Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De oude XBox 360's hadden HD's met een verchroomde zijkant.
     
  2. Migwel

    Migwel Ownage!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxt hoor, ik ga op de zeer korte termijn een 360 halen, maar ik wacht nog heel even zodat ik zeker weet dat ik een Falcon heb!

    @ Rick: welk lotnummer staat er dan op jouw XBOX 360? :)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  3. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dat is dan wel raar toch? want de onderste sticker heeft dus waarschijnlijk lotno: 7320. wat geen falcon betekent. maar je HD is wel grijs dus dat zou wel een falcon betekenen... ik snap het niet meer!!!:+

    EDIT: idd wat voor nummer staat er op je xbox?

    EDIT2: ik was net in de MM van Den Haag en wat mij opviel was dat het Halo 3 pack een lotno van 7320 had en de 'gewone' premium versies een lotno van 7330 hebben. die is dan toch nieuwer?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  4. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor (halo:cool: pack moet ik nou kopen om zeker te weten dat ik het beste van het beste heb :p? dus 65 nm en hdmi uitgang etc.
    en waar moet ik em kopen ?
     
  5. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    at er op die 'gewone' premium' ook een HDMI aansluiting?
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    heb ik eigenlijk niet naar gekeken...
     
  7. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM kan je ook nog de lotnrs controleren.
     
  9. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan ga ik daar ff heen :p
    daar staan de dozen idd los tog ?.. dus niet in een magazijn ofzo
     
  10. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan gewoon allemaal los.
     
  11. Hato

    Hato Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx
    zijn er trouwnes nog meer winkels waar dat zo is ? ga ik daar ook ff kijken
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  12. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik ben vandaag naar de MM in Rotterdam en Den Haag geweest maar geen van de Halo 3 packs had het juiste lotnummer.

    wat mij wel is opgevallen is dat de premium met forza2 en viva pinata ook een hdmi ingang heeft. het lotno op de xbox zegt 7330 maar de sticker (het is geen sticker over de sticker) zegt 7340 en gemaakt door team FDOU. dat zou betekenen dat het een falcon is maar de datum is 18-08-2007 wat betekent dat het er toch geen een is. ik raak nu een beetje in de war...
     
  13. jozef01

    jozef01 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een premium met HDMI staan op de website van Dimensionplus.nl met een releasedatum van 4 oktober. Betekent dit dan dat deze een 65nm/falcon chipset heeft? Ik heb ze namelijk gemaild, maar ze konden me geen lotnummer noemen en ook niet of het een 65nm is... Maar als ik zie dat de releasedatum 4 oktober is, zou je toch denken dat het wel zo zou zijn... Of niet? Weet iemand er toevallig iets meer over... Ben namelijk van plan om over een week of twee een premium aan te schaffen.
     
  14. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mcbbvb, welk nummer heb je nog meer nodig van mij?

    ff met zaklantaarntje nog eens in m'n 360 gekeken.
    Deze heatsinks zitten er bij mij in:
    [​IMG]

    Echter mijn moederbord ziet er dan weer uit als deze (elite?):
    [​IMG]
    Dit is dan waarschijnlijk het HDMI mobo.
    Het nummer op het MOBO wat onder "Microsoft" staat is bij mij: X810387-007.

    En dit zou dan misschien de Falcon zijn (ik zeg nadrukkelijk MISSCHIEN):
    [​IMG]
    Zie ook: http://forums.xbox.com/47/14713652/ShowPost.aspx#14713652

    Merk op dat de CPU heatsink een stuk groter is geworden (en zonder heatpipe) en zowat tegen de extra GPU heatsink aanligt. Verder ontbreekt 1 van de drie koperen smoorspoeltjes rechts van de heatsinks (witte cirkel zonder iets erin, boven de twee witte cirkels waar de spoeltjes wel in zitten), en daar omheen ontbreken er 3 FETs (lijken op FET's IMHO in TO-252 behuizing). Linksboven mist ook een IC.
     
  15. jozef01

    jozef01 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een premium met HDMI staan op de website van Dimensionplus.nl met een releasedatum van 4 oktober. Betekent dit dan dat deze een 65nm/falcon chipset heeft? Ik heb ze namelijk gemaild, maar ze konden me geen lotnummer noemen en ook niet of het een 65nm is... Maar als ik zie dat de releasedatum 4 oktober is, zou je toch denken dat het wel zo zou zijn... Of niet? Weet iemand er toevallig iets meer over... Ben namelijk van plan om over een week of twee een premium aan te schaffen.
     
  16. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    het nummer dat achter op je xbox 360 staat.

    ik las trouwens op dat forum uit de startpost dat sommige mensen een 0734 hadden gekocht maar daar zat geen 65nm in. dus niet alle versies waar we naar zoeken heeft de 65nm... ik wacht denk ik nog maar even totdat zeker is dat ze overal inzitten.
     
  17. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar gwn de halo 3 pack gehaald.En op de pakket zelf staat 0730 en achterop me 360 eindigd het met 073005 dus zeker geen falcon denk ik.Maarjah als hij stuk gaat word hij gwn verzonden en krijg ik hopelijk een falcon voor terug.
     
  18. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Meen je dat serieus? En heb je uberhaupt het bericht gelezen?
    VOLGEND JAAR AUGUSTUS <<< komt het nieuwe moederbord er, en dat is niet eens zeker.
    Elk, maar dan ook elk (goed) bedrijf probeert om goede dingen beter te maken, en vooral bij zulke dingen is het belangrijk om alles up-to-date te houden. Dat jij dat niet begrijpt en gewoon een hele generatie Xbox 360's opgeeft, en dus waarschijnlijk gewoon een jaar extra wacht omdat Microsoft efficiƫnt bezig is: whatever.
     
  20. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Jasper gaat om de GPU, Falcon om de CPU, wat ik nu op internet vind althans...
    @ mcbbvb, dat had ik toch al eerder gepost, of bedoel je een ander nummer?

    BTW volgens mij zaten in de Halo 3 dozen eerst een xbox360 zonder hdmi, of in ieder geval daarvoor bedoeld.
    Ik kon nog ontrafelen op de onderste sticker dat het gaat om een xbox 360 system, zonder pro toevoeging. Misschien zijn die xbox-en bedoeld voor aftersales en hebben ze de dozen gebruikt voor de PRO/HDMI generatie. Verder is dat halo 3 plaatje op de doos een grote sticker.

    Nou ja laat ik maar weer lekker genieten van mijn 360 en niet meer mijn hersens pijnigen met al die geruchten en conclusies :)
     

Deel Deze Pagina