Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Jows :lol::thumbs:

    Die benen van Beckham :{:emo:_0/ tsja en die handen wat zal ik zeggen....die handen lijken van een 100 jaar oude man/vrouw. Ziet echt niet uit.:{
     
  2. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de verhoudingen kloppen wel. als ik bv Robinho in Fifa zie, jeetje die zit ferm aan de steroïden:).
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier ziet alles er gewoon normaal uit...niets mis mee.

    [​IMG]
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    De broekjes die kloppen ook niet. Er zit vet veel ruimt tussen nu lijken het net basketball broekjes
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op sommige momenten ziet het er wel goed uit, maar vaak ook weer niet (vooral dus bij de minder bekende spelers). De benen van de spelers en de lichamen zijn altijd supergespierd. Neem een crouch. Die al gezien bij Liverpool?

    Bij PES is hij in dat geval echt iel en lang. Bovendien vind ik de houding van de spelers rondom de speler te passief.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het begint steeds beter te draaien met alle assists off, kan nu zelfs de steekpass heel precies geven. :)
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het leuke aan fifa, naar mate je het spel steeds meer speelt, je steeds beter wordt.

    Ik speel niet zo heel vaak wegens gebrek aan tijd, maar op prof is het al pittig ik kan me niet indenken hoe moeilijk het zal zijn op de hogere niveau's

    gek genoeg heb ik dit nog niet eerder gehad bij welke andere voetbal spel dan ook.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Probeer Legendarisch is. Ik vond die mode echt niet moeilijker dan een semi-pro, behalve dat je iets beter in moet passen. Ben benieuwd hoe jij dat ervaart.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zet jij eerst eens alle assists uit, en probeer het dan nog eens. :)

    Zal enorm moeilijk zijn in het begin, maar als je het eenmaal onder de knie krijgt, dan speelt het echt veel beter dan met assists op CPU controlled of Semi.
     
  10. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Die levenloze gast zit hier ook nog steeds....
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wie bedoel je? 8)
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Jows heeft al 1.107 berichten gepost over hoe goed elke PES is, en hoe slecht elke FIFA. Niemand boeit dat, vind die FIFA niet leuk dan hoeft die dat allang niet meer hier te zeggen. Want dat weet iedereen nu wel neem ik aan...

    Edit: Kijk voor de grap eens wat voor berichten hij allemaal heeft gepost.....
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat weet ik. Ach, daar is een forum voor zullen we maar zeggen.
    Hij verkondigd zijn mening in ieder geval wel in combinatie met argumenten.
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe zitten die interactive leageus nu precies in elkaar??

    Snap er nog maar weinig van. Als je een team kiest kan je elke keer weer die ene wedstrijd opnieuw doen. Dan krijg je ranglijst, waar ik ook maar weinig van snap!

    Hoe zit dat met jou ranking in de leageas?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die interactieve leagues kijken volgens mij naar die leagues in het echt.

    Als je bv. Liverpool had gekozen, moest je gisteren thuis tegen Tottenham spelen.

    De volgende wedstrijd is als Liverpool in het echt ook moet spelen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb het al heel even zo gespeeld en dat is inderdaad erg wennen en dus uitdagend. Omdat ik de review snel klaar moet hebben heb ik me daar dus nog niet echt snel in verdiept.

    Op welke gronden baseer jij het feit dat ik zogenaamd levensloos ben?

    Dus jij denkt dat al die berichten over PES/FIFA gaan? Sterker nog, dat ik alleen maar heb gepost hoe matig ik FIFA vindt? Tuurlijk reageer ik veel op topics van bepaalde games. Voetbalspellen interesseren mij nu eenmaal.

    En vorig jaar was FIFA 07 inderdaad niet veel soeps. Of ben je dat niet met me eens? Zo ja, waarom niet? Leg maar uit in plaats van direct wat onzin neer te zetten.

    Ik weet niet of je het weet, maar ik ben best wel positief over FIFA 08 (dat zul je deze week wel lezen in de review die op de site geplaatst gaat worden).

    Dus ik zou zeggen, ga maar lekker een paar pagina's terug en lees even al mijn stukjes. Bied daarna je excuses maar even aan omtrent jouw opmerking "levensloze gast". Jij kent mij niet. Je weet bepaald niet wat ik allemaal doe en allemaal al heb gedaan. O-)

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    De meeste voetballers zijn ook vrij gespierd in het echt en dan vooral hun benen, dus snap niet wat er mis mee is?
    Ken geen één topclub waar ze niet aan krachttraining doen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die-hard PES'er en ik heb deze titel ook maar gehaald. Heb namelijk ook alle fifa's sinds '95 gespeeld. De ene meer die-hard dan de ander. Ik moet zeggen dat deze fifa 08 het beste voetbal spel is die ik tot nu toe heb gespeeld. De eerste 10 wedstrijden vond ik het veels te gaar, maar daarna ging het langzaam beter. Ik ben nu anderhalve seizoen ver en vind hem über! Heb afgelopen weekend nog PES6 op de ps2 gespeeld (het beste PES deel imo)en dat was gewoon verschrikkelijk arcade. Ik en een maat die ook fifa 2008 heeft wisten niet wat we meemaakte. We vinden fifa 2008 gewoon beter.
    MAARRRR! als pes 2008 straks uitkomt ben ik ervan overtuigd dat PES 2008 weer beter zal zijn dan fifa 2008. In ieder geval naar mijn mening een errug goed jaar voor voetbal games!! (Wat was vorig jaar slecht...)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Benen zijn inderdaad gespierd, maar het hangt altijd van het postuur af. De ene speler heeft bredere benen (Seedorf) dan de ander (Crouch, Melchiot). Dat verschil zie je gewoon bijna niet.

    Tis niet erg, maar het is wel jammer dat ze daar niet wat meer aandacht aan hebben besteed. Als je ziet wat ze met de stadions hebben gedaan, waarom dan niet dat detail op de spelers (wat m.i. nog belangrijker is).
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie denken waar is Adrian mutu:p hij heet in het spel Murgu;):confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina