Ik kwam bij links awakening in het begin al nooit verder..... Misschien ooit nog maar eens een kand geven als ik hem nog kan vinden.
Ocarina of Time: Is die te emuleren op de pc? Heb zelf Phantom Hour Glass op de DS, geweldig spel! Echter tot nu wel zeer gemakkelijk.
Links Awakening, geweldig spel. Weet nog dat ik die toendertijd dagenlang op vakantie aan het spelen was. Dat enorme ei op de top van dat eiland blijft geweldig * Heeft hem uitgespeeld. Ocarina Of Time is zeker te emuleren op de pc, alleen is dit niet echt legaal (de graphics zijn zelfs wat strakker)
jah vind je het gek voor als je nog niet verder bent. Spoiler je moet alle items ruilen tot dat je een vergrootglas hebt, dan ga je naar de bibliotheek in het eerste dorpje. 1 van die boeken valt met het vergrootglas te lezen en dan zie je hoe je moet lopen. dat spel was mijn eerste Zelda, echt super vet
Ocarina of Time is te emuleren op een PC, afhankelijk van je setup zijn de graphics dan idd een stuk strakker. Grootste nadeel vond ik alleen het geluid, dat is gewoon echt brak en stottert (Project64). Daarom nu Ocarina of Time op de Wii
Nee, man.. De Zelda Collector's Disc voor de Cube op de Wii Dan heb je ook gelijk Zelda I, II en Majora's Mask, waarvoor je er niet hoeft te betalen (als je tenminste de collectors disc voor een mooi prijsje vindt )
Ik heb geen Collector's Disc voor de Cube want heb The Wind Waker overgeslagen, vond het totaal geen Zelda voor mij. Plus, ik heb sowieso geen GC accessoires meer.
Zat niet bij The Windwaker Deze kon je onder andere met punten op Nintendo.nl kopen. Het gaat over deze:
Iig, die disc is geweldig. Staat onder andere ook een video op over de geschiedenis van de serie. Maar waar het me voornamelijk om gaat is Majora's Mask, die is nog niet te downloaden op de Wii
Het ziet er wel stijlvol uit idd, leuk om te hebben Over Majora's Mask geef ik je groot gelijk, dat ze die maar eens op de VC neerknallen
Er zijn toch wel gameshops waar je nieuwe en 2e handse games kan kopen ?? In Hengelo kwam ik gistren nog een paar tegen , nieuw en 2e hands.