Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Wat bedoel je met rainbow?

    Edit weet het al ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2007
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL mijn Fifa 08 avontuur houdt hier alweer op. Dat een spelletje uitdagend en vooral niet te makkelijk moet zijn ben ik 100% met iedereen eens, maar dit valt niet te spelen. Ik ben nu al 2 avonden bezig om een simpele match te winnen tegen een easy computer.

    Het is al zo erg dat ik al 3 keer gekeken heb of de moeilijkheidsgraad niet op pro stond. Het enige wat ik zie is hoe elke keer weer de bal onderschept en afgepakt wordt door de tegenstander. Het spel speelt geweldig en ik baal er echt van dat ik gewoon geen enkele match kan winnen. Telkens als ik een kans krijg mislukt de poging en de tegenstander weet wel uit elke onmogelijke hoek en in elke situatie te scoren.

    Ik probeer strategie na strategie uit, maar het schijnt geen kut te helpen. Als ik dan eindelijk de bal heb dan wordt mijn speler door een easy computer het ziekenhuis in getrapt op het veld. Nogmaals dat het moeilijker is geworden vind ik prima, maar ik zie mijzelf niet een heel seizoen uitspelen op deze manier dat is erg slecht voor mijn hart denk ik. Erg jammer dat het instapniveau voor iemand die niet al te vaak voetbal games speelt zo verschrikkelijk hoog ligt.

    Ik slaap er nog even een nachtje over, maar zoals ik er nu aan denk knikker ik deze morgen op de bazaar.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zet de voorzet hulp aan!

    Kom op niet opgeven

    probeer eens rustig op te bouwen aan de zijkant. En aan de rand van de zestien geef je voor met 2 x de X knop hij komt dan laag voor en dan kun je hem afmaken! (den er ook aan dat je niet teveel de ren knop ingedrukt houdt dan ben je zo wie zo kwetsbaarder, en verlies je makkelijker de bal!


    Ik weet zeker dat als jij je eerste goals scoort dat je echt een mega gevoel krijgt van wow!( had ik ook)

    Maar echt probeer op te bouwen en je zult zien... het gaat je lukken!

    Succes!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  4. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu toch wel al een aantal ranked games gespeeld, maar als ik bij mijn statistieken kijk heb ik geen punten, er staat overal een - iemand een idee hoe dit komt en wat ik kan doen om wel mijn ranking zichtbaar te krijgen?
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG, gisteren zo'n mooie goal gemaakt met Messi in de demo(ja ik wacht nog op mijn bestelde versie van play.com)

    Maar goed, messi kreeg de bal aan de zijkant en tikt hem meteen naar eto'o, die hem op zijn beurt weer naar Messi terugkaatst. Messi trekt naar het midden van het veld en dolt 2 man, schiet dan van 30 meter en die bal vliegt er echt ongelooflijk mooi in_O_ Ik had echt zo iets van, die zal wel naast gaan:9 En toen zat die erin ik echt zo: WOOOOOO:lol:

    Daarvoor ook met Messi iemand met een perfecte akka omspeeld, om daarna mooi voor te geven op Henry, maar die kopt net over.

    Heerlijk game, en wat een heerlijk gevoel als je dan ook zon akka maakt of een mooie goal maakt.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan sta je nog te laag in de ranking zodat het nie zichtbaar is, winnen is dus de oplossing:p
     
  7. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Frangster heeft wel gelijk als hij zegt dat de CPU wel heel gemakkelijk scoort. Ik ondervind dat ook. Probeer je de ganze wedstrijd te scoren, is het telkens net niet, dan bij de eerste aanval van de CPU, schiet hij hem er gelijk in.
     
  8. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik sta nu 567e van de wereld ranking :D reeks van 6 alweer en 32 gewonnen en 8 verloren
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het spel juist helemaal niet zo moeilijk. Speel dan op Semi-Pro, maar dan win ik toch echt met 3-0 telkens. Moet wel zeggen dat ik alle hulp gewoon aan heb staan.

