Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    de soundtrack van forza 1 was véél slechter als van 2. De beste soundtracks zijn imo die van burnout revenge en midnight club3 )ook de grootste soundtrack OOIT, The game features 88 songs from popular artists(opgezocht via wiki), en de 1e 2 nfsu waren ook te doen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    en in pgr 2 was de soundtrack groot en niet slecht
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen nogal zie ik wel weer, vind het namelijk echt de slechtste soundtrack ooit. =( Ben dan ook erg blij met de mogelijkheid je eigen muziek te gebruiken (gebruik ik normaal alleen bij Uno en Hexic). :thumbs:
    Mijn zusje, die de muziek hoorde vond het overigens ook bagger. :+
    Soundtrack van PGR3 vond ik wel tof, met al die muziekstylen (met klassiek in een Ferrari scheuren _O_).

    Wanneer wordt het spel wat pittiger trouwens? Want ik heb de eerste serie voltooid, samen met nog enkele andere races en alles in 1x gehaald. Speel overigens op medium met alles aan behalve stability management of iets dergelijks. In Forza 1 werd het gaandeweg lastiger, vraag me af of dat hier ook zo is, anders maak ik het zelf wel iets lastiger. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moest tog nog n drift setup? moet je me ff toevoegen en die auto geven:D
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gewoon alles uitzetten dan word het veel leuker, ik speel sinds het begin (zaterdag ;) ) zo en win nog wel alles maar het gaat niet makkelijk.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wie heeft er zin om een Ferrari tour te organiseren op de Nordschleife? Alle types Ferrari toegestaan, maar laten we nou niet allemaal in een dik opgevoerde U999 enzo gaan rijden oke? Pak liever een orginele F430 of een 550. Het gaat niet om het racen maar gewoon lekker wat rondjes rijden, geen haast. Af en toe beetje inhalen maar verder bij elkaar blijven. Wie doet er mee?
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    beter een D class tour op de Nordschleife. Dan houdt iedereen elkaar goed bij en moet je heel tactisch te werk gaan
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kan ook, maar dan moeten we wel een leuke auto hebben.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En veel tijd! :+
     
  10. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij toe bij friends: Superlers , mij lijkt het wel wat om races te organiseren met D-klasse wagens zodat het leuk is voor iedereen.

    Rondje Nordschleife ofzo :)
     
  11. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook meedoen maar d klasse gaat mij wel wat te langzaam, S?
     
  12. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ja voeg me maar toe, kunnen we altijd kijken... elke keer wat anders ofzo :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt. Het is inderdaad duur en dat is best balen, maar het is niet anders. Ik ga vandaag ook naar level 50 en mijn broertje die op hard speelt loopt achter op mij, die is nog maar level 46. Hij heeft dan wel iets minder vrij dan ik, maar is toch de halve week zowat thuis. En dan zijn er mensen die zeggen dat easy zuigt. Pff, ik sta ruim binnen de top 4000 van de wereld met time trials. ;):)
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op sunset infield short R1 klasse op de 12e plaats.
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag is btw met een L he ;) dus SuperLers, ik organiseer binnekort wel wat racejes, als jullie me toevoegen ;)
     
  16. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel leuk om te doen. Maar dan zonder opgevoerde bakken maar een puur normale auto.
    ik ben niet bijster goed maar als het puur voor de fun is dan is het altijd leuk.
     
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe nou willen jullie racen ofniet? voeg me is toe dan ;)
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wil wel meedoen, maar dan wel graag in mijn Golfje. Maakt toch niet uit als je je inhoudt. :) Een standaard auto is saai. ;) Rijden in groepsverband lijkt me wel mooi. :thumbs:
     
  19. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn jullie gamertags? dan kan ik jullie ff toevoegen om te racen (als jullie dat goed vinden natuurlijk ;) )
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat erbij









    <- ;)

    Ik zal Forza alvast opstarten dan. :) Wel gewoon alle opties open laten he, wil niet gedwongen worden handmatig te schakelen bijv. of een bepaalde auto te kiezen. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina