Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    haha voor mij geld precies hetzelfde dus als je hem ergens hebt gevonden zeg dat dan even :)
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de gok gedaan door vrijdag deze game te halen, en heb er geen minuut spijt van.

    Echt een top game ik heb er heel erg veel plezier mee alleen ben nog wel beetje noobish maar dat komt wel goed.
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu sinds maandag en sta nu net op de cover van de skateboard mag, heb de X-games en alles al gedaan maar nu heb ik het volgende probleem.
    Ik heb nergens meer challenges om meer coverage te krijgen?
    Alleen nog een S.K.A.T.E challeng waarbij ik alle pro skaters moet verslaan.
    Moet ik deze misschien eerst doen?
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar je map en druk op Y dan zie je de challanges voor Trasher. Nog genoeg te doen ;)
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de demo was die stad wel ff wennen. Ik heb die voetgangers en auto's al vervloekt :p maar nu ik er aan gewend ben en wat spots weet te vinden is 't echt te gek.

    Voeg mn gamertag maar toe voor online skaten \o/
     
  6. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is ie hier het goedkoopst (ongeveer 53 euro incl.): http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=35231. Je hebt wel CC nodig.

    En anders ff regelmatig X-Bazar, Ebay, Marktplaats, etc. checken...daar vind je ze meestal wel voor onder de 50.
     
  7. dickvandergaag

    dickvandergaag Old Skool RPG lover

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook de filmpjes doen!!!
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt genieten dit spel :D

    Gister de 5000pt line combo gedaan, waarna ik op de voorkant van the Mag kan. Komt er nog een challenge voor die 10000pt line? Of is dat alleen een achievement? Hoe en waar hebben jullie die aangepakt? Mijn 5000pt heb ik gewoon gehaald door veel manual + advanced flip + manual + advanced flip etc te doen op redelijk hoge snelheid van een berg af...

    Nog een leuk piccie, omdat ie gewoon zo belachelijk hoog is, en omdat ik mijn eigen schoenen aan heb :)

    [​IMG]

    Iemand anders die ook vind dat de petten een beetje raar zijn? Ik had wel wat meer diversiteit willen zien in 'Hat' gear. Ik vind eigenlijk alleen die bruine muts tof...
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  9. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    In een ramp kun je die erg gemakkelijk halen. Gewoon op snelheid komen en dan kun je de ene trick na de andere doen. Zo kom je makkelijk aan die 10k line ;)
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0

    maak je maar geen zorgen over die achievement die kan je makkelijk halen zodra je trasher hebt uitgespeeld. Maar als je hem perse daarvoor wilt halen (zoals ik) moet je gewoon een mooi plekje vinden om een sequence te doen die je 3x geeft en die dan 2 of 3 keer doen. Dan heb je hem zo.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik maakte me geen zorgen hoor :)

    Maar tnx for the tips ;)
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een spot met een lange rail en dicht in de buurt is van een half-pipe oid
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha zeker voor die ene video uitdaging. Was ik gisteren mee bezig bij een vriend. 6 grinds, 4250 punten, 1080deg Total spin.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Die video uitdaging kan je het beste in the res doen en dan gewoon op de stoeprand naar beneden grinden en elke keer als je opspringt om een andere grind te doen een spin maken van 180 of 360 graden. Dan is dat makkelijk te doen. Die punten krijg je makkelijk door je multiplier op 3x te krijgen.

    Nu mijn eigen vraag:
    Een vriend van me heeft gisteren ook skate gekocht maar die kan helemaal niets online doet omdat hij de melding krijgt dat hij te jong is. Slaat natuurlijk nergens op want hij is 16 en de game is voor 12 jaar en ouder.8) Iemand enig idee hoe dit op te lossen is, want nu kan die dus niets online dus ook geen videos uploaden of iets.
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er niks anders opzit dan een nieuwe gamertag aanmaken van 18 jaar en ouder.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Grrr mijn geduld met GCshop begint op te raken. Mijn status stond woensdag al op besteld en ze zeggen dat ze hem dan meteen op de post doen.

    Ik heb maa reens een mailtje de deur uit gedaan.
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de xgames af, wat nu?
    Ben ik verplicht al mijn video challenges af te maken voordat ik naar dat mega compound gedoe kan gaan? :mad:
    kheb er nog zo'n irritante.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb je beidde magazines al gedaan? Volgens mij krijg je bij de eerste magazine die je behaald de xgames en bij de 2e de mega compound.
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb zowat alle video challenges behaald in community center, genoeg te grinden en genoeg plek om te airen (blauwe pool), is ook bekend terrein :p
     
  20. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina