eOs eigen ladder!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    close deze topic ff a.u.b.

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst de plaatjes, nu ook al ladders...

Succes, maar ons zal je niet vinden op MyGamingLadders, werkt voor geen meter.

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je toch gelijk geven, die ladders werken kut en zien er niet uit...

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @eOs (Op een aantal chille leden ( 3 ) na): Lees de comments op jullie gastenboek.

5. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. eOs jat onze ideeen
    2. eOs jat onze team namen
    3. eOs report geen losses
    4. eOs is partner met WCG, matchbox, consolegaming en GB (LOL!)
    5. eOs Valour hihihihi hahaha

ga zo door jongens!

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat doen jullie allemaal met WCG? Trouwens nog geen eOs op WCG gezien :eek:

PS: Waar hebben jullie Valour van?

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik heb eOs al gevraagd eens te kappen met het copyen van onze 1337/Sh1zZLe.

Clan Banners
    Team Indelingen
    Team Namen

Ach ja, ik ga er niet over, beetje triest alleen.

8. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom niet praten ja qg. jullie met jullie jatten. als eenmaal onze managers nou ideeen hebben dat wilt niet zeggen dat wij dingen jatten. en trouwens wij reporten wel wat kommen jullie lullen. intenzz kom gewoon niet praten want jij weet niks van ons.

edit: welke namen hebben wij gejat dan? en wij waren niet op wcg vanwege te laat met inschrijven. dus a.u.b. sunrize en intenzz kom niet praten.

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Gast maak jezelf aub niet belachelijk. Jullie managers? LMFAO. qG UltraZa, knuppel in persoon zelve. IntenZz kom niet praten? Die gast heeft nu al zo'n 20 dingen gemaakt voor qG die stuk voor stuk overgenomen worden door andere clans.

- De I in de clantag, overgenomen door eOs.
    - Wij verzinnen de Clanbanners, baam overgenomen door eOs.
    - Wij verzinnen de Teamnamen 'Valour/Honor/Vanguard', overgenomen door eOs.
    - qG komt met de clanladders, eOs neemt over.
    - Team in de prefix, eOs neemt over.

Voor de rest hoor je mij niet klagen, als jullie het zo nodig vinden om weer iets over te nemen dan ga ik er niet over klagen maar verzinnen we gewoon iets anders. En SeKToR verander aub iets aan je toontje, mr nobody.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2007
  10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Reason Gaming hebben jullie verloren, bal. Jullie hebben onze plaatjes gejat, team namen (Valour, Courage (Later veranderd in Honor)) en nu ook nog ons idee voor een ladder (Waar ik niet mee zit, omdat die van ons 80x beter wordt (Geen MyGamingLadder bullshit)). Zeker bedacht door Xploit? Hoewel iedereen al wist dat we daar mee bezig waren.

Dus aub Nero, kom niet praten, knul.

PS: Alsof jullie een kans maakten op de WCG...

PS2: Nu vraag ik me nog 1 ding af, hebben jullie betaald voor MyGamingLadders? Of simpelweg illegaal gedownload?

11. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben nie veloren van Reason. jullie geloven hen omdat zij natuurlijk zogenaamd goed zijn. egt een konjte kussers jullliue van elkaar maar lama ik zeg al weer nisk want ik ben mr nobody. toch koen????

edit: en nemesis wij zouden ckr kans maken op de wcg. jullie gaan zomaar dingen zeggen over ons. zijn jullie jaloers ofzo? zo reageren jullie wel maar ja.

12. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu is hij boos omdat hij weet dat wij fucking gelijk hebben eOs wannabe qG.

ps: waar hebben jullie leren designen XD hahahah
    ps2: waar hebben jullie engels geleerd "so Give him a good Welkom !" XD hahaha

edit:
    whoooooooohohohoh hahahahahahahahahahaaaaahahahaha
    wij spreken gewoon de waarheid yo

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

SeKToR jullie blijven roepen die gast van CG geloofd Reason terwijl wij gelijk hebben. Hebben jullie foto's / filmmateriaal? Zo niet is het gewoon jullie die de Loss niet kunnen accepteren en hierdoor weer drama gaan lopen schoppen. Daarbovenop zetten jullie de match neer op jullie website als een win, hoe triest.

Een scrim match winnen tegen qG wordt op jullie website gepost als een fucking heldendaad, gaygaygay.

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    En die van CoD4 wordt niet eens gepost.

15. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    luister die reason gaming mensne wetne zelf wel wie er gewonnen heeft maar wij zijn niet zo zielig als wij verliezen om te gaan zeggen dat de tegenstander cheat. en natuurlijk mogen we trots zijn dat we qg hebben verslagen. en jullie spreken niet de waarheid. ik hoord eeen reactie van Majingoku van op jullie eerste LAN worden wij geraped. daaorm hebben wij gelijk AR gaming gewonnne van HLH en NF1. dus ga a.u.b. niet praten van wij hadden geen kans. wij verslaan jullie op gears online. dan maken we ckr wel kans op een LAN tegen jullie. Misschien winnen we zelfs terwijl wij ZOGENAAMD geen LAN ervaring hebben.

16. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er nou scrims posten :confused::confused: das gay

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    In een scrim :eek:. Dat gaat ook echt ergens om. Maar beantwoord m'n vragen is.

1: Als jullie toch scrims erop zetten, waarom dan niet de van CoD4?
    2: Hebben jullie MyGamingLadders gekocht of illegaal gedownload?

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

En nu verwacht je dat ik trots ben dat je AR Gaming hebt gewonnen? NF1 (aka aoD) en HLH werden door ons al zovaak hiervoor verslagen. Je wint een LAN nadat iedereen gestopt is met het sirieus spelen van LANs en zonder dat wij meededen? Jullie verslaan ons op LIVE, sure. Als wij een team-change doen en de taak van sniper van EviL B U U teruggegeven wordt aan iemand die 2 maanden niet meer met een sniper geschoten heeft (EXP3r1EnZ) en dSis in een nieuw team terecht komt win je met 23-22 Good Job. Wij staan in de 8'ste finales van het WCG, jullie? staan nergens, precies ja.

19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie gingen zeker helemaal je best doen in een scrim? En Nero wie heeft Valour bedacht?

20. EsSeNcE Ic3

EsSeNcE Ic3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat allemaal waar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina