Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja ok maar ik heb die challenges waar je moest grinden eigenlijk allemaal in the res gedaan want het is daar heel makkelijk grinden op al die stoepranden enzo. Ook die andere filmchallenges waar je bijvoorbeeld een 7 meter jump moet halen heb ik ook daar gedaan. Was wel iets moeilijker maar zag er wel vet uit:9

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dankzij jouw heb ik de benodigde film challenges gehaald om mee te kunnen doen aan de X-Games. Moet er nu nog 1 doen, dan heb ik geloof ik alle film challenges gehaald en dat betekend weer wat Achievements:9 Gaat zo hard de laatste tijd:cool:

Ik had ook nog een vraag:
    Wat moet je doen voor deze Achievement?

Uninsurable
    25
    Complete all Medical Milestones

Wat houdt deze precies in? Ik heb volgens mij de hele stad al geunlocked hoor:confused:

Keys to the City
    30G
    Unlock all locations

:)

Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  3. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    zeg eens, waar kan ik de filmpjes dat ik gemaakt heb vindne op internet? want normaal moet ik een mail ontvangen maar ik heb die mail niet binnen, is er dan iets? ik heb nochtans juiste e-mailadres ingevoerd hoor :confused:

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    @The Fox, voor die lokaties moet je alle Skateparken hebben uitgespeeld. Deze achievement krijg je als je het spel hebt uitgespeeld. Denk hier aan aan: De X-Games lokatie, Plan B lokatie etc.

Voor de andere moet je even naar je map gaan en dan op LT klikken en dan Record en dan Miltstones daar staat alles.

5. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    @SWYV ... ,

Deze tutorial is bedoeld om te kunnen registreren op de EA website wat nogal lastig blijkt te zijn. Mocht een van de stappen niet lukken of niet van toepassing zijn in jouw situatie. Post dan een vraag.

----------------------
    Probeer niet je gamertag te linken via de persona's pagina op de EA website, dit is nutteloos en werkt niet (goed)!
    Volg de stappen zoals hieronder beschreven om je gamertag wel te linken.

----------------------

1. Ga naar xbox.com en controleer je email adres op de volgende pagina:
    Account management
    2. Ga naar www.passport.com en controleer daar je email adres. Dit moet hetzelfde zijn als op xbox.com. Als je adres op onbevestigd staat zorg er dan voor dat je deze bevestigd.
    3. Upload footage via demo of de retail versie.
    4. Kijk of je een email heb gekregen van skate. Zoniet ga naar 5, zowel ga naar 6.
    5. Ga naar EA Gamertag link service
    Vul je gamertag in en kijk weer naar je email. Als je zowel op xbox.com als passport.com je juiste email adres hebt opgegeven krijg je nu de email.

------
    Nu komen we bij de EA site. Belangrijk om te vermelden is dat er twee types login zijn op de ea site. Een classic en een email login. De classic is een oude manier van inloggen en wordt gebruikt om je gamertag te linken. De email adres is de manier waarop ze nu willen dat je inlogt. Er zijn veel manieren om een gamertag, classic en email adres aan elkaar te linken maar wij doen het op de volgende manier.
    ------

Mensen die nog niet een EA email account hebben aangemaakt:

6. Klik op de link in de email. Na de mail kan je een nieuwe classic login aanmaken.
    7. Vul de benodige informatie en dergelijke in. (misschien moet je nog iets bevestigen via de email).
    8. Ga naar de classic account linker. Vul daar je classic screen name in met wachtwoord. Update nu je account naar een email login.
    9. Log nu in op EA profile met je email login. Klik op personas.
    10. Selecteer je gamertag.
    11. Ga naar Skate.Reel en klik op mystuff -> profile om je footage te zien.

---------------------

Mensen die al een EA email account hebben aangemaakt:

6. Log in op deze EA email account en selecteer persona's
    7. Maak een nieuwe classic account aan
    8. Klik nu op de link uit de mail van stap 5. Log in met je zojuist aangemaakte classic account.
    9. Log nu in op EA profile met je email login. Klik op personas.
    10. Selecteer je gamertag.
    11. Ga naar Skate.Reel en klik op mystuff -> profile om je footage te zien.

