Xbox 360 Koopjes spotten! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kooi1980

    Kooi1980 Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Viva Pinata-aanbieding hier geplaatst, maar natuurlijk ook meteen besteld :). Bij mij staat het spel inmiddels op Verzonden, dus met een beetje mazzel is-ie morgen binnen. Zondag besteld, dinsdag binnen, zou redelijk snel zijn dus.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    naja, megawebshop heeft een rare site, bij status staat er; rembours,

    en daarnaast staat dan wel weer verzonden naar .....

    neem aan dat ie verzonden is
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand of Bol.com nog van die kortings coupons heeft?
     
  4. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, laatste keer dat ik bij play-asia bestel denk ik. Had Bioshock besteld voor 35,- , komt ie vandaag dan eindelijk binnen na ruim 3 weken, of ik nog ff 9,60 aan douane kosten wil betalen... Zo is je voordeel dus ook weer meteen weg.

    Andere mensen hier ook ervaring mee? Is nu de eerste keer dat me dit gebeurd, en heb al vaak spellen daar besteld.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je zegt het zelf al, je hebt vaak spellen bestelt, maar helaas komt de douane 1 op de zoveel keer er toch achter. Jammer maar helaas. BioShock had je net zo goed voor een tientje meer kunnen halen bij Bol.com!

    En Bram, google eventjes, of kijk in het vorige BioShock topic voor de release van BioShock, daar wordt een code gegeven voor 5 euro korting. Of je geeft je CV op op Monsterboard.nl en ontvang een 10 euro waardebon.
     
  6. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    is juiced 2 nog voor 27 te halen in mm?
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je hebt zeker meer dan 1 game besteld. Bij Play-asia is bij mij nog nooit iets bij de douane tegen gehouden zolang je maar aan de gouden regel houd van 1 item per keer te bestellen. Ziet de douane iets wat dikker dan een dvd doosje oid is dan heb je veel meer kans dat ze het openen, dus altijd maar 1 game tegelijk bestellen;)

    Vanmorgen mn pgr4 binnen gekregen van play-asia, binnen 6 dagen thuis met een weekend ertussen, dus wederom perfect! :cool:
     
  8. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 28 orders bij play asia in ruim 2 jaar, nog nooit is iets door de douane tegengehouden. (wel altijd 1 spel per keer)

    ik hoop dat mjn pgr4 er morgen ook is.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  9. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het was alleen bioshock, dus 1 game... maja mss was het gewoon pech, eenmalige steekproef ofzo.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word ook elke keer weer gepakt door de douane. Nu schijnen ze deze zomer ook extra te hebben gecontroleerd. Maar de games blijven alsnog een stuk goedkoper dan dat je ze hier in de winkel haalt. Alleen duurt het wat langer, zeker als het lang bij de douane blijft ligger.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd of ik boete krijg van douane! Verwacht morgen m'n PGR4 binnen van Play-Asia.
     
  12. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    the orange box regio vrij:

    Price: US$ 44.90 (~32.07 EUR

    play-asia
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan zou ik 'm maar snel bestellen voordat ze de levering naar de EU weer afkappen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aaarghh!! Geld te kort voor al die games! :mad:
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Is er al een goedkoop prijsje gespot van PES 2008 ?
    Vorig jaar was een webshop die hem voor €30,- volgens mij kon leveren met de release. Volgens mij was dat xboxhome i.s.m. met budgetgaming.nl
     
  17. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks, besteld! :thumbs:
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    shit heb geen creditcard, wel paypal, maar dan moet je bij play-asia nu opeens alsnog cc gegevens invoeren...
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat PayPal werkt niet helemaal op Play-Asia. Dat was voor mij ook de reden om een CreditCard aan te vragen. Dit heb ik gisteren dus ook gedaan.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thanku, ook besteld:cool: Laatste tijd erg veel regio vrije games. Was al jaren vaste klant bij play-asia, en met zoveel regiovrije topgames voor zulke prijzen zal dat wel zo blijven!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina