[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb me er even snel in verdiept voor je, en de eerste keer dat ik het filmpje keek was het duidelijk. Er was wel een nade, van zijn teammaat.
    [​IMG]
    Ook betrayals kunnen dus alsnog als een kill voor jou werken.

    De reden waarom jij de nade misschien niet zag komt waarschijnlijk door de lag: er was geen explosie van de nade, maar de schade was er wel zeker. Kijk het filmpje in slomo en zie het zelf!
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    die ontploft toch vet laat nadat hij dood is... er was trouwens niet echt sprake van een slechte verbinding. ook raar dat hij naar de granaat toe valt inplaats dat hij er van wegvliegt.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie idd ook niet dat die granaat ontploft, vage situatie. Gelukkig gebeurd dit zelden, en waar zeur je eigenlijk over. Jij kreeg een kill;)
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg wel een kill, maar hij ook :'-(. ik zeur ook eigelijk niet, maar ik wil deze maffe actie gewoon laten zien.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bleef strax bij iedere kill op de ghost een splatter spree medal krijgen. Had er wel 15 ofzo aan het einde van de map.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kan daar echt niet tegen! zoon malloot die de hele tijd met een ghost zit rond te toeren, zo kan ik ook wel kills krijgen ja! ;)
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    pak je een rocket of een spartan laser, of een brute shot. Eoigenlijk elk wapen kan zo iemand wel eruit krijgen.
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Waarom doe je het dan niet?
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een sniper voor de echte mannen:+
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Om nou te zeggen dat een zilveren plaat easy is..nou niet echt. Je moet gewoon er veel voor spelen en winnen natuurlijk. Maar ik doe nooit Social maar ik win altijd zowat (1e plaats) en haal elke keer 1 EXP..wat betekent dat je pittig veel potjes moet winnen om zon zilveren plaat te krijgen. En je lvl, dat zegt juist veel, want die shit is Ranked, en daar worden gewoon je skills te proef gesteld (in Lone Wolves dan). Daar kan je niet ff met een paar goeie vrienden van je spelen..je bent op jezelf. En ik cheat me lvl niet..maar klopt wel dat het vrij snel gaat, was ook binnen een uurtje van 25 naar 33..ben nu 40.

    Die wapens zijn gay man. Echt de wapens die het spel helaas wel ietsjes verneuken...Kom je weer een gangetje langs, staat er weer een kutnoob gebukt met een shotgun of een rocket launcher... |:-
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die zorg ik wel dat ik die al vast heb ;)
     
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het voordat je account word geupdate op bungie.net. Want daar staat dat ik nog 4 games heb gespeeld en dat ik nog level 1 ben maar ik ben nu al level 3 en ik heb 8 games gespeeld. (ik ben nog zo laag omdat mijn xbox eerst kapot was hij is nu binnen \o/)
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook niet serieus bedoeld, maar ik bedoel, soms is het echt vies-irritant zoon vehicle als je gewoon een rustig potje slayer wil doen zonder teveel poespas.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is 1 van de key elementen op Isolation.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    k houd ook niet zoveel van de rocket en de spartan laser (die al helemaal neit, kan ik niet mee omgaan lol)
    Ik probeer hem gewoon te boarden of met battle rifle eruit te knallen. Geeft ook veel meer voldoening :) T beste is een headshot met sniper, maar je kan niet alles hebben natuurlijk :)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een goede driver krijg je er echt niet uit met boarden of BR. Sniper gaat wel maar dan moet je zelf goed schieten en moet er geen lag zijn.

    Maar op de meeste maps is de Ghost niet echt goed. Echter op Isolation heb je van die leuke tunnels ;)
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Snowbound, nieuwe zanzibar vind ik hem anders wel goed werken, heb altijd wel een killing spree er door als ik er in zit.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck ik denk nog effe lekker paar potjes te gaan spelen... wil voor geen meter vanaaf... ik ga slapen en kijk morgen wel weer verder.. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina