Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het realisme is trouwens ver te zoeken voor een zogenaamde simulator: reed net 301 km per uur in mijn Golfje, knalde vervolgens tegen de vangrail, tolde 10x ofzo en reed vrolijk verder. 8)

    Maar het spel heeft toch weer een zekere aantrekkingskracht. :thumbs:
    Die veilingen online zijn erg tof, veel mooie kunstwerkjes staan er te koop. _O_
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe had je de Damage instellingen staan? Op Simulation? Pas dan merk je pas verschil wanneer je met je auto tegen de vangrail aanknalt ;) Vooral online :D Ben nu bezig met de laatste achievement voor deze game (1 miljoen online credits) maar dat is toch ook wel de leukste moet ik zeggen.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heeft iemand een goede drift setup voor de Silvia S15?
     
  4. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je die Natural en Hardcore Achievements halen? ik heb al vele male zonder engige assist gereden en op de moeilijkste stand ( wel met een auto ver boven de AI klasse ) maar toch krijg ik deze Achievements niet... :mad:
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik zo niet meer, maar een Golf II hoort met 50 km per uur al total loss te zijn. ;) En 301 km per uur is ook wat overtrokken. ;)

    Crashtest Golf II

    Golf IV tegen Golf II

    Had dat opgezocht om te kijken hoe onveilig mn auto was, viel toch weer tegen. :eek:

    Schakelen ook op manual zetten, zo kreeg ik naturel tenminste wel zonet. :)

    Edit: argh, die auction klopt niet; die laatste minuten wisselen de hele tijd. Moet een auto heb die topzwaar is, maar al 3 veilingen verloren. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Het spel zou best kut worden als ze helemaal aan de crash test gaan voldoen. Rijd je met 50/100 tegen de muur moet je restarten. Dat zou ik iig totaal niet leuk vinden.

    De Auctionhouse klopt wel. Maar als er in de laatste 2 minuten nog geboden word komen er weer 2 minuten bij. Dus je kan eindeloos doorgaan als je met twee man steeds elkaar overbied. Ik had daar eerst ook een half uur aan verspilt. Vind het zelf niet goed bedacht.
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef me je auto maar , en dan wat geld:) zet ik hem erop voor je + een paint.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Vind ik goed, maar hoe geef je geld? ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je dat kan instellen zou ik het wel leuk vinden. Dat is pas simulatie. ;)
    Heb gisteren eindelijk een ontzettend zware auto gewonnen, die heb ik nodig voor de laatste paar races in de eerste serie (nog voor amateur). :)

    Heb de Golf R32 ook al gewonnen en helemaal getuned, heeft nu prachtige acceleratie van 9.8. En dat met originele bodykit (die is het mooist :)). :+

    Ben benieuwd of iemand mijn hoerenauto heeft gekocht. 8) *start Forza op*
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het wel in ruil voor een andere auto i.p.v geld;).

    Post fotos :+
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, het zuigt pas egt om iemand af te zeiken die gewoon het niet zo goed kan op een moeilijkere stand! Ik speel zelf ook wel met transmission op manual, AI op hard, alle assists uit (behalve ABS) en driving line uit, maar als je dat doet moet je ook respect hebben voor mensen die het op een makkelijkere stand hebben. :{

    @ Chaos: Probeer idd maar eens met damage op hard, als je dan tegen de vangrail klapt staat je besturing scheef en is je motor gelijk geel.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Zit op een paar ton van level 46 vandaan. Vandaag nog ff een keertje een endurance doen en laten doen, en dan hopen op nieuwe super auto's voor een eventuele achievement. Wat ik wel minder vind is dat je flink moet betalen voor het wisselen van regio. Iemand een idee wat het kost per keer of niet?
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, krijg je rookwolken en trekt de auto naar links (of rechts). Maar de optische schade mag wat mij betreft wel in Flatout stijl; alles kapot. _O_

    De muziek in het spel is overigens wel verschrikkelijk, nog nooit zoveel kutmuziek gehoord. |:-
    Lang leve de optie altijd en overal je eigen muziek te gebruiken. \o/
     
  14. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutmuziek?? Vind het juist een toffe soundtrack...

    Zit btw al weken op level 50... Jammer dat er niet meer te behalen is!!

    Ik zit met smart op nieuwe circuis te wachten!!
     
  15. The Flash

    The Flash Guest

    1ste keer is het 200.000, 2de keer is het 500.000, 3de (en alle keren daarna) is het 2.000.000. Vrij prijzig indd.
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb het spel vrijdag binnen gekregen van Megawebshop (€20!).
    Ben meteen maar begonnen op het 1 na hoogste niveau en win alles met goud, blijft het zo makkelijk of kan ik hem gerust op een hoger niveau zetten?
     
  17. The Flash

    The Flash Guest

    Makkelijk en gerust met 30 vingers in je neus op hard hoor. Het blijft makkelijk, maar toch is het geen saai spel. En ook niet mega kort ofzo. Mjah, probeer zelf maar. :D

    Maar damn he, 20 euro, das vies goedkoop jongen, goede deal! :thumbs:
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Volgens mij was dat een foutje want hij is inmiddels weer 29,00 euro. Heb je geluk dDirk :D.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sommige muziek in het spel mooi, alleen er zítten van die rare jazz nummers in...
     
  20. The Flash

    The Flash Guest

    Mjah, dat hebben ze gedaan voor de afwisseling natuurlijk. In FM zat bijv. maar 1 soundtrack (wel van een nederlander btw). En zo spreken ze kwa muziek ook een breder publiek aan, er zijn bijv mensen die houden van jazz onder het racen. Persoonlijk zet ik altijd mijn eigen cd'tje op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina