[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, ja die silver skull in Sierra 117 kun je alleen halen als je het level vanaf het begin start. En je kunt niet anders, want hij ligt vrij vroeg in het level. :confused:
    Het enige wat ik me kan bedenken is: Heb je wel op normal of moeilijker gespeeld?
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ik kijk het filmpje alleen niet maar ik weet niet of dat boeit. Ik skip zeg maar arrival in dat lvl.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, heb er nu 6. Eerste 5 van de Acts en die Gouden in Sierra 166.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, het probleem is verholpen... Ik had dit level verschillende keren gespeeld met verschillende vrienden en dus op de één of andere manier niet goed rond gespeeld (van begin tot eind).
    Gisteren avond wel gedaan en nu is de singleplayer dus klaar \o/
    Binnenkort eens wat skulls en andere leuke dingen checken ;)
     
  5. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het voordat je account word geupdate op bungie.net. Want daar staat dat ik nog 4 games heb gespeeld en dat ik nog level 1 ben maar ik ben nu al level 9 en ik heb 16 games gespeeld.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Meer mensen die last hebben van unreadable discs? Ik heb 2 versie van Halo 3, en bij beide kan ik de single player niet spelen :eek: Online gaat zonder problemen.
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    de stats op bungie zijn bij mij al vanaf de 4e niet geupdate =(

    gister nog wel zo gepwned op valhalla (shot/snipe) 8)
     
  8. black wasp4

    black wasp4 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb exact het zelfde probleem, alles werkt behalve de single-player :confused:
    ik denk dat ik gwn mijn geld ga terugvragen want ik heb al een nieuwe gehad in de winkel en het werkt weer niet:mad:
    het rare is dat alle andere games wel perfect werken, is dat bij jou ook?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ja. Maar er gaan geruchten dat binnen 2 weken een patch hiervoor uit wordt gebracht. Tik maar eens in op google 'Disc Unreadable Halo 3' en je krijgt een waslijst van hits. Een bekend probleem dus.

    Dit zou ook nog kunnen:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2007
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja heb ik ook met het 9e level op normal, kreeg het eindfilmpje maar niet de archievement:eek:
     
  11. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit 3 dagen lang gehad. Spel/Xbox gewisseld van een vriend en hetzelfde probleem. Mijn xbox+spel bij hem thuis geinstalleerd en geen enkel probleem.

    Heb de modem thuis gereset en hij werkte toen prima. Kun je eventueel proberen..
     
  12. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk... Geen proobleem met het spelen van Gears of wars, COD3, PGR3 enz enz, en nu kan ik opeen niet normaal meer online spelen zonder mijn hele router/wireless setup te moeten veranderen... Dat zuigt en is de schuld van bungie/MS.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inmiddels zijn de koelkasten verwisselt voor een sterretje en ranked is nu gelijk aan social :+

    Arrival hoort niet bij Sierra dus dat maakt niet uit. Sommige skulls verdwijnen of komen pas als je bepaalde vijanden verslaat. Als je de skull op sierra gewoon haalt op normal kan je dat het beste doen door er gelijk heen te gaan en even alle vijanden te ontwijken. Dan ligt hij er 100%

    Wij hebben het nog af en toe, is wel irritant maar als je iemand even een andere lobby laat starten werkt het meestal wel weer.
     
  14. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat je je vrienden niet kunt joinen klopt ook deels. Probleem is dat als je hem op Open hebt je dan vaak weer geen matchmaking kunt doen ( bij Speedtouch in ieder geval ). Via die omweg kun je het systeem redelijk foolen.
    Toch heb ik ook wel probleempjes. Het beste is waarschijnlijk om zelf te hosten en anderen in je lobby te laten komen. Tevens kan ik zelfs met strict bij sommigen toch eindelijk joinen ( wat voorheen niet kon ).

    Ik ga echter nog proberen een paar extra poorten te openen... kijken of dit nog meer effect heeft :)
     
  15. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    Ik ben nu sergeant grade 3 al een paar dagen. maar nu staat op mijn stats pagina op bungie.net dat ik nog steeds sergeatn grade 1 ben. Ik heb mn cache enzo al geleegd en heb al 1000x gerefresht maar het staat er nog steeds.

    http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=int3nz0r

    hoe komt dat?
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Co-Op gedaan met Halo 3. maar een van men vrienden kreeg last van zijn controller dat die steeds uitviel bij halo 3. Hij had toen zijn Xbox 360 even uitgezet maar het hielp dus niet. Is dit een fout in de game? En is er een oplossing voor?
     
  17. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien was z'n controller leeg?
    lol
     
  18. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    echt, hoe je zo'n level in 10 minuten kan halen op herioc of legendary, daar kom ik niet bij met m'n kop :p
    En ik ben ook de slechtste niet lol.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dat is inderdaad ook niet te doen :) maar mocht het je lukken krijg je wel dikke multiplier bonus :D _O_
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij 2 keer nieuwe batterijen er in gestoken. Op een geven moment kreeg hij zo een berichtje dat zijn controller uit verbinding was en toch kon die chatten en gamen. Tot dat het echt steeds uitviel.
     

Deel Deze Pagina