Bron

En om Videos te downloaden als je dat eenmaal hebt gedaan:

1) Upload je filmpje naar Skate Reel
    2) Zoek je filmpje op en ga naar de broncode van de pagina
    3 ) Zoek op 'flv' tot je een url met je filmpje tegenkomt (ga naar Bewerken en dan klik op zoeken en typ dat in)
    4) Paste het url in een ander window maar ga nog niet naar de pagina, want nu komt het:
    5) Verander in je url flv naar avi.. Deze file staat ook gewoon op de server!!
    6) Download de file en bekijk hem, het filmpje staat op zijn kop??? (Het beste is om de link op een plek neer te zetten (een forum ofzo) en dan rechts klikken Doel opslaan als)
    7) Om dit te verhelpen open je Windows Movie Maker en importeer je je filmpje
    8 ) Voeg het effect: Mirror vertical toe aan het filmpje (180 draai)
    9) Sla het filmpje op en je hebt een wmv, upload deze naar Youtube!

6. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Check even de bron want daar staan alle links wel goed, hier missen een hoop links.

7. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Oja was ff vergeten. Heb het gedaan.

8. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, jij bent die gast wat het geschreven heeft :p

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor de eerste moet je alle milestones die ook maar iets medisch zijn voltooien. Dus je botten 10x breken enzo. Je kan je milestones zien in je backpack en dan linksboven in de hoek. (weet niet meer hoe het heet.:+)

Keys to the city betekent dat je alle locaties unlocked moet hebben. Dus ook de mega compound enzo. Komt er gewoon op neer dat je alle challenges in de game moet doen dan krijg je die vanzelf.

10. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    OMG nu word ik echt pissig van, ik krijg nog steeds geen e-mail in inbox en ook niet in de ongewenst map voor die stap 4 en 5 :mad:

4. Kijk of je een email heb gekregen van skate. Zoniet ga naar 5, zowel ga naar 6.
    5. Ga naar EA Gamertag link service
    Vul je gamertag in en kijk weer naar je email. Als je zowel op xbox.com als passport.com je juiste email adres hebt opgegeven krijg je nu de email.

ik krijg gewoon geen e-mail binnen :mad:

11. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat je email bevestigd is op www.passport.com? Staat in het geel in het midden bovenaan. Als je email goed is ingevuld op je xbox.com profiel en op je passport.com dan moet je gewoon die email krijgen via stap 5. (tenzij je nog niet iets hebt geupload via Skate of Skate Demo).

Dat klopt ja :)

Hier overigens een nieuwe tutorial voor het opslaan van Skate.Reel videos, een uitgebreide tutorial zodat iedereen er mee overweg kan:

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zie niks met geel =(

maar wat bedoel je met bevestigen?

13. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een ander email adres als een hotmail adres hebt gekozen voor je Live ID (gmail.com, yahoo.com) dan moet je blijkbaar nog een keer je email adres bevestigen. Dat zie je dan staan op de pagina. Heb helaas geen screenshot ervan.

maar als jij het niet ziet (misschien hotmail adres?) dan wordt het een stuk lastiger. Probeer anders alsnog een keer wat te uploaden via skate of skate. demo (accepteer de tos) en dan weer proberen te linken.

Geeft de EA gamertag linker nog een foutmelding ofzo of geeft hij aan dat de email is verzonden?

14. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    die zegt dat het verzonden is maar ik krijg gewoon niks en ik gebruik hotmail live inbox met hotmail.com e-mailadres

15. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou het email bevestigen verhaal ook niet van toepassing zijn bij jou. Ik probeer andere mogelijkheden te bedenken maar we zijn het lijstje afgeweest. Misschien later nog eens proberen bij de EA gamertag link service.

16. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even in 't forum op skateflickit.nl. Ik had 't zelfde probleem en ik heb daar mn vraag gesteld. Ik heb 't nu ook werkende dus give it a shot....

18. RINO

RINO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eyy ff een vraagje.
    Bij die missie in warehouse dat je een transfer door dat raam moet doen heb ik spillway skatepark unlockt ofzo, maar waar is die dan precies?

19. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dat park waar je door dat raam heen moet:+

20. RINO

RINO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh? die had ik daarvoor ook al..
    En heeft er iemand misschien nog tips voor het landen van big drops?

Deel Deze Pagina