[Halo 3] Locaties Achievement Skulls (Spoiler Alert)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 26 sep 2007.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zie ik het goed dat je naar die brug moet na het eerste grote gevecht zeg maar?bij een neergestort vliegtuig?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is echt vlak in het begin jah, net na dat neergestorte vliegtuig. Dan ga je die heuvel op waar die voertuigen van afkomen. Dan neem je de bocht heuvel af naar links en dan ga je naar rechts (links heb je al die vijanden, sniper pods, wraiths etc.). Dan kom je 2 ghosts tegen (of 1, verschilt per moeilijkheid dacht ik). Daarna kom je bij dat punt in de video en ga je gewoon omhoog.
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Cookie , je bent weer fantastisch.... _O_
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja man, hielp goed. :cool:
    Ik had eerst de Grav Lift er direct voor liggen, en kwam maar niet hoog genoeg. 8)
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je die Cowbell eens aanzetten. Dat is echt te grappig :) Al die grunts knallen net als speelgoed pinata's :p te leuk
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb ik die IWHBYD skull in m'n handen, doe ik Save & Quit.
    Wat denk je? Geen skull!

    Meh, moet ik 'm zo nog een keer doen. :confused:
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    waarom doe je dan neit 1 stukje verder, dan had je dat level klaar
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je hoefde alleen maar naar beneden te springen achter de lift 8) Veel gemaakte fout, lol
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen enkele Skull gevonden :eek: Moet zeggen dat de behoefte er ook niet is. Vind het spel, althans op Heroic en hoger, al lastig genoeg zo !
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    gewoon een keer op normal doen en dan skull hunt
     
  11. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies precies, alleen ik heb echt geen zin om dat Cortana lvl nog een keer te doen.. boooh. :{
     
  12. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kan iemand mij suggesties geven hoe ik het moet aanpakken in het lvl: "the storm"

    Het gaat hier om mijn laatste skull "the catch skull".

    Ik speel het lvl (The storm) vanaf het begin, en speel het op normal. Ik houd beide Wraith's heel of laat die paarse (die later gedropt wordt) heel. En toch komt die skull niet te voorschijn op dat gebouwtje.

    Iemand suggesties om mijn probleem op te lossen? Het is namelijk erg frustrerend je laatste skull niet te kunnen halen :cool:


    Edit: Altijd op campaign
    Mvg,
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met co-op om legendary uit te spelen en ook gelijk alle skulls te verzamelen maar, gister ware we bij The Storm gebleven om de skull te pakken dat lukte maar niet, dus hadden we afgesproken morgen weer verder te gaan, maarrr dus 1 van die 3 co-op vrienden ging in ze eentje ofso verder en heeft dus nu die skull, dus nu wil ik vragen of de rest van de team ook nog die skull kan pakken en hoe ? ( ik weet wel hoe ik de skull moet pakken maar hoe we het voor elkaar kunnen krijgen om het met ze alle te halen)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De rest kan hem ook nog pakken. Ook al heb je alles al, ze blijven allemaal liggen als je het level start.
     
  15. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik mijn situatie wat verduidelijken.

    Heb alle andere skulls al.

    Speel het lvl "vanaf het begin" dus het deel: "ghost town" dat je rijd in een warthog. Dan door dat gebouw alles afschieten etc. Kom je op de eerste buitenplaats waar 1 AA wraith staat en later door een phantom een blauwe wraith wordt gedropt.

    Als ik dan voordat die wraith wordt gedropt naar het huisje rij met een warthog met alle mannetjes erin en spring op het dak van het huisje dan ligt de skull er niet. Ook niet als ik eerste alle covenant uitschakel en dan naar het huisje rijd. Ook niet wanneer de eerste Wraith (AA) stuk is ligt de skull er nog steeds niet. Ook als ik gewoon bij de deur blijf staan en wacht tot de 2e wraith wordt gedropt en dan het hele lv door. Dan ligt de skull er nog niet.........

    En ja op "normal" en ja in "campaign".

    Iemand een verklaring voor mijn probleem?

    Mvg,
     
  16. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had er ook moeite mee, ik heb toen ik daar buiten kwam eerst links die poppetjes afgemaakt, toen rechts de 'pier' op naar het gebouwtje in het midden. daar boven op ligt een sniper. kun je kijken of die skull er ligt.
    zo niet dan helemaal opnieuw beginnen. zo wel. eerst die bestuurders proberen te snipen, dan met een ghost de ander ghosts afmaken.
    daarna aan de achterkant (afgrond kant) een paar ghosts of een warthog neerkwakken (uit het bereik van die wraiths, die laat je dus heel) en dan pakken en hopen dat je nit vanhet dak af geschoten word :b:
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, ik ben nu bezig bij die grav-lift skull, maar ik zie 'em nergens liggen. Moet je soms persé de level vanaf het begin starten ofzo?

    EDIT: Blijkbaar wel dus. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, had ik ook.
    Duurt best wel lang om hem te krijgen en dat kleine afstapje erbij was geen moeite geweest.
     
  19. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    De skull (catch skull) ligt er helemaal niet. Dus ook niet vanaf het begin van het lvl :+

    Ik snap echt niet waarom hij er niet ligt..
     
  20. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, dan zou ik het ook niet weten.
    doe je restart level (of zo iets)?
    ook niet als je campaign doet en dan de moeilijkheidsgraad even heen en weer verandert en dan vanaf het begin (van het level dan) aan de gang gaat?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007

Deel Deze Pagina