1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoezo is dat vreemd? HD moet je gewoon niet meesturen, dus eraf halen ;) Ik zou gewoon bellen voor reparatie!
     
  2. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    toen mijn xbox 360 kuuren kreeg, kreeg ik van mijn neef de tip om alles los te koppelen van de console, en dan weer alles netjes aan sluiten. dus ook de hard disk. toen deed mijn xbox het nog 2 maanden goed, en toen opeens the red ring of death....... maar goed, je zou dus kunnen proberen even je harde schijf te verwijderen, en dan kijken of hij zonder die hd wel de dvd/game speelt. zo ja, weer ff de hd er op, en weer proberen. als hij het dan weer niet doet, dan weet je dat op een of andere manier de hd of de aansluiting daarvan niet goed werkt, want anders zou hij de dvd/game ook niet lezen met een verwijderde harde schijf.

    en anders toch ff bellen met ms. maar laat je niet afschepen, als je alles geprobeerd hebt om je xbox aan de praat te krijgen, en niks werkte, dan moeten ze hem wel repareren. ik hoop dat je xbox het gewoon blijft doen, en anders sucsess met het opstuuren.
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik dat maar eens proberen:)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mbt de intstructies van de helpdesk. Gewoon uitvoeren of zeggen dat je het hebt gedaan. Het is niet zo vreemd dat MS wel eerst het 1 en ander gecontroleerd wil hebben. Ik had allerlei disc unreadable errors (om de zoveel tijd) en de helpdesk vroeg of ik het nu een keertje zonder HD wilde proberen (eeehh waarom?), ik gaf aan dat ik de errors niet altijd kreeg dus dat het een beetje een onbetrouwbare proef zou worden.

    Echter wel gewoon gedaan, in de zin van: Telefoon neergelegd, rustig een kop koffie gezet, met koffie terug gelopen en gezegd: 'ja hij geeft nog steeds de foutmelding' :+
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb net weer gebeld met die mensen daar bij MS en tjonge wat zijn die klant vriendelijk...

    Mijn xbox heeft het zowaar ander half maand mogen doen, maar een spoed reparatie no way daar begonnen ze niet aan..

    Moest maar gewoon 25 werk dagen wachten want dat was normaal.

    Tevens was het ook normaal bij MS dat hun console het na reparatie het maar anderhalf maand deed.

    Ik vind dit rond uit belachelijk!

    Na de 3de reparatie krijg je dus een gratis game met controller
    Na de 4de misschien een elite

    Waar gaat dat heen met dat bedrijf, het mag na mijn idee niet eens tot een 2 de reparatie komen!
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind persoonlijk iedereen die ik aan de lijn krijg zeer klantvriendelijk. Loop met ze allemaal te ouwehoeren en alle mensen die ik spreek weten zelf ook wel dat het gewoon balen voor ze is dat je je 360 kwijt bent. Dat MS gewoon een baggerconsole heeft geleverd blijft een feit, maar klantvriendelijk zijn ze tegen mij iig wel!

    NB: guess what, ik ben net zeer netjes gebeld door de klantenservice die voor mij het trackingnummer bevestigde. Tot nu toe niks te klagen
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat ik erg grof vond in mijn geval was dat de beste man in ging twijfelen aan mij... hoe ik met mijn console omging..

    Nou het spijt me zeer maar wat denken die gasten dat wij nederlanders geld te veel hebben en gaan lopen gooien en smijten met 400 pleuros??

    Nee bij de 3de en 4de reparatie werd het speciaal... dus tis vrij normaal zeg maar dat je hem meerdere malen kwijt bent :confused:
     
  8. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had je net de verkeerde aan de lijn vrees ik ;) Ik heb helemaal niks te klagen over de klantenservice, top.

    Beetje lullen over hoe slecht MS is, en zelfs de man aan de telefoon gaat daarmee akkoord :emo: Mijn status is anyway nu:

    Trackingnummer: (tralalalalalala)
    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 08/10/2007 10:33 's morgens
    Getekend door: ERK
    Vestiging: WARENNAN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 08/10/2007 10:33 's morgens AFGELEVERD
    08/10/2007 6:50 's morgens WORDT AFGELEVERD
    HERNE-BOERNIG,
    DE 05/10/2007 10:31 's middags AANKOMSTSCAN
    APELDOORN,
    NL 05/10/2007 8:30 's middags VERTREKSCAN
    05/10/2007 5:53 's middags HERKOMSTSCAN
    05/10/2007 1:30 's middags AFHAALSCAN
    DE 04/10/2007 4:52 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Dus nog ff wachten \o/ Gelukkig hebben wij 2 xbox 360s in huis dus kan ik gewoon lekker verder gamen :cool:
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld, mijn reparatie (7 dagen geleden aangekomen inDuitsland) is afgerond. Hij is op de weg terug! Hoe krijg ik een tracking nummer van UPS?

    Xbox Support zegt de ene keer dat je die per email krijgt, andere zegt dat je het nummer van de heen zending moet gebruiken (die staat nog steeds op afgeleverd van vorige week).
     
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kreeg te horen dat ik hem helemaal niet kreeg, of ze begreep me verkeerd kan ook:9
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    op het bewijs van je retourlabel staat hetzelfde nummer als op je verzendlabel :)

    edit: Wel bi-zar wat ze allemaal bijhouden! (en die van mij is dus aangekomen)

    FRANKFURT,
    DE 08/10/2007 10:29 's morgens AFGELEVERD
    08/10/2007 6:50 's morgens WORDT AFGELEVERD
    FRANKFURT,
    DE 06/10/2007 5:30 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 06/10/2007 2:01 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 05/10/2007 11:36 's middags AANKOMSTSCAN
    DRACHTEN,
    NL 05/10/2007 7:30 's middags VERTREKSCAN
    05/10/2007 7:05 's middags HERKOMSTSCAN
    05/10/2007 2:22 's middags AFHAALSCAN
    DE 05/10/2007 4:52 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    edit2: waar is trouwens de status van de reparatie te zien?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  12. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb opnieuw gebeld en nu het nummer gekregen van een andere medewerker. Gewoon bellen dus.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja sorry mensen dat ik ff kwaad reageer hiero ...

    Maar om na anderhalf maand alweer een xbox terug te moeten sturen word je niet echt vrolijk van, en dat je geen spoed of e.d. gedaan krijgt bij M$ maakt het humeur er niet echt beter op
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me goed voorstellen

    Ik heb zonet gebeld en kreeg to horen dat ie op de weg terug is:D
    Heb gelijk ook tracknummer gekregen van die medewerker
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    zit sinds vanmorgen te wachten op stickers voor het verzenden...
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Ontvangen factuur gegevens is mijn status.
    Hopelijk komt hij dan morgen.

    Trouwens ook nog een game gekregen omdat het mijn 3e repair is.
    Moest er wel om vragen, terwijl ze dit eigenlijk gelijk moeten aanbieden/doorschakelen naar 2e lijn.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar om nog even op mijn vraag terug te komen (het zal trouwens ongetwijfeld ook ergens staan), waar kan je de status van je xbox bij het repaircenter zien?
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    service.xbox.com

    Werkt niet altijd perfect, mijn status (no pending repairs) veranderde nooit terwijl hij wel gerepareerd is.
     
  19. anthraxxis

    anthraxxis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is terug!! slechts 6 werkdagen weggeweest. nu maar hopen dat die het doet;). wel een maandje live erbij, en het is mijn eigen xbox.

    trackingnummer is wel anders, dus had het nou niet bepaald verwacht
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar ben ik al geweest en staat geen enkele console?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina