, heb toen 's ochtends nog met draad gespeeld, en 's middags deed die het ook niet meer met draad.

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: xbox live werkt niet meer (troubelshouter geeft fout bij IP Adress your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are avaible on your server
    Welke provider?: planet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 74kbyte/s 570kbyte/s

Modem

Welk merk modem heb je?: speedtouch (KPN)
    Modem type?: 510i
    USB/ Ethernet?: ??? denk ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: windows en panda anti-virus

Router

Welk merk router heb je?: philips wirelless base station
    Welk router type?: CPWBS054/00
    Welke firmware?:???
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ja (niet met officiele x360 adapter, maar met een linksys wireless G-adapter

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are avaible on your server
    Wat heb je geprobeerd?: met draad, en verder geen flauw idee wat ik zou kunnen doen
    Waar stopt de test?: IP-adress
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): een hoop :emo:
    • controleer dat er geen andere devices zijn met zelfde ip-adres
    • controleer dat deze ip is configured op de netwerk devices
    • controlleer de WEP of WPa key
    • controleer of consoles ethernet kabel is connected

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: nvt.

hopelijk kunnen jullie me helpen, want had ik net een keer tijd om weer eens op live te spelen afgelopen week, krijg je dit...

maar goed in elk geval alvast bedankt

Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  15. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    reset ff je router naar fabriekinstellingen via 192.168.1.1
    en dan weer instellen.

Heeft iemand een oplossoing voor mijn probleem(zie paar posts hierboven)!!

16. .marcel

.marcel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een jaarabonnement xbox live liggen, van de oude xbox. Nu heb ik tegenwoordig een xbox360. Is het mogelijk dit oude abonnement op de 360 te zetten?

edit: laat maar, het is gelukt...

Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  17. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote me eigen maar effe weer want ik zou graag willen weten wie bekend is met Tiscali en deze vraag die hier boven staat een antwoord op heeft:)

18. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem
    Ik kan na een paar uuf niet meer xboxen via live, ik kan dan geen connectie meer krijgen tussen mijn router en mijn Microsoft Wireless adapter. K kan dan vanaf een ur of 7 niet meer op live en dat is elke dag zo. Smiddags wel weer op live, s avonds niet... Iemand ooit hetzelfde gehad?

De router is een Linksys WRT45G

19. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand die een probleem heeft. Hij heeft belgacom. Met kabel.(geen USB dus)

Hij kan echter wel op Xbox Live op Dashboard. Maar eens als hij een game opstart krijgt hij een melding dat Xbox live verbinding weg is.

Moet hij iets aan opties doen of dergelijke?

20. alecots

alecots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem:
    loopt vast bij ip-adres
    Welke provider?:
    UPC Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:700 down
    150 up

Modem