Yep mijn 2 jaars garantie loopt op 5 december af (Dit was trouwens al mijn 2e console). En die 3 jaars garantie geldt voor zover ik weet alleen voor die ene specifieke ROD. En aangezien mijn 360 naast dit laatste mankement gewoon brak was is het een prima moment om de 360 op te sturen.... tis alleen zo klote als gamen je grootste hobby is
Niet dus. Hij bedoelt het einde van z'n 2 jarige periode. In deze 2 jaar heb je volledige garantie. Het is 3 jaar geworden voor de ROD. Dus als je in jaar 3 bijvoorbeeld een probleem met je dvd drive hebt kan je betalen...
Iig labels zijn binnen! En ups gebeld en die komt vandaag nog het pakket ophalen tussen 15.00 en 17.00 Zometeen maar even mijn werkspul inpakken en op huis aan dus. Hoe hebben jullie de 360 ingepakt?
Doos van het postkantoor, weet niet meer welk nummer. Doos 5 ofzo, beetje opvullen met proppen krantenpapier.
Xbox Nu al op terugreis Heb mijn xbox360 meegegeven aan UPS op maandag. En nu is hij alweer opweg naar Nederland. Ben benieuwd wanneer hij aankomt.Kan op service.xbox360.com wel een trackingnummer zien alleen de informatie is nog niet verwerkt. Iemand ook zo'n snelle terugkeer gehad? Nou hoor het wel. Gr Elwin
Mijne is maandag in Duitsland aangekomen en nu in het reparatieproces volgens Xbox Support. Reparatieteam is er mee bezig. Op service.xbox.com heeft bij mij altijd no pending repair gestaan, maar volgens het systeem van de Helpdesker is hij wel degelijk in reparatie. Nu is het wachten op een mail van UPS met de tracker voor de terugzending. Je hebt dus geluk, dat was een snelle reparatie
Hoe raar.. Ik had gezegd dat ik stickers op de post wou, belt er net iemand aan.. UPS! (Microsoft zet dus álles op supersnel).. Hij had zelf de stickers en labels mee en gaf me een trackingnumber dus dat was wel sneller dan verwacht.. Ik heb geen RROD gehad, alleen screen freeze.. Sluit ik net m'n Xbox af voor dat UPS gedoe, check ik of ie het wel doet.. NEE, RROD (alle 4 de lampjes) dus dan wordt ie sowieso gerepareerd. De service is echt top!
Heb trouwens twee mailtjes gekregen met twee verschillende trackingnummers. Heb de eerste uitgeprint en er op gezet en mag dus al op dag 1 gaan beginnen met het herstellen van fouten (vrees dat er verschillende storingen onder beide trackingnummers hangen). Hoop dat het hier verder bij blijft. Heb mijn hd er af gehaald, echter de cover die ervoor zat is echt nergens meer te bekennen. Hoop dat het geen probleem is. UPS belde of ze ipv tussen 15 en 17 ook om 13 mochten komen....ik ben dus eerder naar huis gegaan....nog niemand gezien :|
4 rode lampen betekent kabels eruit. 3 rode lampjes is RROD. : Heb ik ook een keer gehad, gewoon even bellen en zeggen welk tracking nummer je ook echt hebt gebruikt en welke weggegooid kan.
In de doos waarin ie ook vanuit duitsland was gekomen, ik had het piepschuim er nog bij, paste precies
Ik had hem in dat bubbeltjesfolie gewikkeld totdat je ermee kon stuiteren en in een doos met proppen papier. Je kan toch gewoon kijken op http://service.xbox.com Ja het kan inderdaad dat ze het dan niet hebben ingevoerd.Had gister gebeld en zeiden ze dat ze hem aan het testen waren.Volgende dag Device Shipped to Customer, voor als nog goede service bij M$.Ben benieuwd of UPS ook in het weekend bezorgt op zaterdag. ROD was mijn probleem. Gr Elwin
Om de een of andere reden werkt mijn service.xbox.com niet goed. Hij blijft op "no pending repair" staan, terwijl hij al lang is ontvangen en in het reparatieproces zit. Heb elke dag gekeken maar nooit "received at repair center" oid gezien. Volgens Support gaat alles goed en moet ik niet teveel letten op die status, volgens hun systeem zijn ze ermee bezig. Ik zie wel, bel maandag wel weer. Ze zullen in het weekend wel niet werken.
360 is net opgehaald en direct achter die trackingnummers aangebeld (heb er twee ontvangen). Ene Danny vertelt me doodleuk dat ik toch echt de verkeerde heb gebruikt ('ja maar die andere komt ook van jullie'). Het wordt doorgezet naar de 2e lijn en die gaan me binnen 72 uur terugbellen. Begint iig lekker zo. Ik heb toch beide nummers doorgegeven en verteld welke ik heb gebruikt? Waarom moet ik nu weer door een tweede lijn worden terugebeld? Hmmz.
ja mijn elite terug na ong 11 daagjes. het was een elite. Heb er nu 1 met lichte gebruikerskrasjes, en geen benQ drive meer. Die ik dus eerst wel had. Maar deze die ik nu hebt maakt geen krassen. Tevens heb ik fans zonder sticker, dus erg weinig geluid produceren deze. Ondanks dat ik geen benQ drive heb ben ik echter tevreden over deze drive, geen abnormale herrie en geen krassen. Alleen is deze wel 3 dgen ouders dan mn eerste elite Owja 1 month live ps. het is een hitachi-lg
Dus het is wel mogelijk dat ze hem zo snel al weer terug sturen. Ik vind het echt vaag straks hebben ze er niets aan gedaan en krijg ik het ROD probleem gewoon weer.Waar ik toch wel vanuit ga na het lezen van alle posts. Nou hoop dat ik een nieuwe terug krijg kan ik halo 3 en fifa 2008 gaan spelen. Met 1 maandje gratis live erbij.Want die doen ze er toch bij al conpensatie ofzo. Gr
ja het is zeker mogelijk. alleen wel jammer dat de dames van het helpcentrum me beloofden me een nieuwe, of mn eigen terug te krijgen. Zitten bij alle gebruikte xboxen ook weer overal stickers op? weet iemand dat, een stikcer op je infrarood etc. Deze oogt erg nieuw, geen stof in de laden etc, maar de buitenkant is dus beetje bekrast?? Owja, je krijgt er tegenwoordig een maand live bij, en een prachtige verontschuldigde brief!
Vandaag .. een totaal nieuwe console ontvangen met een productiedatum van een week terug ! dus gloednieuw.. WAT denk je.. ik sluit mijn console aan.. GELIJK RINGS OF DEATH ! gelijk gebeld naar microsoft en alles geregeld ! ups is onderweg met de labels . .. Kan ik hier niet nog een gratis controller uitslepen of iets ? Want ik ben hem nu WEER kwijt.. en deze console is nog maar een week oud!
Ik weet niet of er wat uit te halen valt. Maar hoe lang was jou xbox weg dan?Wanneer had je hem meegegeven aan UPS.Wel verrot dat je meteen ROD krijgt. Het is gewoon irri dat je niet kan gamen door die Fouten van M$. Suc6 met de volgende console. Gr