    Ik mis gewoon het gevoel van vrijheid bij FIFA. Het draaien duurt te langzaam. Het is net of alle spelers een huis naast de McDonalds hebben staan.
     
  12. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle hulp aan zet, heb je natuurlijk niet veel vrijheid;)
     
  13. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha 23 wedstrijde verlore, 4 gewonne met ranked.

    maarja speel dan ook overal met Feyenoord, maar altijd tege barca of man. united ofzo..

    maar me gratis online maand is tog bijna om, dus maakt me niet veel uit.
     
  14. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier nog een paar fimpjes en een tutorial met skill moves

    Arena
    [yt]afFrwkNHKIs[/yt]

    Wedstrijd
    [yt]D27YCKndaYo[/yt]

    Tutorial
    [yt]lkac_f2W8Hk[/yt]
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het opslaan van teamopstellingen/aanpassingen spelers?

    Als ik de schoenen/tape/shirt in de broek verander bij de spelers in de creation zone, dit vervolgens opsla, is het de volgende dag alweer verloren. Hetzelfde geldt voor de opstellingen en formaties die ik opsla.

    Dit probleem viel me in eerdere delen ook al op, hoe is dit mogelijk? Of doe ik iets verkeerd?
     
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe 2 wins en 12 losses ^^
    altijd 0-1, en net zoals in fifa07 moet ik terug leren scoren :x.
     
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf amateur en vond het vooral in het begin erg moeilijk, ik kwam dan ook van de PC versies. Ik krijg het steeds meer onder de knie. Trucjes laat ik nog even links liggen en focus meer op de bal rond laten gaan en dan proberen uit te breken.

    Meestal wordt het 2-1, 2-0, 3-0, enkele keer 4-0 of 4-1 maar vanavond dan toch eindelijk een monsterscore gecreeerd. Feyenoord-Excelsior werd maar liefst 12-1 \o/

    Zit nu precies op de helft van mijn eerste seizoen, 1 gelijk, 1 verloren en de rest allemaal gewonnen.

    Toch erger ik me een klein beetje aan 2 zaken. Als ik vergelijk hoeveel moeite ik moet doen om een bal af te pakken i.v.m. de AI de bal van mij afpakken, dan klopt er iets niet. Idem met de scheids, vaak krijg ik een vrije trap tegen als ik de bal probeer af te pakken, en geregeld zie ik mijn speler omver vallen als de AI hem van mij afpakt en de scheids blijft stil.

    Verder blijft het een topper, beter dan voorgaande jaren en al 1000% beter dan de PC versies. Grafisch vind ik hem ook super. Vermaak me dan ook 100%

    Sinds vandaag wireless NIC aangesloten, als ik straks wat beter ben geworden zal ik me ook in online games gaan begeven.
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan op prof kijken of je dan nog steeds niet moeilijk vind.
    en vrijheid tja ach in het echie heb je ook niet zo heel veel vrijheid, of wil je dat ontkennen?

    En ik merk dat je niet zo leuk vind, stop er dan gewoon mee, je vergelijkt het spel te veel met PES.
    Wacht nog aantal dagen en dan kan je weer lekker pessen.
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig Trick filmpje, tog nog een vraag.

    Hoe doe je die Around de world nou( schaar in de lugt tijdens hooghouden)

    En de Rabona(SCHOT ACHTER STANDBEEN)

    voor de 360

    THANKS(Y)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Around the world doe je door (normale standaard fifa controls) LT + RB, dan gaat hij hooghouden, vervolgens duw je met de rechter thumbstick naar onder en draai je hem heel snel een aantal keer een rondje, tegen de klok in. Succes!

    Ik heb trouwens Fifa 08 gisteren gekocht, en ik moet zeggen; het bevalt mij wel! Ben normaal niet zo'n Fifa'er geweest, meer de PES kant op maar dit spel speelt erg lekker! Iemand die mee wilt doen aan zo'n online league? Ik ga er misschien één op zetten als er een beetje animo is en ik snap hoe het werkt. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina