Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies?

    Tot nu toe ben ik alleen de usual shiftglitch en chicanehop tegen gekomen. Of is er een nieuwe bug op het F1 circuit?
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    hmmm, vreemd is het jullie niet opgevallen dat als je met die ferarri aan het rijden bent en je met de hand schakelt dat dan de toerenbegrenzer gaat ingrijpen voordat de meter in het rood vliegt...

    Misschien kijk ik erlangs, maar heb ik het mis. Kheb niet zoveel ervaring met echte ferrari's met het is een beetje vreemd.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nee... weer die rotzooi in een race game? ik dacht dat ze die shift glitch nou wel hadden verholpen. |:-
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Doet de lambo ook! Ik vond het bij de Ferrari niet ergerlijk (niet eens opgevallen), maar bij de Lambo destemeer!
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben erg onder de indruk van de demo. Grafisch is de game echt bloedmooi (mooiste racinggame die ik heb gezien). Vooral de regeneffecten zijn echt super gedaan! Verder speelt het echt als PGR, heerlijk dus. Ik ga de game zeker halen.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan hoop ik dat je het alleen over de 360 hebt, want GT5 (al dan niet op 1080p) gaat hier zwaar overheen.
    Weerseffecten zijn wel zeer mooi :) Maar verder vind ik hem niet veel mooier dan deel 3.
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vond de graphics wel meevallen. niet lelijk, maar het viel me niet echt op ofzo. misschien ben ik wel extreem kritisch.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb GT5 nog niet zelf gespeeld op m'n eigen scherm, dus daar kan ik (nog) niet goed over oordelen.
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo viel me een tikje tegen, zal wel door de kwaliteit van Forza komen. :9
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, duidelijk :) Denk alleen wel dat GT5 grafisch echt goed gaat zijn. Nog vele malen beter dan PGR4.

    Achja, totaal verschillende racers natuurlijk :) Met elk zijn kwaliteiten. Ik vind hem iig alweer super!
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, forza 2 is echt serieus racen, pgr4 is echt ff lekker onbekommerd scheuren. Net ff de demo gespeeld en ff dope muziek aangegooid, heerlijk gevoel. Beetje zoals bij PGR2 (tot nu toe de beste)
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou Project Gotham ziet er wel Levendiger en Sierlijker uit dan Gran Turismo,bij GT vind ik de beelden te netjes opgezet en bij Pgr zien de Monumenten ook echt Antieker uit.

    Maar steden zijn ook veel sierlijker om te zien dan RaceBanen aangezien die nogal kaal zijn.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij sega rally ooit el eens gezien?

    (die heeft mooiere weers effecten vind ik)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    \o/ Heb de demo binnen :9.

    Gisteren had ik zin om te trainen dus heb hem niet verder gedownload. Ik ga nu maar eerst ff genieten van het spel :D Zin in!
     
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb jij tijd om dat te bekijken dan :) Tijdens het racen heb ik niet echt tijd om naar een monument te kijken....
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja de mijne was vorige week woensdag verstuurd. Dus dan hoop ik écht dat ie vandaag binnenvalt. Heb halve dag vrij gepakt van stage!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind hem grafisch wel beter dan PGR3. Speelt lekker, motor is nog ff oefenen want ging wel veel keer fout. PGR4 is volgens mij ook wel wat realistischer dan 3, vloog meer tegen de kant aan dan bij 3.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zwabber ongelofelijk veel met die motor! :+
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Vindt die motor wel lekker spelen op mn beeldscherm. Alleen had em gister even bij een maat van me op zn full hd 42" scherm en door het ongeloofelijk irritant snel schommelen van het beeld werden we kotsmisselijk, terwijl ik er op mn eigen scherm helemaal geen last van heb.
     
  20. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik de demo heb gespeelt ben ik toch niet meer zo zeker of ik het wel ga kopen. Ik had een racer verwacht wat leuker zou zijn dan forza, maar dat valt nogal tegen. Het spel is toch meer arcade dan ik dacht. Heb nooit de voorgaande delen gespeelt, maar de car handlling is toch wel heel erg arcade.
    die weerseffecten zijn wel leuk gedaan.

    misschien de demo toch maar is vaker spelen en kijken of het na een tijdje wat leuker kan worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina