Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    sa is verselijk lelijk (laatst nog gespeeld bij een vriend)
    saints row is zo veel mooier
    en over de klote verhaal en je dat je zoon dom personage hebt ye right saints row is een van mijn favo games ik heb hem al lang uitgespeeld maar speel er nog steeds mee :)
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, SA = XBOX, SR = XBOX360.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik maar het is echt niet normaal dar verschil
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gozert, San Andreas is heeeel mooi voor een XBox 1 game. Je bent echt gek als je die lelijk vindt voor een Xbox spel..

    Vergeleken met Saints Row is Saints Row wel wát mooier, maar heel veel maakt het niet uit. In San Andreas heb je wel vette shit op je radio. :9
     
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de radiozenders van vice city het best, soms als ik een liedje irl hoor en hij zat ook in het spel vice city dacht ik meteen aan die game. Dat heb ik bij San Andreas en andere dergelijke games niet.
     
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek he!
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vond Saints Row eigenlijk helemaal niet echt grafisch super. De explosies en water vond ik dan wel weer echt heel mooi. Het gaf me in ieder geval niet zo'n gevoel van 'WOW' wat ik wel had toen ik Vice City met een PS2 kreeg en Vice City begon te spelen.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wel geinig als je terugkijkt naar die oudere games, nu zie je meer rechthoekige lijntjes, en wazige textures,

    toen was het helemaal nextgen, ben benieuwd wat ik over 3-5 jaar van Bioshock vind
     
  9. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, San Andreas zag er prachtig uit? toen die tijd vond ik de graphics best tegenvallen, maar goed ik had de PS2 versie gespeeld en volgens mij zat er niet veel verschil in tussen de PS2 en Xbox versie.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel aan die consoles gelegen hebben, want op de pc vond ik het er heel mooi uitzien, met die dynamische schaduwen op de auto's en voorwerpen, zag er best netjes uit
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Toch vind ik SA geweldig en SR niet, gewoon de sfeer en dat oneindige landschap.. ik speel em nog steeds op de 360
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar om nu in deze 2de topic van SR alweer dat GTA vs SR verhaal aan te halen, tja de menigen verschillen nu 1maal dat weten we. Aangezien ik de eerste topic van SR heb gestart, en gelijk alweer achter elkaar dezelfde onzin hoorde die jij nu in je vorige qoute ook weer aanhaalde. Het mag voor jou dan zo zijn dat je SR niks vind, dan is het niet per definitie voor iedereen zo. En anders ontwijk je deze topic maar, maar elke keer weer die afgezaagde qoutes komaan dat kennen we nu onderhand wel, en SR heeft zich bewezen als geduchte concurrent voor de GTA reeks! (misschien niet voor jou maar voor meer en deel in deze topic wel)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    =( Verschil van jaren in een game, snap je dat niet ofzo. Heb btw wel veel meer plezier met GTA San Andreas. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer te doen.
     
  14. Remco

    Remco Guest

    ja inderdaad, veel meer mogelijkheden..
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Scans & Info!

    Wanneer moet tie uitkomen, rond Kerst 08 toch ? In ieder geval ben ik dan nog bezig met GTA IV. Maar Saints Row 2 komt er echt wel in, Saints Row was de game die ik echt wou hebben waardoor ik een 360 kocht.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor de luie mensen::


    New Saints Row 2 shots and scans

    Checking the old inbox today revealed that someone random had dumped some fresh scans from a German magazine named GamePro in the tray. It’s all in German, but the anonymous tipster also included some translations, which was jolly kind of him. Hit the jump for all the gossip.

    In bullet point form then, here’s the best bits from the article:

    * The game is set fifteen years after the original, and many areas have changed
    * Planes and boats will be needed to access some areas
    * There are now helicopters too
    * The graphics have been improved, with no more pop-ups as you stroll around
    * The weather effects are “impressive”, such as heat effects, rain and so on
    * When it rains, pedestrians get their umbrellas out
    * Other characters can be used as human shields
    * If you are being chased, you can shoot your pursuer in the nether-regions. He will fall to the floor, and other pedestrians will gather round to check on him, thus meaning you can get away that much easier
    * The “Freak Generator” is the internal name for the new clothing palettes. Every character in the game can now be customised, so your bros and hoes can be clad out in anything you like
    * The developers have listened to the wants of fans, and will now include “mini-achievements” for special stunts that occur
    * You can use limpet mines on cars, walls and even the backs of your enemies
    * If you decide to car surf this time around, you’ll need to maintain your balance with the analog stick
    * THQ want to give Volition enough time to finish the game this time around, so no rushing it out onto store shelves here. With GTA IV on the way, it needs to be damn good
    * There will now be a co-op mode, by Xbox Live or a local network
    * The boxout on image four talks of the ability to upgrade and improve the place where you’ll be living

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik weet niet meer of scans geplaatst mochten worden :eek:
    Anders haalt een mod ze wel weg :cool:
     
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik echt mis aan dergelijke games zijn de huizen. Ik bedoel, je hebt in Saints Row winkels die je kan overvallen, daar kun je dus naar binnen.

    Maar als ik weg ren voor de cops, dan moet ik toch gewoon een huis binnen kunnen gaan. Of als ik besluit een random huis te overvallen en alles uit te moorden, moet dat kunnen.

    Omgevingsinteractie, dat vind ik vaak wat te beperkt.
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    weer die blije paarse shit
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De feitjes vallen me een beetje tegen, had meer dingen verwacht als extra activiteiten en meer vrijheid in de missies. Ook een beetje ondernemen kan erg leuk zijn. Ben alleen blij met de co-op mode.
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de besturing van SR wel behouden wordt.
    In SR kun je tenminste om je heen schieten bij een drive-by, itt GTA waar je alleen naar voren, naar links/rechts en naar achteren kan schieten.


    edit; En de drum and bass en reggae zenders moeten blijven!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina