Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Veel te snel weer, deze video. Hebben natuurlijk weer gekapt in frames...
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    thnx jows, jij hebt hem zelf ook dus? Maar speel je het vaak? OF heb je zoiets van ik vind het tog niet mijn ding?
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    thnx jows, jij hebt hem zelf ook dus? Maar speel je het vaak? OF heb je zoiets van ik vind het tog niet mijn ding?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zie ik nu dubbel, of post jij dubbel?? :D
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zie totaal geen spanning in het penalty schieten, droog commentaar en de spelers heben totaal geen juiste reactie/ emotie.
    Het is gewoon erg houterig.

    Ik wacht op de eesrte reacties van de orginele game!
    Ik hou het voorlopig wel even bij fifa!(sorry)
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er wordt iets gevraagd. Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo? Tering wat is het niveau af en toe laag. Ga gewoon inhoudelijk in op de discussie. Wil je dat niet, reageer dan niet. Dit is echt weer zo'n reactie die NERGENS, maar dan ook nergens op slaat....

    _0/
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De laatste tijd speel ik hem wel redelijk vaak, al pak ik wel mijn momenten. Ik heb het namelijk ook erg druk met andere dingen.

    Het spel is zogezegd wel goed (zeker de beste FIFA ooit). Je moet er daarentegen van houden. Als je puur kijkt naar het totaalpakket dan krijg je bij FIFA zeker waar voor je geld. Gigantisch veel licenties en over het algemeen goede graphics en geluidseffecten.

    De gameplay is eveneens flink verbeterd, maar wel wat traag. Dat is dus een behoorlijke omschakeling. Het is niet erg dat het traag is (juist goed!) maar de spelers hadden wel iets sneller mogen reageren. Soms pass je de bal, maar duurt het even voordat de bal daadwerkelijk gepassed wordt. De response is zeg maar niet direct en dat is bij wijlen behoorlijk frustrerend.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb jij de Engelse versie van FIFA 08?
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt mij trouwens niet uit wanneer hij komt ik heb dan toch lekker herfst vakantie:)
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mijn vakantie zit er dan net weer op... :{
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Appie21 ik ben het in grote lijnen met je eens, voor het commentaar moet je PES dan ook zeker niet doen.

    ik vond de demo iets wat teleurstellend, ik ga er dan ook vanuit dat de volledige versie dan iets anders is.
    en daar ga ik dan wel zelf achter komen, want toch wel benieuwd elk jaar naar de PES games en de Fifa games.

    Fifa dit jaar top vorig jaar flop, PES vorig jaar op de 360 flop en dit jaar top??
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het penalty-systeem mogen ze bij Konami idd een keer over de schop gooien. Het commentaar wordt bij PES bovendien nooit zo goed als bij FIFA (Engels commentaar tenminste).

    Wel is het commentaar verbeterd. Het is iig veel beter dan die vorige twee pannekoeken.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tis wel weer snel (of dat aan de video editing ligt???) maar het is gewoon wel spannend. Bij zo'n video heb je gelijk zin om zelf aan de slag te gaan (en dat heb ik bij Fifa08 nou helemaal niet)
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op een klein venster lijkt alles sowieso wat sneller te gaan. Ook moet je altijd wat FPS inleveren wanneer je een filmpje comprimeerd. Het gaat nu dus iets sneller dan de werkelijkheid, maar echt heel veel anders zal het niet worden.

    Op winningelevenblog.com hebben ze de versie die zo goed als af is gespeeld en daar zeiden ze dat de snelheid in de buurt kwam van FIFA 08 (ietsjes sneller).

    Laten we het hopen, want ik vind de speelsnelheid van FIFA 08 wel heerlijk.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  16. Drogba

    Drogba Guest

    Pff ik wil een winterslaap houden tot de 25e. Ik wacht maar 1 keer per jaar zo lang op een game en dat is altijd PES, ik weet nog dat ik bij PES6 3 dagen voor de release de game kon ophalen dankzij een vriend achter de kassa. Dit keer zal het helaas niet meer lukken (ontslagen).

    Kan me ook niet schelen hoe FIFA is geworden of dat de Premier League er niet in zit, PES speel je hoe dan ook een jaar lang door elke dag. Binnenkort hier maar s weer een competitie beginnen net als de oude tijden met al die mislukte competities :9
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er nog steeds te snel uit, maar als ik het zo zie speelt het echt gewoon weer heerlijk. Heb er zoveel zin in. Graphics lijken ook wel iets opgepoets! Ziet er goed uit!
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ziet er zeker langzamer uit dan die andere filmpjes. Ik vind de snelheid wel goed zo geloof ik. En de graphics zien er ook goed verzorgd uit. Kon wel beter natuurlijk.
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Het is ook bevestigd dat de werkelijke game langzamer zal spelen dan de demo.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch heb ik het idee dat het filmpje vertraagd is door bewerking! Hoor maar eens goed naar het geluid!
    (kijk maar eens na het doelpunt dan gaat alles weer veel te snel!

    I wacht gewoon af en ga de game eerst even spelen voordat ik hem koop.(als ik hem koop want ik vermaak mij nog uitstekend met fifa 08)

    Ook vind ik hem grafish zeer onder de maat!
    De spelers zijn nog enig sinds oke maar de rest!
    Het is grauw en grijs . ik weet het nog ff niet. het filmpje heeft me iig niet blijer gemaakt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina