Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk komt Yaris weer niet in Europa uit?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup en dan had ik hem pas met 1 char uitgespeeld. Ik was dan wel lvl 50 geworden en alle steden overgenomen, maar had nog niet alle runes gevonden, had maar 3/4 wapens (van 1000 mogelijkheden) gemaakt, niet alle monsters gevangen etc. Ik had na 50 uur dus nog voldoende te doen en heb geen enkele MP game gespeeld.

Lvl up gaat op een gegeven moment wel traag maar gelukkig heb je zat 'repeatable' quests dus XP / Gold farmen is mogelijk. Verder kon ik ook nog mounts gaan trainen, maar dat had ik maar bij 1 mount gedaan. Ook alle spells had ik niet geleerd.

Monsters vangen gaat ongeveer het zeflde als de puzzle mode van Bejeweled. Verder zijn spells leren en wapens / armor maken ook via een soort puzzle mode. Alleen moet je hierin aambeelden en scrolls weg werken en ik kan je vertellen dat de hard / very hard echt moeilijk zijn.

Kortom: 50 uur gameplay zit er zeker in.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gelukkig nog maar een dagje wachten
    Dat Yaris komt alleen naar Amerika en Canada. Maar ik had pas toch een US account gemaakt, dus ik kan hem alsnog downloaden. Maar dit soort gratis spellen horen natuurlijk ook gewoon naar Europa te komen

4. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik heb een verzoek:
    zouden 7 mensen mij een keertje willen helpen met de Arcade StreetTrace NYC en dan de 8 player achievement? Er is bijna nooit iemand online zodat ik de game maar niet op 200 punten krijg. Hoogstwaarschijnlijk helpen er al 3 mensen mee. Dus dan zouden we minimaaal nog 4 moeten helpen. Alvast bedankt. Als je het hier meld dan kunnen we misschien ook een tijd afspreken?

Yolaxa :thumbs:

EDIT: 2 mensen doen nu zekerweten mee.
    Totaal dus 3

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind dit sowieso belachelijk. In Europa hebben volgens mij in verhouding veel mensen een 360. En waar blijft de beloning? De VS krijgt alweer een gratis game en wij hebben nog steeds het nakijken.

(Ik haal die spellen toch wel binnen met mijn VS account, maar toch...)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wanneer komt Yaris in Amerika uit dan ? Gratis toch ?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Morgen, en gratis jah

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Morgen Puzzle Quest... whieeeeeee! \o/

9. Drogba

Drogba Guest

Gratis achievements :)

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En, EN? _0/

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Arcade: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
    Content: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
    Price: 1200 Microsoft Points
    Availability: Not available in Korea
    Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) Suggestive Themes] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Classic puzzle game action meets an epic RPG story of good vs. evil. Features enhanced graphics, HD support, and Co-op multiplayer over Xbox LIVE. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/Live/accounts.

Arcade: Yaris (Free)
    Content: Yaris
    Price: Free
    Availability: North America
    Dash Text: [ESRB: E10+(EVERYONE 10 +) CARTOON VIOLENCE] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Get a sneak-peek at the all-new 2007 Toyota Yaris! Race your Yaris up walls, through tubes, and even upside-down as you destroy enemies! Take on the challenge by yourself, or speed around the tracks with your friends on Xbox LIVE. With three different models to drive, eight tracks, and a host of enemies (plus a full arsenal with which to destroy them), you'll be moving forward with Yaris!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yaris is echt nep. Je hebt geluk dat tie niet in Europa is. Wat een bagger game is dat, slaat helemaal nergens op.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ze weten dus weer eens wat ze gratis weggeven :emo:

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie bij sommige met een nederlands account Aegis Wings erbij staan, hoe krijgen ze dat voor elkaar?

15. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een US account maken, is heel makkelijk. Gewoon een adres in amerika zoeken.

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tnx

Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Yaris = :'-(:{=(

Damn wat is dit een bout game. Je hebt totaal geen idee wat je moet doen en het is zo saai. Ook al krijg je hem volledig, ik ga er nog geen tijd aan spenderen om hier achievements voor te halen

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm jammer. Aegis Wing was toen nog best vermakelijk. Ga dan denk ik ook niet meer de moeite nemen om Yaris te downloaden. Niet dat ik daar nog tijd voor krijg als ik PQ binnen heb gehaald.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb puzzelqeust gekocht en al wat gespeeld.
    Erg leuk spel moet ik zeggen,alleen online nog niet te doen voor mij!

8)

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Omg yaris is echt een boutgame. Ik heb hem gedownload zodat ik weer een arcade game er bij heb, maar ik vind het dus echt helemaal niks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina