Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Kijk eens goed hoe het plaatje heet ;) Expres genomen omdat het de eerste keer was dat ik de ring of death zag. Inmiddels heb ik een nieuwe.

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar als ik ring of death krijg moet ik waarschijnlijk een nieuwe kopen :) dus moet maar lief met mijn xboxje omgaan;)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Precies hetzelfde. Speel fifa vaak, maar de vonk slaat niet over. Het is leuk en realistisch, maar bij pes krijg ik altijd een beter gevoel!

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij wel goed ? :confused:
    nieuwe kopen, je stuurt op je wacht 3 weken en je krijgt nieuwe

ik heb het zelf ook opgestuurd ( omdat hij teveel krasjes maakte )
    ik heb gewoon een nieuwe gehad + die nieuwe koeler , en hij is perfect:)

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oh van mij maakt ook wel veel krasjes maar om hem daarom op te sturen?? de games werken nog wel gwoon goed ondanks de krasjes. maar ze hebben tog ook je serial nodig, die heb ik niet meer:p

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    vind het niet echt een verbetering

8. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=84801

ze hebben dus een 90% build gespeeld.
    ze zijn licht positief maar zeggen eigenlijk dat het een betere game is dan pes 6 maar niks revolutionair.
    snelheid was dus nog steeds redelijk hoog.
    de nieuwe penalty style vonden ze crap, ball fysics zijn ook redelijk goed.
    lees het stuk zelf maar es door, ik ben er niet door overtuigt om hem straks te halen

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Op WENB zie je het verslag van Adam, die eergisteren de 99% versie heeft gespeeld en die was stukken beter dan deze 90% versie...

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de demo niet gespeeld (wil niks voor mezelf spoilen), maar ik schrik toch wel een beetje van die gameplay film hierboven. Gameplay ziet er toch wel erg arcadey uit... vooral die snelle mannetjes waarmee je zo overal doorheen kan dribbelen... da's toch iets dat iedere pes fan zo erg vond aan FIFA...

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het commentaar wel goed hoor! En op zo'n klein filmpje ziet alles er snel uit.

12. berenscheet

berenscheet Guest

Ik probeer het denk ik nog 1x met PES en anders wordt het volgend jaar gewoon Fifa 09..de laatste jaren was FIFA de zak met het vernieuwen van hun stijl, nu moet PES het maar eens over iets anders gooien en dan beginnen met een 2 vs 2 online of meer!

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het hangt er maar net af hoe erg je het spel onder de vingers hebt. De gameplay lijkt eveneens sneller door het kleine venstertje. Als ik met een maat van mij PES speel dan zijn het super spannende potjes met maximaal zo'n twee goals.

Ik vind dat toch een beetje goedkoop. Een goede game ga je niet al teveel veranderen. Die ga je tweaken. Kijk, FIFA 08 is een verademing gezien de afgelopen jaren, maar je moet nu niet doen alsof FIFA 08 nu meteen geweldig is. Er zijn zat punten waarop het nog steeds niet aan PES kan tippen.

Geloof me, ook dit jaar is PES 2008 nog beter dan FIFA 08. Alleen moet Konami wel hard werken het komende jaar, want als EA op deze manier doorgaat kan het nog spannend gaan worden.

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  14. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

dat doen er heel veel , ze denke dat fifa nu ineenkeer alles is :confused:

15. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa is niet alles, maar dat is deze nieuwe PES ook niet. Ik ben blij dat de oude modes er weer in zitten (zoals edit en training), maar ik had toch echt gedacht dat ze dit jaar de extra nextgen stap zouden maken die Fifa wel heeft gemaakt.

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de twee, en dat terwijl ik een maand geleden nog zeker was dat het PES zou worden.

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Koop ze gewoon allebei:p

17. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een optie zijn als er niet zoveel belachelijk goede spellen uit zouden komen dit najaar ;)

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mee eens.

Wel zet ook bij mij Fifa08 -demo de boel op scherp want ik had wel zoiets van 'Het lijkt gvd wel echt voetbal' ... maar gek genoeg had ik na een flink aantal demo potjes bij mij eerste goal helemaal niet het wooooow gevoel (terwijl ie er toch van 20 meter invloog) en dat woooow gevoel heb ik wel zeer vaak bij PES (misschien nu iets minder omdat ik het vrij veel speel maar toch).

Op een of andere manier mist er iets bij Fifa voor mij, wellicht is dat omdat ik het maar 'moeizaam' vond spelen, net een slechte wedstrijd (en naar een echte wedstrijd kijk ik ook al jaren niet meer ... 90 minuten naar slecht voetbal dat vind ik zonde). Het lijkt dus net alsof er bij PES geen 'slechte' wedstrijden zijn. Ze kunnen wel 0-0 blijven maar dan zijn ze nog superspannend. Het lijkt net alsof juist dat spannende ontbreekt bij Fifa.

Maar goed, ik spreek op basis van de demo's en hoop van harte dat PES2008 me niet teleursteld anders baal ik wel

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geloof me de demo en de final build zijn totaal anders:) ik vond de demo crap maar nu sta ik zelfs 850e online dus speel het nu wel vaak en vind het leuk:)

20. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch een PES topic....waarom zie ik bij de laatste pagina's alleen maar Fifa, fifa en nog eens fifa?

Zelf een review van Fifa is voorbij gekomen hier.:emo: Als er vergelijkingen worden gemaakt moet dat maar in PES vs Fifa topic.

Ik verwacht hier dat er ALLEEN over PES wordt gepraat....iedere keer als ik zie dat er hier gepost is...hoop ik op nieuws etc. en dan blijkt dat het over Fifa gaat :{:confused:|:-_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina