1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. berenscheet

    berenscheet Guest


    in het 360 koopjes topic stond een link waar Forza 2 voor 19 euro te bestellen is en Gears of war zou je ook wel voor zown 40/30 euro ergens in de xbazaar op de kop kunnen tikken dus 2 spellen voor misschien minder dan 60 euro als je even rondzoekt;), suc6.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies das ook nog een optie, want stel je voor je hebt een probleem xbox premium... die krassen maakt en weken weer naar Duitsland moet. Okeej je hebt 4 spelen... maar ik denk dat je dan al snel weer denkt van had ik die Elite maar gehouden. Of je moet natuurlijk een probleem Elite hebben met krassen en hard geluid, maar dat weet ik niet heb je ook niks nog over gezegt dus neem aan van dat je dat niet hebt.
     
  3. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet uitgepakt...
    heb ik trouwens een goede nummer: lot 0727???

    bedankt voor de tip over de games
     
  4. berenscheet

    berenscheet Guest

    graag gedaan en suc6 verder;)..

    EDIT: het was een fout van die winkel denk ik, hij is nu weer 55 helaas..
     
  5. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al bijpassende zwarte Quick Charge Kits?
    en heb ik eigenlijk een goede lot (0727)?
     
  6. berenscheet

    berenscheet Guest

    Play en charge kit is er al wel in het zwart maar Quick Charge kit weet ik niet zo zeker..maar wat bedoel je met lot (0727)??
     
  7. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de nummer die staat op de verpakking...
    en hetzelfde staat ook in de serienummer...
     
  8. berenscheet

    berenscheet Guest

    wat zou er mis moeten zijn?? als mensen dat wisten per nummer dan zouden ze allang uit de schappen zijn gehaald..elke xbox is identiek en kan dus per code verschillend zijn of hij krassen maakt of niet.
     
  9. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ook niet allemaal zeker, maar had op pagina 5 dit gevonden...
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja er was een lading met xboxen die voor problemen zou zorgen, maar daar valt jou nummer niet onder. Mijne is van een dag eerder, (nog) geen enkel probleem mee gehad. Heb je er herrie uit dan? of krassen?

    Edit: maarja je weet natuurlijk niet of je een 'slechte' Elite hebt, als je hem niet uitprobeerd...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  11. NeoTripleX

    NeoTripleX Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het inmiddels uitgepakt... wat is ie mooi.
    heb ff co-op campaign halo 3 gespeeld, de elite is wel oké.
    ik kan het natuurlijk niet vergelijken met een premium xbox 360, maar hij is niet zo heel luidruchtig...
    en na 2 uur gamen zat er gelukkig geen kras op de cd
     
  12. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk gewoon niet te bepalen welke lotnrs precies een "goede" doos bevatten...

    Ik heb hier en daar gelezen welke lotnrs tevreden mensen hadden en welke lotnrs minder tevreden mensen hadden. Daarmee een selectie maken van welke wel en welke niet.

    Uiteindelijk ben ik toch voor een Halo 3 pack gegaan, omdat de Elites die nu op de markt zijn, allemaal van juni/juli zijn... ik wil er toch wel 1 met de "nieuwste" hardware en momenteel is dat voor mij de Halo 3 pack.

    Ik ben er nog steeds erg tevreden mee... al maakt t ding veeeeel meer herrie dan ik had verwacht... :'-(

    maargoed, de games zijn super vet en ik ga hier nog lang van genieten! :thumbs:
     
  13. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor de gene die het willen weten, inmiddels 2de vastloper met mijn Elite.

    Zijn er hier al meerdere mensen met een Elite die al vastlopers hebben gehad?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit er een standaarrd HD DVD in de Elite?
     
  15. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee
     
  16. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, misschien vinden jullie het helemaal niet interessant om te weten, maar inmiddels 3de vastloper.

    Nu begin ik me toch echt zorgen te maken.
    Zal ik 'm nu al terug kunnen sturen naar microsoft of moet ik wachten tot ie helemaal niks meer doet. Mijn Premium begon namelijk ook steeds met vastlopers tot ie niks meer deed.

    Zou de kans dan trouwens groot zijn dat je een nieuwe krijgt of zullen er al zoveel kapotte Elites zijn dat je gewoon weer een gereviseerde krijgt zoals toen met de Premium?
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Beetje onnodig om temelden hoevaak je Elite vastloopt.
    De kans is groter dat je een geresiveerde Elite krijgt , daarom zou ik ook wachten met opsturen ( meer kans op een verbeterde hardware)
    Zou je Elite elke dag vastlopen is het misschien wel het overwegen waard om je Elite opstesturen.
     
  18. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat geeft toch wel aan dat er iets mis mee is.
    Dat ding is ongeveer 2 weken oud, er word niet dagelijks mee gespeeld en langer dan 2 uur achtereen al helemaal niet. Verder staat ie vertikaal en helemaal vrij dus genoeg ventilatie.

    Sorry dat ik hier loop te zeuren maar na 3 Premiums had ik op meer geluk gehoopt met de Elite.
    Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen.
     
  19. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet m dan eerst maar een horizontaal!
     
  20. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat met die vastlopers te maken dan?
    Die kapotte Premiums die ik had stonden ook horizontaal.
     

Deel Deze Pagina