Alle Achievements ! Katana rocks! Is van de voorkant pcies zoals Hayabusa, alleen nog een katana op je rug. Nu nog ff in mn eigen kleuren een mooie screen ervan maken
Buggie ofzo . Ik heb nog steeds niet die security shoulder dingen... En heb 850+ gamerscore op Halo 3....
En die EVA komt weer uit Marathon: Durandal, een ander spel van Bungie . Die Hayabusa helm komt gewoon omdat Bungie een goede band met Team Ninja van Dead or Alive heeft. Daardoor zat de Master Chief ook in DoA4 .
Ik weet niet welke ik moet kiezen.. Vond die Mark V opzich wel mooi, maar Hayabusa WAS mooi. Nu heeft iedereen hem Ze hadden zowiezo wle wat meer outfits kunnen doen. En wie wil nou een verschillende linker/rechter armpad.. xD
@Reddevil Ja is idd jammer dat bijna iedereen nu rondloopt met Hayabusa. De enige die nog echt een beetje zeldzaam is is Katana. En over dat linker en rechter armpad dat heb ik anders van elkaar ,,,, waanschijnlijk vinden sommige mensen dat gewoon mooi Ik heb katana bijna moet nog 4 free for all achievements (die klote zijn )
Ik zag ik die andere thread deze pic: Is dit nu echt mogelijk, en wat moet je allemaal unlocken voor deze armor? Vind 'em echt te dope.
Ok, nice. Tnx voor de info. Maakt niet uit denk, of je het wel of niet co-op uit gaat spelen op Legendary?
Eerst wou ik ook de Hayabusa maar die is nu overrated. Hou het wel bij m'n Mark V. En dan natuurlijk 2 verschillende shouleders!
Ik heb nu veel mp achievements waar je armor voor krijgt, maar ik krijg de armor niet! Zoals de scout shoulders.