Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het bedrag staat al op de 531 euro's!

    @ Vincent, erg kut voor je, is hij nu volledig naar de klote? :mad:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben nu voorbij het stukje van de submarine, en zit nu in dat japanse theehuis, of was dat daarvoor? Er zitten iig heel veel monsters. Best wel frustrerend.
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh, welke onderzeer?

    en volgens mij zat er helemaal nix japans achtig in,

    enigste wat je mss zou kunnen verwarren met een zen tuin, is de thee tuin :p
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net naar de stad hier geweest en ik heb Fifa 2008 omgeruild voor BioShock TinCase, kreeg zelfs nog geld terug.

    Het eerste stuk gespeeld en ik ben erg tevreden met mijn keus. BioShock is echt een geweldige game, beter dan die hele halo reeks bij elkaar als je het mij vraagt.

    Kortom, superspel:D
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2.21mtr hoog 8)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik hem maar in de tuin neer zal zetten:p of gewoon op ebay natuurlijk
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Neophyter NL van hier op XBW had dat vandaag voor de tweede maal. Die zien we ook voorlopig voor de tweede keer een tijdje niet online. Vet minder is dat, want de mijne wouden ze kortgeleden ook al bijna voor de tweede keer innemen. ;):mad:
     
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nja helemaal naar de klote weet ik niet...
    Ik heb nog niet naar microsoft gebeld. doe ik maandag wel want denk dat ze morgen niet werken bij die customer service.

    ( beetje off topic ) Maargoed....hoe zi t met je achivements? die staan niet op je HDDn
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements hou je , staan geregistreerd;)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had vier vraagjes:9

    1. Ik hoorde dat het mogelijk was om je wapens te upgraden, wanneer komt dit in de game?

    2. Het plasmid waarme er wespen uit je hand kunnen komen, wanneer en waar kan ik deze vinden?

    3. Op het moment kan ik twee speciale krachten bij me dragen, bij de vending machine waar je je krachten kunt selecteren staat echter dat ik ruimte heb om er 1 toe te voegen, alleen lukt dit me niet:confused:

    4. Hoe verslaan jullie de big daddy's?

    Bedankt_O_
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Die kom je 12 keer tegen in het spel! Goed opletten dus want ze staan niet recht voor je neus en dan kun je maar 1!! keer upgraden!

    2. Die kom je later tegen in het spel (kan wel zeggen wanneer maar beetje lullig...en kun je kopen bij zon garden! Die ik over het hoofd zag want ik zag later pas de upgrade versie...

    3. Die kun je veranderen bij zon eh....ik geloof DNA iets....(naam vergeten) gewoon alle machines langs gaan dan zul je er van zelf 1 tegen komen waar je het kan op veranderen en bij kan voegen!

    4. Shotgun met shock...en die granaten launcher is ook erg handig!! :)
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    1. In Neptunes Bounty kom je je eerste power to the people machine tegen. Daar kan je je wapens upgraden.

    2. Volgens mij kan je die in Arcadia kopen bij the gaders garden.

    3. wil je mee plasmids kopen moet je een plasmid track erbij kopen.

    4. Je eerste Big daddy kan je het beste verslaan door m te stunnen met een elecro bolt. En dan m te lijf gaan met electric buck.

    Later in de game pak je je grenade launcer en gebruik je je proximitie mines die je vervolgens op een gasfles plak en met je telekenisse op pakt en die vervolgens op een big daddy smijt.
    Of een paar trap bolts zetten.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zonet de game uitgespeeld. Alle Little Sisters gered dus het mooie einde gekregen. Wel fucking kort einde zeg, tjonge jonge.

    Erg jammer, zo'n dijk van een game en toch zo'n kort einde maar toch cool.

    Maar ik ben toch een beetje in de war, of nou ja...niet in de war maar vraag me een paar dingen af.

    Atlas is dus iemand die net zoals Andrew Ryan een badguy is? Maar ze werkten niet samen? beetje uitleg graag
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat het hele verhaal uitgelegd. Lees ze! (zeer interessant).

    http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/931329/50049
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan, das een hoop leesvoer. Thanks man.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik speelde net BioShock en het viel me op dat het spel af en toe een beetje blijft hangen en vervolgens gewoon weer vrolijk verder gaat. Ook heb ik net even PGR3 gespeeld, daar had ik er geen last van..

    Hoe komt dit:confused:
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de update geinstalleerd?
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb een vraag, ik moet nog 1 plasmid slot kopen, maar op het 1 na laatste level verkopen ze die niet!? Komt er op het allerlaatste stuk, proving grounds nog zo'n gatherer's garden met die laatste upgrade?

    Verder heb ik alles gevonden, alle sound gevalletjes, alle tonics, alle zusjes.
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    in point promentus staan er nog wel een paar gathers gardens maar in de proving grounds niet meer volgens mij.

    plasmids tellen niet mee he voor de tonic collercter achivement
     

Deel Deze Pagina