Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de demo van PGR3 speelde en nog nooit PGR2 of 1 gespeeld vond ik hem ook niet goed, maar dan tich gekocht omdat ik een race game wou.
    En wat bleek daarna, ik was eraan verslaafd :)
    PGR4 koop ik zeker
     
  2. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    JA dat is dan een tegenvaller, als je voorgaande delen had gespeeld dan wist je dat PGR puur arcade racing is. Als je van sim only houdt moet je hiervan afblijven;)

    Ik vidn Forza super, maar deze game speelt ff lekkerder, ook vind het het leuk dat er eindelijk is een game is waar niet al die bumper zooi in zit.... Als je online raced maak je gewoon een kans in je stock lamborghini. In tuning spellen als forza raced iedereen alleen met vol getunde auto's:confused:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op mijn 32" HD schommelt ie ook heel erg. Je hebt wel een ongelofelijk gevoel van snelheid! Ook met de Ferrari wanneer je hood-cam hebt. Die reflecties in de motorkap zijn súper!
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    leuke demo.....leuk concept motoren versus auto's....leuk dat de weersomstandigheden veranderen ingame.

    maar voor de rest......


    grafisch vind ik het geen grote stap vooruit in vergelijk met het inmiddels 2 jaar oude pgr3.
    online racen op je motor wordt bloedlastig want de meeste auto's zullen je van de motor afrossen......auw:+

    ben benieuwd naar de volledig game en ga hem ook zeker kopen al was het alleen maar om het feit dan mijn eigen motorfiets er ook in zit :)
     
  5. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad de belangrijkste reden waarom ik pgr interessant vond. Ik speel forza nooit online omdat ik gewoon geen zin heb om mijn tijd te verspillen aan auto's tunen.

    nou moet ik zeggen dat demo's van 360 spellen bijna nooit representatief zijn aan het volledige spel. Dus zal ik toch wel het spel moeten kopen om tot een echte conclusie te komen. de career mode ziet er toch wel leuk uit en dat is iets wat in Forza ook verschrikkelijk slecht is uitgewerkt.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vind dat geschud wel ok....ziet er heel natuurgetrouw uit.

    wat heel goed uitgewerkt is op de motoren is het vanuit stilstaand acceleren.
    zit je aan je stuur op dat moment dan krijg je meteen een "tankslapper" om je oren.

    tijdens dit soort acties bij volgas vanuit stilstand kan er een stuk onstabiliteit in het frame optreden dat zichzelf het meest laat voelen in het stuur zelf........het slaat uit je poten namelijk.

    probeer het maar eens uit (in het spel he :) )

    hebben ze heel leuk nagemaakt.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha ik heb al menig motorrijder onthoofd in deze game! Vallen ze opeens recht voor je! 8)
     
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind het schakelen niet echt geweldig. De motor valt bijna niet terug in zn toeren wat heel onrealistisch overkomt.
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina